Am deschis cadoul ,era un motănel cu o fundita roșie, era grăsuț și adorabil ,l-am așezat pe pat . Am ieșit din cameră . Am mers în bucătărie, deschid o ușă ,un fel de pivniță pt. depozitare . Am luat o cutie și am mers înapoi în camera mea . Când m-am întors motănelul nu era pe pat . Am început să mă panichez ,l-am căutat prin toată camera și l-am găsit sub pat .
- Aci erai ,sa nu mai pleci .
Iam pus tot feluri de paturi pt. a fi cât mai moale . Ce nume să îi dau :Angelo, Beby gata știu Tom . L-am așezat pe pătuțul lui și am pus lângă patul mea jos . Am luat bilețelul de pe pat și am început sa îl citesc :
"Draga Emma ,ești o persoană uimitoare, deșteaptă, amuzantă și în primul rand frumoasă ca apusul. M-am gândit să-ți fac un mic cadou. Sunama pe acest nr. de telefon 035 141 27 01 după ce citești acest mesaj "
Cu drag LukeIau telefonul de pe noptiera și formez nr. de telefon .
-Alo ,spune Luke
-Îți mulțumesc pentru cadou .
- Nai pentru ce Emma .
- De unde ai știut ca sunt eu ?
-Pt. ca te cunosc, ai o voce minunata.
Când am auzit acele cuvinte m-am înroșit ca boiaua .
- Nu pot sa dorm acum .
-Vin la tine ,ne uităm la filme ,dacă vrei bine înțeles.
- Miar place.
-În ce 10 minute sunt la tine .
Nu a mințit ,chiar în 10 minute a și apărut .Sună soneria .
- Deschid eu ,urlând de pe scări.
- Aștepți pe cineva anume ,spune Alex cu zâmbetul pe buze .
- Nu,doar un prieten - coleg
-Bine să zicem .
Deschid ușa ,iei e Luke .
- Ce faci frate aici? ,întreabă Alex
-Am venit la Emma .
- Serios ,cum așa?
-Ăăăă, cum sa spun Alex ,ăăăăă a venit Luke pt. ca am ceva nelămuriri inlegatura cu niște lecți
-Serios, Luke de când ești tu Bun la școală?
- De multa vreme ,nici nu ști
-Ăsta e cam ciudat ,dar infine
Eu cu Luke am mers în camera mea . După ce am închis ușa am sărit la gatul lui ,sărutândul pe obraz .
- Îți mulțumesc pentru cadou ,cu ce ocazie mi-ai dato?
- Emma ești o persoană uimitoare, am vrut sa mă cunoști mai bine , și am mai am de spus , de când te-ma întâlnit ,am început sa simt ceva pt. tine ,mă pierd în ochi tăi albaștri ca marea ,simt fiori pe șira spinării numai când mă atingi ,uneori îmi vine sa te sărut și sa nu te mai las sa pleci de lângă mine .
Când am auzit am început sa plâng . Luke a venit și ma luat în brațe și ma strans la pieptul lui .
-Am spus ceva greșit ?
- Nu ,dar nimeni până acum nu mia spus așa de frumos .Luke am sperat zile întregi de când te cunosc să-ți spui acele cuvinte magice .Luke și eu te plac .
Luke a venit lângă mine și ma luat de mână și mă sărutat pe buze pasional. Ușa se deschide și intra Alex peste noi .
-Ce se întâmplă aici ?
- Pot explica ,spun bâlbâit.
- Mama ne facem neamuri, urlă Alex închizând ușa .
Eu cu Luke am început sa radem .Mia luat mâna în a lui și am mers spre bucătărie. Alex stătea așezat pe canapeaua din sufragerie .
- Ce faceți copii? Spune tata
- Domnule Watson vreau sa va cer o rugăminte.
- Spune , te ascult .
- Pot ieși la o întâlnire. ...
- Sigur, poți, nimeni nu te oprește.
- Vreau sa zic dacă pot ieși cu .....
- Ai tot dreptul .
- Să ies cu Emma ?
- Da ,dar te previn ai grijă băiete ,spune tata scăpând cuțitul pe jos .
-Uneori e așa de ascuțită încât nu o pot ține.
Luke se întoarce spre mine .
-Emma vrei sa vi cu mine la o întâlnire?
............
CITEȘTI
VIAȚA UNEI PUȘTOAICE
FanfictionViața unei puștoaice, dar nu așa cum credeți. În viața ei se întâmplă diferite activități paranormale, părinți ei țin un secret imens care poate sa îi schimbe viața cât și fratele ei Alex Au o putere care controlează totul, dar care nu știu ei...