לפתע שרון נרתעה.
"ליאור מגיעה לפה עוד מעט, הזמנתי אותה לשבת איתנו" אמרה שרון והתרחקה.
"מקווה שזה לא מפריע לך."
"לא..." ענה אורן בלית ברירה.
ליאור הגיעה והתיישבה מימינה של שרון. שקט השתרר בחדר. שקט מביך עד ששרון שברה את הקרח. "אתם רואים שאת יכולים לשבת יחד באותו חדר" חייכה שרון.
אורן שהיה מתוסכל מהסיטואציה החליט לא לשתוק. הוא חשב שאם יעקוץ מעט את ליאור, ירגיש טוב עם עצמו. גם כי היא פגעה בו, וגם כי הרסה לו את הרגע המיוחד עם שרון.
"לשבת? הדבר היחידי שליאור עושה כל היום הוא לשבת" אמר אורן בקול תקיף.
"עדיף לשבת כל היום מאשר ללכת זקוף כמו שאתה הולך" ענתה ליאור. "הולך כמו דף נייר" אמרה ליאור, בעודה מחכה את הליכתו של אורן.
שרון צחקה בלי סוף. בשבילה זה היה ממש סרט קומדיה.
"לילה טוב" צעק אורן בעודו עוזב את החדר.
"לא אל תלך" זעקה ליאור. "בסך הכל צחקתי."
"לילה טוב" חזר על עצמו אורן ועזב את החדר.
"אתם גדולים שניכם, אתם צמד חמד" ציחקקה שרון. "אתם עוד תהיו זוג יום אחד."
"לא חושבת" ענתה לה ליאור.
"אני מכירה את אורן חודשיים. הוא לא עזב אותי במנוחה בהתחלה, השתגעתי ממנו, רציתי שילך. אבל עכשיו אחרי שהוא הלך, לא רוצה שיעזוב" נאנחה.
"הוא כועס עלייך, הוא אמר לי" הסבירה לה שרון.
"הרגשתי את זה" אמרה ליאור בפנים נפולות.
"נלך לישון הכל יהיה בסדר, בקרוב יש נופש, נשתגע יחד במסיבות שם" סיימה שרון את השיחה.
יום ראשון הגיע, היום הראשון היחיד שכל הבסיס חיכה לו. נפגשים באוטובוס בתחנה המרכזית ומשם מגיעים לשבוע שלם של נופש. אין שמירות, אין עבודה, אין מדים. כל היום יש פעילויות, בריכה, משחקים ובערב מסיבות.
ליאור ושרון כבר התיישבו אחת ליד השנייה במושב האחורי של האוטובוס. אורן עלה לאוטובוס, שמח שהגיע היום הזה. הוא ידע לקראת מה כולם הולכים.
"בוא שב לידנו" צעקה שרון.
אורן החליט להתיישב לידן, בחלק האחורי של האוטובוס. הוא ידע ששרון לא אשמה בכך שהוא כועס על ליאור.
האוטובוס נסע וליאור ושרון החלו לדבר. צחקקו להן כל הנסיעה.
אורן הרגיש לא בנוח בסיטואציה הזו, הרי אין לו כבר נושא שיחה משותף עם ליאור.
שרון ניסתה מדי פעם לצרף את אורן לשיחות אך ללא הועיל.
כל הבסיס הגיע לנופש, והמסיבות החלו. למסיבה הראשונה אורן החליט לא להגיע, העדיף להסתובב רב הזמן עם לב, למרות ההפצרות החוזרות ונישנות של שרון שיגיע. כל בוקר באופן קבוע קמו לב ואורן באותה השעה וישבו בקפיטריה עם לירון.
YOU ARE READING
כך זה היה
Short Storyזהו סיפור על שירותם הצבאי המשותף של ליאור ואורן. סיפור שהתחיל לא טוב והיה צריך להגיע לידי אהבה. האמנם?!