PART 9 (3RD LAST PART)

258 46 12
                                    

After 2 weeks ,

Menara usang kekal utuh megah di Namsan.

Namun tiada seorang pun yang berani untuk naik ke atas menara itu kerana ada ura ura yang mengatakan tempat itu keras dan sesiapa pun tidak boleh memasukinya kecuali pasangan kekasih Yunhyeong dan Ice.

Sepasang suami isteri berkeras untuk menaiki menara usang Namsan.

Mrs PARK : I don't care! I nak masuk dalam menara usang ni walau apa pun !

Manager Namsan : Puan , puan tak boleh masuk sesuka hati jee. Bahaya kat dalam tu'

Mrs PARK : Apa yang bahayanya? I just nak jenguk tempat kat dalam tu je !!

Mrs Park tetap berkeras. Tidak lama kemudian, Mr Park datang dan memberi sejumlah 15000 won kepada pengurus Namsan itu.

Pengurus Namsan tersenyum jahat dan menerima wang itu kemudian terus membuka pintu masuk kepada pasangan suami isteri yang baru berkahwin tersebut.

-----------------------

Mereka memasuki menara buruk yang telah dipenuhi dengan daun daun hijau giat menjalar di sekelilingnya.

Mrs PARK : Sayang !!! Come here !

Mr PARK : Kenape ni? Something wrong ke?

Mrs PARK : Look at that !!

Kata Mrs Park yang ternampak sebuah perakam video dicemari dengan tompokon darah darah merah tetapi sudah kering kerana terlalu lama dibiarkan dan meninggalkan kesan ketara pada permukaan atas perakam itu.

Mereka memainkan video berdurasi 10 minit yang telah dirakam oleh Yunhyeong dan Ice sebelum kepergian mereka...

Mrs PARK : I wanna cry dear

Mr PARK : I am really impress to their love...

-----------------------

Year 1890

Selepas kejadian itu , Mr Park dan Mrs Park sama sama membangunkan Namsan, membersihkan Namsan dan menotiskan Namsan sebagai tempat untuk pasangan kekasih lock love mereka dan .....

---------------

Note : Kejap2 citer ni belum habes ^^

Perkara yang disembunyikan oleh Yunhyeong belum terbongkar. So stay tune for the next part (real last part)

P/S : Tanganku sudah merungut keletihan ^.^ Real last part maybe a bit slow.

P/S : MAYBE PART 10(REAL LAST PART) SLOW UPDATE BCUZ I WILL BE THE HIATUS ^.^ SEKOLAH DAH START♡ *huh* KENAPELAA SEKOLAH X CUTI . EL NINO MELANDA MALAYSIALAA SIAA

Support Comment and Vote Juseyo!

Author Ghah Kim
Origin By IceGhah

[C] Namsan's HistoryWhere stories live. Discover now