Sfârșitul

54 4 2
                                    

O viață nouă, oraș nou , lume noua, fata cea noua , asta sunt acum , o voi lua de la 0 și prietenii mei îmi vor fi alături ♡
Acum stau într-o casa , astai puțin zis, mai degrabă este o vila mare, stau cu prietenii mei și cu părinți mei, noi încă stăm în Los Angeles, dar vom merge la o altă școală, păcat nu , ok deci ce sa zic , acum a venit și vacanta de vară. Acum camera mea arată cu totul altfel, este combinat cu culori : mov , albastru ca marea , roz și culoarea apusului. Este uimitoare . Infine, cobor jos la parter și îi văd pe prieteni mei pe canapea uitandu-se la televizor, dar Like nu e , merg în bucătărie și ca să vezi el mănâncă toată nutela, of of of .
-Hei lasami și mie, spun în timp ce imi iau și eu o linguriță.
- Pentru ce îți trebuie o lingură, lasă că îți dau eu .
A început sa mă hrănească ca pe un bebeluș drăguț. Toată viața va depinde de el , îl iubesc foarte mult, și pe prieteni mei , ei sunt familia mea , îi iubesc foarte mult.

După 9 ani frumoși.

Stau frumos în brațele soțului meu , da ați auzit bine , Luke e soțul meu și eu cu el așteptăm să ne vina doi  copilași gemeni pe lume , în acești noua  ani am învățat cum sa îmi folosesc puterile. Și uitene aici lângă soțul mult dorit și cu prietenii mei .

SFÂRȘIT.

VIAȚA UNEI PUȘTOAICE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum