PART 10 (REAL LAST PART)

259 47 15
                                    

Year 2210

'I LOVE YOU'
'SARANGHAE'
'SAYA CINTA AWAK '
'WO AI NI'
'AISHITERU'
'JE T'AIME'
'TE AMO'
'TOI YEU BAN'
'SENI SEVIYORUM'
'MAHAL KITA'

Namsan Tower sekarang ialah sebuah tempat pasangan kekasih yang menjadi tarikan pelancong serata dunia.

Tragedi Yunhyeong dan Ice langsung tidak diketahui oleh mana mana insan di muka bumi ini.

Mr Park dan Mrs Park telah meninggal dunia bersama sama akibat nahas pesawat MH377 sewaktu ingin honeymoon ke Malaysia.

Sesungguhnya malang tidak berbau...

Sebelum kepergian mereka,

Mereka telah merancang untuk menanam perakam video itu betul betul di hadapan N Seoul Tower (tempat Ice dan Yunhyeong menghembus nafas terakhirnya)

----------------------

Namsan Tower

Ice : Awak... Ramai datang sini lock love diorang.

Yunhyeong : Nae. Mereka datang sini untuk lock love mereka dan menguatkan cinta kita selamanya ....

Ice tersenyum nipis. Dari jauh , mereka memerhati gelagat couple couple yang datang ke tingkat atas menara itu.

They are here! Ice and Yunhyeong are here to take care of Namsan .

But not their real body just their 'roh' .

'Nobody can destroy our love until this Namsan Tower crashed down until this world come to end until nobody's come here anymore until the kids stop their laughs until people on earth or out of the earth earth still alive and the truth that our love locker still here everafter . No matter what happens ~'

----------------------

Flashback for Yunhyeong

Yunhyeong sebenarnya mempunyai suatu penyakit yang hanya 1/10 purata manusia di dunia menghidap penyakit tersebut.

Penyakit yang tiada penyembuhnya...

Penyakit yang boleh terus mati kalau tidak berhati hati....

Penyakit yang amat terseksa.....

Penyakit apa?

Dia bukan bisu tapi lidahnya yang terlalu lembut dan menyebabkan dia tidak boleh berkata kata hanya mampu tersenyum.

Jikalau dia berkata serangkap, bibirnya akan memercikkan darah darah merah dan boleh menyebabkan kematian.

Semua ini kerana kemalangan jalan raya yang dialami oleh Yunhyeong dan keluarganya.

Disebabkan itulah , Yunhyeong berjanji kepada dirinya yang dia tidak akan berkata atau bercakap sepanjang hidupnya kecuali pada wanita yang bakal dia cintai.

Impiannya tercapai~

Pada hari terakhirnya. Dia berjaya mengungkapkan rasa sebenar kasih sayangnya kepada Ice ....

 Dia berjaya mengungkapkan rasa sebenar kasih sayangnya kepada Ice

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- THE END -

Love doesn't ask for the feeling but
Love ask for the trust between us ♡
By Ghah Kim

-----------------

A/N : Sorry lama tak upadate. And penyakit Yunhyeong tu amat merepek dan mustahil kan. Haha.

Author ada rancang nak buat special part. Kalau ada sambutan ada laa yang special part uhh.

Thanks for reading♡

Support,Comment and Vote Juseyo

[C] Namsan's HistoryWhere stories live. Discover now