3.Kapitola

82 8 0
                                    


Hned po opuštění Danovi laboratoře jsem hodinky vyzkoušel. Po pootočení bočního tlačítka jsem ucítil jak se měním. Nejdřív se mi zvětšila postava a změnila tvář. Následoval pronikavý záblesk světla a místo mě stál v uličce vysoký svalnatý muž v černé mikině s kapucí a černých ( na můj vkus až moc volných ) kalhotách. Přes rameno přehozený toulec byl plný různých druhů šípů. Ani luk připevněný na mích zádech nebyl normální byl totiž rozkládací ( a proto také velice praktický ). Obušek visící mi z opasku byl uzpůsoben na tiché omračování. „Tak vyzkoušíme co moje nové já dokáže" pomyslel jsem si. Směrem ke mně šel strážník s lucernou a proto jsem si nasadil masku, kapuci a začal jsem šplhat po cihlové zdi. Až teď jsem pochopil volnost kalhot. Za chvíli jsem byl nahoře. Rozhlédl jsem se a hned jsem uviděl zmiňovanou banku. Obrovská budova se vypínala nad ostatní domy. „Tak jdeme na to" řekl jsem si sám pro sebe a rozběhl jsem se po červených taškách střechy. Jako jelen jsem přeskakoval každou mezeru mezi domy. Po doběhnutí k bance jsem si uvědomil, že při lezení na ní by, jsi mě každý všiml. Instinktivně jsem sáhl pro luk a ten se mi v ruce rozevřel. Potom jsem z toulce vytáhl šíp omotaný lanem a s hákem na konci. Vložil jsem šíp do luku, natáhl tětivu a vystřelil. Ozvalo se tiché hvízdnutí a šíp se zachytil o střechu banky. Druhý konec jsem přivázal ke komínu domu a přeručkoval jsem na střechu banky. Po vyšvihnutí na střechu jsem zpozoroval, že Elizabeth má potíže. Muž s kuší v ruce a fešně vypadajícím knírem ji držel pod krkem. Elizabeth visící na konci jeho paže lapala  po vzduchu. Automaticky jsem vložil šíp ( tentokrát s ostrou špičkou ) do luku, natáhl jsem tětivu a chystal jsem se vystřelit . Pak jsem si uvědomil že jsem ještě žádného člověka nezabil. Už ale bylo pozdě na rozhodování. Ruka mi sklouzla z tětivy a šíp se se smrtící rychlostí řítil na ozbrojeného muže.

TAK A DALŠÍ KAPITOLA  JE NA SVĚTĚ. DOUFÁM ŽE SE BUDE LÍBIT. PŘEDEM DĚKUJI ZA HVĚZDY A KOMENTÁŘE.

CO MYSLÍTE ZABIJE HO MAT ? 


ZlodějKde žijí příběhy. Začni objevovat