2.Kapitola

108 10 0
                                    


První co jsem po procitnutí jakoby z hlubokého spánku uviděl, byla velice známá tvář mého nejlepšího ( a také jediného) kamaráda Dana. „Mete jsi v pořádku?" zeptal se mě ustrašeně. „Jo ale kde to jsme?" zeptal jsem se, protože až teď jsem si všimnul, že jsme v místnosti připomínající chemickou laboratoř. „V mé laboratoři" odvětil jako by se jednalo o úplně obyčejnou věc. „Vše ti vysvětlím, ale nepřerušuj mě". Pomalu jsem přikývl a Dan začal s vysvětlováním. „Kromě naší reality existuje ještě mnoho dalších do kterých se dá cestovat pomocí portálů v knihách na půdě školy. Každý z nás má v každé z nich svého dvojníka. Mně se povedlo sestrojit přístroj, díky němuž mohu komunikovat se s vím já v každé realitě". Poté vytáhl přístroj, který vypadal jako megafon s páčkou naboku a červeným krystalem uvnitř. „Dobře ale co to má společného se mnou?" zeptal jsem se. „ Ty můžeš existovat pouze v jedné realitě. Dokut neprojdeš do jiné tak v ní neexistuješ a proto si jediný kdo může zastavit toho, kdo chce tuto rovnováhu narušit a zničit všechny komunikační krystaly. Pána zla jménem Grag". Chvíli jsem nic neřekl zaskočen tak obrovskou lavinou informací. Pak jsem se odmlčel „Takže mám zachránit celý vesmír sám bez cizí pomoci?"odvětil jsem abych si to ujasnil ale Dan mě hned vyvedl z omylu „Ne. Kromě mě ti pomůže ještě dívka, kterou ve své realitě znáš jako Elizabeth". Zaskočilo mi, protože Elizabeth je odjakživa moje veliká láska. „Vždyť víš, že mě nesnáší" namítl jsem. „No jo ale tady neví, že jsi to ty" připomněl mi. Po asi půl hodinovém přemýšlení přišla moje odpověď „Dobře vždycky jsem si chtěl vyzkoušet být hrdinou". Dan se usmál a hned mě začal seznamovat s bankou kde má být v podzemí uschovaný první krystal. „A ještě něco" řekl nakonec „Tento přístroj ti pomůže proměnit se v hrdinu jakým si v určité dimenzi". Poté mi podal něco jako krásně ozdobené hodinky. „Hodně štěstí Elizabeth na tebe už bude čekat na střeše banky a pozor na strážníky v téhle dimenzi si totiž nejhledanější zloděj".


OMLOUVÁM SE ZA ZMIZENÍ TÉHLE KAPITOLY NĚJAK MI TEĎ BLBNE POČÍTAČ. TADY JE JEŠTĚ JEDNOU. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ. PŘEJI PŘÍJEMNÉ ČTENÍ. 

ZlodějKde žijí příběhy. Začni objevovat