12. bölüm

8.6K 396 8
                                    

Bardan koşarak çıktıktan sonra arabaya atlayıp mezarlığa sürmeye başladım. Allah kahretsin nasıl unutmuştum ilk aşkımın babamın ölüm yıldönümünü. Pişmanlıkla gaza biraz daha bastım. Saat akşam cuvarlarında olduğu için yollar boştu ve ben bastıkça basıyordum.

En sonunda mezarlıga adımımı attım.
İçimde garip bir his uyandı. Babam ve annemin mezarının yanına gelince .bir sigara yaktım.

Sigaram bitince

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sigaram bitince.
Ağlamak istedim ama ağlayamadım bozğazımdaki o düğümle konuşmaya başladım.
" babam unuttum diye kızdınmı bana. Kızma baba sebebim var. Bugün seni öldüren o piçi buldum. Bende onu öldürücem sen hiç merak etme kanın yerde kalmıyıcak . Kızın senin izinden gidiyor baba senin intikamını almak için senin izinden gidiyor. Mutlu musunuz orda annemle . Anne ven seni hiç görmedim ama iyi bir insansındır babam seni sevdiyse. ikiniz de huzur içinde yatın ben yine gelicem tamam mı?"

Koşarak çıktığım bara gidip içeri girdim. Ve berkin yanına oturup sarıldım onlarda ne olduğunu anlamış olucakki soru sormuyolardı.
O sırada aras
" noldu melis bi anda çıktın?"
Cevap vermedim çünkü söylemek istemiyodum . Benim yerime savaş
"Önemli bişey deil boş ver"
"Tamam. Ya ben sıkıldım ormana atış yapmaya gidelimmi. "
Fikir güzel gelmişti hem stres atabilirdim.
" olurr " dedim ve herkese bakıp." Herkesin silahı yanında mı?"
Herkes onaylayınca Kalktık. Benim bildiğim biryer vardı.
" benim bildiğim bir yer var beni takip edin" dedim ve arabaya bindim.
Ormanlığa doğru sürdüm orman yoluna gelince hızımı yavaşlatıp arabayı durdurdum. Arbadan inince herkes indi.
" biraz yürüyücez "
Biraz yürüyünce ağaçlardan arınmış bir alana çıktık . Akşam olduğu ićin karanlıktı ama dolunay heryeri aydınlatıyordu . Buraya herzaman geldiğimde vurduğum hedeflerimi çıkarıp kurdum herkes kendi poligonuna geçti . İlk ben ve arasın ekibinden biri yarışıcaktık bu çocuģu daha önce yanlarında görmemiştim yeni olmalıydı . Düşüncelerime ara verip çocuğa döndüm.
" en fazla hedefi kim vurursa o kazanır . "
" tamam tamam da küçük kız ben seni abilerinin yanında geldin sanıyodum sen silah tutabilir misin ki ?" Diyince sinirlenip . Elimi arkaya uzatıp silah istedim. Bizimkiler bana uygun bi silah verince . Çocuğun kafasının hemen üstüne nişan aldım ve vurdum. Çocuk şok olmuştu .
" birdaha bilmediğin insanlar hakkında yorum yapma " deyip poligona döndüm ard arda silahı ateşledim . Hepsi de tam hedeften vurdum . Sonra elbisemin gizli gözündeki bıçakları çıkartıp atmaya başladım. Tam o sırada arkadan bir silah sesi duyuldu. Arkamı döndüğümde yerde yatan arası ve arkası dönük koşan siyah kapşonlu birini gördüm hemen silahımı alıp siyah kapşonluyu vurdum . Hemen biri gidip onu aldı . Biri de arası arabaya taşıdı. Bende arabama binerken ona bişey olmaması için dua ediyordum. Kısa sürede çok bağlanmıstım ona tabi arkadaş olarak.

Bayan Mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin