Angeles Forest partea a doua

48 7 3
                                    

-Ce se întâmplă?
- Nu știu iubire, hai sa ieșim din mașină.
Alex se oprește cu mașina . Ce ciudat , de ce a mers așa încet ? Cred ca voi afla .Am ieșit din mașină , Alex merge în fata mașini, când ajunge începe sa înjure .
- Ce este Alex ? Spune Sierra .
- Primele două cauciucuri sunt sparte , cineva a împușcat rotile, dar cine dracu ?
- Păi este o singura variantă atunci spun eu .
-Cum ar fi ? Spune Spencer.
- Luam bagajele, facem o plimbare pana găsim o cabană, casă, hotel, orice unde putem sa stăm pana vom chema pe cineva sa ne duca .
- Dacă nu găsim , ce facem ? Spune Hailey .
- Nu fi negativista.
Am luat bagajele și am pornit în căutarea unei cabane pentru a ne adapostim pana sunăm după ajutoare.
Dar stai, cine poate sa fi fost care a împușcat rotile. Tiffany tot spunea sa nu semnez acel contract, implus semnul ăla de la intrarea păduri , ce se petrece aici . Tiffany vrea sa se joace cu noi ?

După 4 ore de căutat


-Uite o cabană suntem salvați , spune Luke .
Toți am început sa alergam spre cabană. Bine acum serios cum noi mai avem energie după ce am parcurs 4 ore . Mă dor îngrozitor picioarele . Am ajuns în data uși . Alex o deschide și ........




Sper ca v-a plăcut acest capitol . Îmi cer mi de scuze ca nu postez în fiecare zi cum am spus dar na , mă mai întâlnesc cu prietenii mei așa ca voi face tot posibilul sa postez în fiecare zi . Acum spunetimi sa mai continui cu cartea da sua nu . Comentați . Va pup 😚

VIAȚA UNEI PUȘTOAICE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum