Polis böyle deyince şaşırdım çünkü daha önce kimse bizi şikayet etmemişti. Polisler içeri girip çocuklara tek tek kelepçe taktı . En son bana taktı ve iterek yürütmeye çalıştı polis .
" lan ne itiyosun yürüyoruz işte
Polis arabasına geldigimizde kendim bindim. Berk savaş ben bi arabada yiğit başka bi arabadaydı. Aramızda bu polis işleriyle ilgilenen savaştı savaşa dönüp . Noluyo anlamında bir bakış attım . O da bana dudaklarını oynatarak ' sakin ol ' dedi . Polis karakoluna geldiģimiz zaman bizi indirdiler ve direk nezaretlerin olduğu koridorlara girdiler. Bir nezaretin kapısını açıp hepimizi içeri koydu . Benim kapalı alan korkum vardı ve kapalı yerlerde fazla durunca duvarlar üzerime üzerime geliyor nefesim kesiliyor adeta ölmüş gibi oluyordum. köşeye biryere geçip yere oturdum berk başka bir köşeye otururken savaş ve yiğit ise bankın üzerinde oturuyordu."napıcaz ?"diye belli belirsiz çıkan sesimle ortaya bir soru attım.
birsüre kimse cevap vermeyince yeniden konuştum
"şimdiye kadar hiç böyle birşey olmamıştı neden şimdi böyle oldu ."
" Biri şikayet etmiş olmalı " derken aslında fikrini ortaya sunmuştu .olabilirdi ama bizi hiçkimsenin şikayet etmeye cesaret edeceğini düşünmüyordum. Acaba aras ne yapmıştı en hastaneye uğradığımızdan beri onu görmemiştim arkadaşı arayıp uyandığını söylemişti çıkmış olmalılardı hastaneden acaba onu mu arasaydık o bizi burdan çıkarmak için birşeyler yapabilirdi bu fikrimi hemen ortaya sundum .
"Araslar hastaneden çıkmıştır acaba onları arayıp yardımmı istesek." diyince bana kızgın boğa gibi bakan biradet savaşla karşılaştım .
" daha geçen gün adamla kanlı bıçaklıydın ne kadar çabuk affettin ve kaynaştın böyle onunla "
"duvarlar üzerime üzerime geliyo savaş benim burdan biran önce çıkmak için bir şeyler yapmam lazım ve ben burdan çıkmak içindüşmanımdan bile yardım isterim anlıyomusun ?"
" evet senide anlıyorum ama-"
" anlamıyosunuz . hiçbiriniz beni anlamıyosunuz ben aslında güçlü bir kız değilimben onlarca şeye zaafı olan annesini hiç görmemiş . sonrada hayatta tek varlığı olan babasını kaybetmiş ve sırf onun intikamını almak için kötü olmuş bi kızım ben güçlü değilim sadece güçlü gözükmeye çalışıyorum . anladınız mı ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mafya
Genç KurguBeyazı siyahla kirletirsin ama Siyahı Siyahla temizleyemezsin. İşte bu hikayede melisi siyahla kirletmişler. Ama o beyazı bulup temizlenmek yerine daha çok siyah istemiş .