Stau întinsă pe pat cu capul în pernă, până când aud pe cineva cum deschide ușa dar nu bag înseama. O voce cunoscută îmi spune :
-Scoala te, este prima zi din liceu, spune Alex .
-Nu vreau e așa bine aici !!!
-Tu ai cerut .
Mă ia pe sus , eu încă somnoroasa nu realizez ce vrea sa facă, nu mai când mă trezesc în piscină din spatele casei . Am început sa alerg după dragul meu frate prin toată curtea și în sfârșit l-am prins și l-am aruncat în piscina . Intru împreună cu Alex în casa unde stătea mama mirata "oare ce s-a întâmplat cu ăștia doi " spune mama în gândul ei .
-Ce s-a întâmplat?
-Uite cine s-a trezit ? Spune Alex scârbit urcând scările.
-Alex ,îi spun dezamăgită
-Ce s-a întâmplat? întreabă pt. a doua oară.
-Nimic nu este în apele lui azi .
-Cam tot timpul nu este în apele lui , hai sa schimbăm subiectul , dute sa te pregătești pt. liceu .
-Bine.
Merg în camera mea, direct în baie și fac un dus scurt după m-am spălat pe dinți. Merg la dulapul meu preferat 😂 Îmi aleg niște pantaloni negri rupți la genunchi , un tricou alb care scria cu negru New Day , îmi iau în picioare converși albi ,îmi iau geanta neagra cu dungi albe și mă îndrept spre camera lui Alex . Era îmbrăcat cu pantaloni negri rupți la genunchi ,un tricou albastru care îi evidențea mușchi bine lucrați și niște converși albaștri. Ne îndreptăm spre bucătărie pt. a lua rămas bun de la mama după am mers în curte unde ne aștepta o mașină roșie sport decapotabila. Alex se așează pe locul șoferului, iar eu pe locul pasagerului sau cum se mai spune locul mortului. În 10 minute am ajuns la școală. Toate privirile erau asupra noastră.
-Cine sunt ei ? Întreabă o fata
-Nu ști cine sunt ?
-Ar trebui?
-Sunt frați Watson .
-A da, uitel pe bad boy .
Am început sa zâmbesc auzind asta.
-De ce zâmbești ,spune Alex
-Nici bine nu am ajuns la școală ca toți te pomenesc .
-Vezi sunt un star ,spune cu zâmbetul pe buze .
-Da ce sa zic .
Am început sa radem ,Alex mă condus pana la dulapul meu după a plecat . Am luat tot ce-mi trebuia , am intrat într-o sală de clasa. Am observat ca cineva mă privește, am întors capul ,unde era un băiat care se holba la mine ,era bine făcut ,înalt , cu parul lui brunet și creț mă inebunea, stai ce tot îndrug eu acolo nu-mi place de el . Doamne ca nici bine nu a început liceul ca deja mă îndrăgostesc.
După trei ore
Ce foame îmi este ,merg în cantina și observ ca cineva îmi face cu mâna, era Alex . M-am dus la masa lui unde era cu mai niște prieteni .
-Ce faci ,frumoasa mea surioară?
-Bine cred .
-Să-ți fac cunoștință cu prietenul meu cel mai bun Aiden (este înalt ,cu parul saten , avea tricou roșu care îi evidența mușchi ,avea pantaloni negri și converși roși ) și cel mai bun prieten (Este înalt ,brunet,creț care era îmbrăcat cu un tricou alb care se evidențea mușchi bine lucrați, avea pantaloni roși rupți la genunchi și converși albe ) este Luke și cea mai buna prietena Hailey (avea parul saten închis drept ,era tare drăguță ) și sora ei cea mai buna prietena Rachel (și ea este tare drăguță, și mai înaltă decât mine ,avea parul brunet drept ) Sper ca vă veți înțelege .
-Ne vom înțelege de minune .
Ce repede s-a terminat şcoala ,merg la dulapul meu îmi iau tot ce îmi trebuie și după ies din școală unde mă așteptau prieteni mei la mașină lui Alex .
-Noi te invităm la petrecerea mea de început de an la mine acasă ,spune Luke .
-Super , la ce ora este ?
-La ora 19:00, este OK ?
-Sigur .
Eu cu Alex ne-am urcat în mașină și am plecat spre casă. Când am ajuns acasă nici bine nu am ajuns ca mama îmi punea tot feluri de întrebări cum a fost la școală . Cred ca am stat vreo trei ore la discuți . Am observat ca este 18:30 iam întrebat pe părinți mei dacă pot sa merg la o petrecere de început de an la un prieten , și ca sa vezi au acceptat . Merg în camera mea unde merg în baie fac un dus fierbinte mă spăl pe dinți după mă îmbrac . Mi-am luat o cămașă neagra cu roșu în carouri și pantaloni negri și pantofi cu 2cm care aveau o fundita de culoare roșie . Sunt gata . Merg în camera lui fratele meu care și el era gata . Este îmbrăcat în cămașă albă și pantaloni negri rupți la genunchi și converși albi .
-Arăți minunat ,toți băieți vor saliva după tine ,spune cu un zâmbet pe față.
-Și tu arăți uimitor ,toate fetele se vor uita la tine și vor pune întrebări dacă ești singur ,spun râzând
-Bine ,hai ca vom întârzia .
M-am dus în bucătărie. Mi-am luat rămas bun de la părinți. Ne îndreptăm spre mașină, în 15 minute am ajuns .
Ce casa imensa are Luke . Are o piscina în fata casei , o curte plina cu tot feluri de speci de flori .Când am intrat în casă, l-am observat pe Luke care stătea cu ceilalți. Neam îndreptat spre ei .
-Uite cine a venit ,prietenii noștri!
-Nu neai văzut până acum ?
-Ba da , dar mia fost dor de voi .
-Vreți ceva de băut ? Întreabă Aiden .
-Sigur .
-Ce fel de băutură?
-Coca cola, dacă se poate ?
-Și vreau ,spune Alex .
Ce melodi ritmate a pus , îmi place .Am început sa dansez cu Hailey și cu Rachel. Sunt talentate, știu niște mișcări foarte bune .Nu am observat ,toată lumea se holba la mine, s-a oprit muzica și toată lumea începea sa aplaude.
-Ai mișcări foarte bune ,spune Luke .
-Mersi , nu știam ca sunt așa de bună .
-Tu glumești , dansezi foarte bine .
-Hei ,nu vreți sa facem o trupa de dans ?
-Serios ,din 6 persoane 😯
-Mai știu persoane care știu sa danseze ,vorbim mâine cu ei după școală, spune Alex
-Super , spun urlând
-Măi,măi ce avem noi aici ? Am auzit bine vreți sa va formați o trupa de marionete ? Spune o fata
Ea este Tiffany ,cea mai rea fata din liceu ,își bate joc de toți și își baga nasul unde nu trebe ca musca în lapte .
- Dacă ai auzi cum vorbești , cred ca te-ai bagă cu capul în pământ.
-Cine vorbește, o fata nepopulară.
-Până aici ,nu ști cu cine te-ai pus păpușă. Spun încercând sa sar pe ea ,dar Luke ma luat de talie încercând sa mă potolească.
-Mulțumesc frumosule că mi-ai luat apărarea, asta este nebună.
Când Luke aude ,îmi da drumul . Sar pe gatul ei căzând pe jos ,i-am tras un pumn în nas .Aiden ma luat de pe ea și am bătut palma .Ea plina de sânge pe la nas ,s-a ridicat nervoasa și ne amenință "Încă nu s-a terminat " de parcă mie îmi pasă ce zice tarfa .Luke mă i-a de mână, am simțit fiori în tot corpul .
-Emma ,vreau sa te rog ceva .
-S-a întâmplat ceva?
-Vrei sa fi .........
CITEȘTI
VIAȚA UNEI PUȘTOAICE
FanfictionViața unei puștoaice, dar nu așa cum credeți. În viața ei se întâmplă diferite activități paranormale, părinți ei țin un secret imens care poate sa îi schimbe viața cât și fratele ei Alex Au o putere care controlează totul, dar care nu știu ei...