Ice dan Yunhyeong telah pun couple selama 3 bulan.
Tanpa disedari ,
Ice dengan sendirinya dilamun penangan cinta bersama Yunhyeong.
Ice langsung tidak contact dengan geng gengnya. Dia telah lupa akan sahabatnya.
Ice juga telah lupa dan langsung tidak ingat akan tujuan sebenarnya iaitu cabaran memikat Yunhyeong ......
Namsan's Bridge
3 days left ,
' Ice , kalaulah saya ditakdirkan mati awal, awak boleh hidup tak tanpa saya? ' tanya Yunhyeong *bahasa isyarat*
Ice berkerut dan menjawab.
' NO! Saya takkan hidup dan tak boleh hidup tanpa awak. Kalau awak mati dekat menara Namsan buruk tu saya pun sanggup mati kat situ ' jawab Ice.
Yunhyeong tersenyum dan terus memandang ke arah Namsan's Bridge.
Ice merebahkan kepalanya keatas bahu Yunhyeong, lelaki yang paling dia sayangi dan Yunhyeong mengangkat tangannya memeluk Ice.
Sebetulnya Ice baru mengetahui apa arah haluan hidupnya selepas dia berjumpa dengan Yunhyeong.
Yunhyeong baginya ialah seorang lelaki yang lain daripada namja yang lain. Yunhyeong langsung tidak mengambil kesempatan ke atas Ice kerana dia tahu betapa bernilainya maruah seorang wanita.
--------------------------
Ice's House
1 days left ,
Knock Knock
Suzy : Ice shi ~~~
YoonA : Ice ~ Mane kau ni ? Ppalli bukak!
Pintu terbuka
Ice : Korang nak ape hah?
Bomi : Ewahh2. Sombong ye sekarang. Macam mane ngn task kau?
Ice : Sorry. Task? *dahi berkerut seribu*
YoonA : Hakalahh. Takkan dah lupe kot. Kau kan kena pikat mamat bisu Namsan tu.
Suzy : Amacam? Menjadi tak?
YoonA : Tomorrow the last day babe.
Bomi : Yup. So besok bawak namja tu pergi menara buruk Namsan. Kita lempar.....*berfikir* Telur busuk! Nak tak?
Suzy : Good Idea! Baekhyun hari tu aku lempar tahi ayam je. Kali ni kita lempar telur ayamlaa. Deal?
Bomi : Deal. Besok kol 11:00 malam tau.
YoonA : Aku akan cari telur paling busuk kat Seoul ni *hahahhahaha*
Hahahahhahaha
Ice terkejut diam memikirkan apa yang bakal berlaku esok. Dia amat mencintai Yunhyeong tapi dia menyayangi persahabatannya.
----------------------
Note : Okay x part 5 ? Wait for next part sweety !
P/S : Korang kena anggap yang Yunhyeong dan Ice bercakap menggunakan isyarat tangan tau. Imagine that ^-^
Support , Comment and Vote Juseyo!
Author Ghah Kim
Origin By : IceGhah
YOU ARE READING
[C] Namsan's History
FantasyNamsan Tower / N Seoul Tower. Menara romantis untuk couple mengikat percintaan mereka. Tetapi adakah anda tahu akan Sejarah penubuhan Namsan? Sejarah kenapa tempat itu dipenuhi love locker? Sejarah Silam Namsan? Adakah anda tahu semuanya? History Na...