The Night Was Over So ,
Tomorrow and the next , next day will be a surprised day for Yunhyeong.Namsan's Park
Ice melihat kelibat Yunhyeong samar samar dari belakang. Dia mengejar jejaka yang bakal dijadikan mangsanya itu.
Tiba - tiba ,
Auchh!
Yunhyeong yang mendengar suara menjerit kesakitan , terus berpaling memandang seorang perempuan terduduk di atas lantai.
Tona kulitnya yang putih melepak dengan pakaian serba putih amat sesuai dengannya.
Yunhyeong yang leka melihat perempuan itu terkedu apabila mengetahui wanita yang jatuh tersungkur itu ialah wanita yang selama ini dia dambakan.
Tanpa membuang masa ,
Yunhyeong terus berjalan menuju kearah Ice untuk menolongnya.
Yunhyeong : *bahasa isyarat* A.W.A.K O. K ?
Ice : Err. Yaa ~ I m ok tapi saya rasanya cam tak boleh jalan.
Ice berkata sebutir sebutir kerana takut Yunhyeong tidak memahaminya.
Ice : Boleh tak awak tolong pimpin saya? Please ^^ *aegyo face*
Yunhyeong teragak - agak. Tetapi kerana kasihan akan Ice, dia kuatkan dirinya walaupun dia takut kalau dia bakal dikutuk oleh geng geng Ice yang lain.
Yunhyeong merendahkan bahunya.
Ice tanpa segan silu duduk di atas belakang Yunhyeong sambil tangannya memegang erat bahu Yunhyeong.
Sepanjang pertemuan mereka tadi , mereka langsung tidak bertentang mata.
Hanya bebola mata Ice yang ligat melihat wajah Yunhyeong tetapi anak mata Yunhyeong terus berlari memandang ke bawah.
Yunhyeong menurunkan Ice sebaik sahaja sampai di bawah sebuah pokok bunga Sakura yang mekar dan dedaunnya sedang luruh jatuh ke muka bumi.
Sebaik sahaja Ice diturunkan , Yunhyeong terus berjalan cepat kerana dia malu akan Ice.
AWAK !!
Yunhyeong mematikan langkahnya dan memalingkan tubuhnya kearah gadis bermuka seksi itu.
Ice : Erm. Thanks sebab tolong saya. Boleh tak saya nak tahu ape nama awak? Please ^_^
Yunhyeong berfikir sejenak dan dia terus menegapkan badannya untuk membuat isyarat angka namanya menggunakan tangannya.
ㅇ ㅛ ㄴ ㅎ ㅕ ㅇ
Ice tersenyum dan tergelak kecil apabila melihat Yunhyeong yang berpusing kiri kanan membuat angka untuk namanya itu.
Ice menghampiri Yunhyeong dalam keadaan terjongket jongket dan menghulurkan sekeping kad yang mengandungi nama dan nombor telefon nya.
Call me if you need a friend at night , dude.
Kali ini jarak antara mereka amat dekat kerana Ice membisik ke arah telinga Yunhyeong dengan cara yang cukup menggoda.
---------------------------
Note : Boring kan part 3 ni ? Hoho. Kalau ade yang tak paham just comment and I will reply. Wait for upcoming part.
Support , Comment and Vote Juseyo!
Author Ghah Kim
Origin By : IceGhah
YOU ARE READING
[C] Namsan's History
FantastikNamsan Tower / N Seoul Tower. Menara romantis untuk couple mengikat percintaan mereka. Tetapi adakah anda tahu akan Sejarah penubuhan Namsan? Sejarah kenapa tempat itu dipenuhi love locker? Sejarah Silam Namsan? Adakah anda tahu semuanya? History Na...