25.bölüm

3.3K 165 18
                                    

Yatakta yavaşça kımıldandım . koluma bir acı saplandı ve dün olanları hatırladım. Sanırım ben uyurken İzmir'e gelmiştik.

"Aras nerdesin ?"diye bağırdım .

"Burdayım güzelim iyi hissediyosan yanıma gel "diye salonda bağırdı .

yavaş hareket ederek yataktan kalktım ve salona gittim . Ev çok tatlıydı küçük ve tek katlı .

Aras salondaki koltukta oturuyordu . ben de yavaşça yanına iliştim .

"iyi misin?"

"iyiyim bir şey olmaz bana da bir şey sorucam "

"sor bakalım"

"içelim mi bugün" "

"oluur . viski?" sorduğu soruya kafamı sallayarak cevap verdim . mutfağa girip elinde 2 şişe jack danolds ve 2 bardakla yanıma geldi . hemen bardağa içkiyi doldurup içmeye başladım hem acımı hem de düşüncelerimi dindiriyordu içki o kadar hızlıydım ki bir şişeyi yarıya indirdim . Aras ise temkinli içiyordu ben bir şişeyi bitirdiğimde çakırkeyif olmuştum ve içimde bir şeyler kabullenmeye başladım . ben ARASI SEVİYORUM ve bunun farkındayım bunu düşünürken içkinin etkisiyle birden

" Aras ben seni seviyorum " dedim . Aras bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyordu ama karşılık olarak .

"ben de seni güzelim . ben de seni seviyorum ve ne zamandır beni sevdiğini fark etmeni bekliyordum "

dedi ve dolgun dudaklarını dudaklarımın üstüne kapadı . şoka girmiştim sarhoşluk falan kalmadı bünyemde . ilk öpücüğüm . Aras ile sevdiğim adam ile olduğu için mutluydum . dudaklarını çektiğinde .

"ben seni çoktandır seviyorum fakat aşkın ,sevginin güçsüzlük olduğuna inandığım için kabullenemiyordum ama bu olan olaylardan sonra daima senin yanında olmak istediğimi fark etim . ve bundan sonra senin yanında olmak istiyorum " diyerek içimdekileri döktüm ona . içimi açtım kalbime girmesini bekledim .

"güzelim ne kadar güzel konuştun sen öyle ben seni içimde saklamak kimseye göstermemek istiyorum sen ban bırakmak diyorsun . bırakır mıyım sence ?"

"bırakma . sakın sende bırakma . kardeşim dediklerim bıraktı , arkamdan iş çevirdi bari sen bırakma "

"o zaman sevgiliyiz demi güzelim . "

"öyle miyiz ?"

"öyleyiz sanırım "

"sevgliyiz "

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LÜTFEN YORUM YAPIN . :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Bayan Mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin