PART 7 (1st LAST PART)

268 51 11
                                    

Yunhyeong yang ditinggalkan itu menguatkan dirinya untuk menyeluk poket dan mengambil sebuah perakam video yang Ice hadiahkan kerana menolongnya sewaktu dia jatuh dahulu.

Kemudiannya dia mencapai sehelai kertas untuk menulis sepucuk surat kepada Ice. Tetapi dia tidak mempunyai pen.

Yunhyeong naik ke atas koridor menara usang Namsan sambil berdiri.

Di tangannya terdapat perakam video yang telah disetkan kepada 10 minit dan akan automatik save selepas 10 minit.

Tanpa membuang masa ,

Yunhyeong menekan butang dan merakam dirinya sendiri

Video START

'Ice ~ I love you until this Namsan Old Tower crashed down '

Kata Yunhyeong dengan nada yang amat merdu ......

Pelik!

Kenapa Yunhyeong dapat berkata kata? Bukan ke selama ni dia bisu? Adakah dia?

Tiba - tiba ,

Darah mengalir keluar dari bibirnya deras terus ke dagu. Entah dari mana datangnya darah itu yang keluar sebaik sahaja Yunhyeong selesai bercakap.

Yunhyeong tersenyum kelat dengan bibir yang berwarna merah sambil meletakkan perakam video itu di atas beranda menara usang Namsan.

Selepas menulis surat itu dia terjun hilang hilang hilang dan hilang dari perakam video ......

-------------------------

ARMY BAR

1 , 2 , 3

CHEERS!~~

' For our Lovely Queen , Ice Kim succesful !! '

'Ice , cepatlaa cheers gelas kau !! '

Ice menggenggam erat gelas kaca putih itu dengan perasaan yang bercampur baur. Dia rasa amat menyesal kerana meninggalkan Yunhyeong begitu sahaja.

Ice bangun dari tempat duduknya

I have to go !
Kau nak pergi mane?
Jangan cakap yang kau nak pergi dekat mamat bisu tu balik.
Ye. Aku nak pergi dekat mamat bisu tu balik. Kenapa? Any problem?

YoonA : Kalau kau pergi dekat mamat tu balik. You're not in this gang anymore !!!

Suzy : Selangkah kaki kau keluar. Kau bukan KAWAN aku lagi !!!

PPPINNGGG

Ice menghentak gelas kaca itu ke atas meja sehinggakan langsung tiada serpihan serpihan kecil mahupun serpihan yang besar.

Ice : KAWAN ? INI KAU KATA KAWAN? HEY . PERGI MAMPOSLAA NGAN KAU PUNYA KAWAN TU

Ice berlalu keluar dari Army Bar dan berlari sepantas mungkin menuju ke menara usang Namsan. Dia berharap agar dia masih belum terlambat .......

 Dia berharap agar dia masih belum terlambat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Apa perasaan Ice bila dia melihat Yunhyeong .....

Nantikan part seterusnya ^.^

[C] Namsan's HistoryWhere stories live. Discover now