Adevărul iese la iveala, suntem blocați, partea a doua.

38 4 1
                                    

Mă trezesc leneșă, mă ridic și îmi dau seama ca sunt într-o pădure, lângă mine era fratele meu , am mers lângă el și încep sa îl zgudui, mormăie ceva dar după se ridică în picioare.
- Unde suntem ? Mă întreabă.
- Pot sa te întreb același lucru.
-Ok , hai sa gasim ca să ne adapostim undeva.

Unde ma aflu ? , nu imi aduc aminte cum am ajuns , de parca cineva ti-a sters memoria , infine , eu cu fratele meu Alex, mergem de minute bune , tot mergem si mergem si mergem pana gasim o vila mare frumoasa care are o curte mare cu tot feluri de specii de flori minunate si mirosullor care iti invaluie narile , iti da un sentiment de parca ai mai fost pe aici , si imi pare cunoscut dar nu am fost pe aici si asta e straniu , in fine. Vila are trei etaje , are culoare galbena spre portocaliu , noanta e super , am intrat in curtea bogata cu flori ajugand in fata usi de la vila , am batut de doua ori si in fata noastra isi face prezenta ..... mama , ce cauta mama aici ?

- Mama ? Ce se petrece aici si ce cauti tu aici, tu ar trebui sa fii acasa sa faci de mancare .

- Intrati inautru , vreu sa vorbes cu voi .

Am intrat inutru , era un hol mere , foarte mare, nea condus în living, ne-am așezat pe fotoliul alb, ea s-a pus intre noi .

-Copii am ceva de spus, asta trebuia sa știți de mult dar nu am avut curajul sa vio spun pentru ca mie frica ca va voi pierde și nu vreau.
-Mamă spunene ce s-a întâmplat , mă îngrijorezi.
-Copii vreau sa că spun ca ....

VIAȚA UNEI PUȘTOAICE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum