İki gün üst üste bölüm yayınladım. Bundan sonra sık sık bölüm gelicek .hepinizi seviyorum okuyanlar lütfen beğensin ve yorum yapsın.
Birinin üstüne hunharca atlamasıyla uyandım. Gözlerimi açtığımda hayvan gibi bir berk gördüm.
"Kalk lan üstümden"
"Saat 10 oldu sen hala uyuyon akşam 10. Sen eve sabah 11 de geldin. Hadi kalk yeni açılan bi bara gidiyoz."
" tamam git bana yemek hazırla"
Odadan çıkınca hemen üstümü giyindim (multimedia)"merdivenden inerken hepsinin salonda oturduğunu gördüm. İndiğimde hepsi ıslık çaldı. Yiğit yine susamayıp konuştu
"Vayyy yine herzamanki gibi yakıyosun"
"Yemeğim nerde?" Savaş telefondan başını kaldırıp "mutfakta git ye çıkalım" hızlıca yemeğimi yiyip içeriye doğru bağırdım" hadi çıkalım"
Kapıdan sonunda çıkabildiğimizde. Biraz duraksadım. İlkbaharın sonlarındaydık hava biraz ılıktı ama üşütmüyordu. Garajdaki motorumu çıkardım. Onlardan önce geldiğimden biraz durdum onlarda gelince indim motordan. Savaş gelip elini belime sardı. Burası pek tekin bir yer olmadığı için sahipleniyordu içeri girip bir locaya oturduk. Sürtük olduğu her halinden belli olan çakma sarı saçları ve dudağının iki metre dısına çıkan pembe rujlu garson gelip cilveli cilveli" beyler " deyip bana küçümseyici bir bakış attı ve devam etti"ve küçük sürtük ne alırdınız"dedi.
Ben sakince "kendinle karıştırdın heralde bize 3 rom 1 cin biliyorsundur umarım ne olduklarını sen kendini satsan alamazsında onları." Kız bozularak giderken biz kahkahalara boğulduk . "Bunu yapmazsam olmazdı " berk " çok bozuldu kız yanlız" yiğit "aynen"
Kız içkileri getirdiğinde tepsiyle birlikte benim ve savaşın üstüne "bilerek" düştü(yanyana oturdukları için:) neredeyse bütün içki benim üzerime döküldü. Kız hemen kalkıp güldü " ayy çok özür ddilerim bilerek oldu" ayağa kalktım ben kalkınca savaş da kalktı . Kızin saçlarını bi anda yakalayıp çekmeye başladım. Kızi iyice dövdükten sonra içkimi bitirip eve gitmek için ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mafya
Teen FictionBeyazı siyahla kirletirsin ama Siyahı Siyahla temizleyemezsin. İşte bu hikayede melisi siyahla kirletmişler. Ama o beyazı bulup temizlenmek yerine daha çok siyah istemiş .