Capitolul 11

55 4 0
                                    

-Deci , v-ati hotărât ?
- Da , vom semna contractul.
- Super ,mâine sa veniți la această adresă.
Nea dat o foicica pe care scria orașul Palmdale. Super , sunt forte fericită.
* * * * * *
Am ajuns acasă și părinții erau pe canapea în sufragerie. Leam spus și erau tari încântați . Am închiriat un autobuz . Le mulțumesc părinților. M-am dus în camera mea . Am făcut un duș scurt și am luat pijamalele mele pufoase și m-am pus în pat . Am adormit repede.

********************
După două săptămâni

M-am trezit , am luat papuci cu iepurasi si am mers in bucatarie .Era Alex care sta .
- Hei frate, ce faci ?
- Bună dimineața și ție ☺
-Deci azi mergem !!!!!!!!
- Da , sunt entuziasmat , nu pot sa cred ca mergem la acel concurs .
În acele douăsăptămâni am mai lansat videoclipuri și chiar au succes . Impresarul nostru a făcut rost de concurs bine înțeles de dansuri . Am mers în camera mea . Am luat o geanta mare unde am pus haine de primăvară. Este primăvara! !!!!!!!😂😂😂 😉 . Vom sta o săptămână în Palmdale. Am terminat de împachetat . Am ales o ținută drăguță , am ales un maieu albastru închis lejer , am luat pantaloni scurti albi și converși mei albaștri . Am mers jos unde mă aștepta Alex și Luke cu bagajele gata făcute . Luke a venit spre mine și mă sărutat pe buze .
- Gata de aventură iubirea mea ?
- Sigur , mai ales știind ca sunt lângă tine .
-Oooooooooo , dar numi pasa așa ca hai sa mergem după ceilalți, spune Alex .
Am ieșit din casă și neam îndreptat spre dubiță care pe ea era numele trupei noastre pe le "EIGHT REBELS" Luke cu Alex au pus bagajele . Eu am mers în dubiță . După ce au pus bagajele Luke a venit cu mine în spate , iar Alex era la volan . Luke ma luat în brațe.

*************

VIAȚA UNEI PUȘTOAICE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum