פרק 7

6 0 0
                                    

יום ראשון הגיע וכולם חוזרים לבסיס שוב. מחכים להסעה.

שרון, ליאור ואורן יושבים בבית קפה, מזמינים סלט וטוסט. שרון וליאור מתלחששות ביניהן, צוחקות מעט, מסתכלות על אורן, שותקות וצוחקות שוב.

אורן הרגיש לא בנוח.

"נו, זה היה בטעות אני אומרת לך" אמרה ליאור לשרון.

"איך בטעות, יש לך משהו איתו?" שאלה אותה שרון.

"על מה אתן מדברות" שאל אורן.

"שום דבר" ענתה ליאור, בזמן שהיא מסתכלת על שרון וצוחקת. "סתם משהו שקרה."

אורן כבר הלך לקשר בין הדברים. התלחששות, חיוך של שתי הבנות. הקרבה הלא מוסברת של דורון וליאור. אך אורן ידעו עמוק בתוכו, שליאור לא תספר, לכן יהיה עליו להוציא את המידע בדרך מתוחכמת.

"אני יודע על מה את מדברת, לב סיפר לי במקרה."

"מה?" שאלה ליאור.

"לא ידעת שלב ודורון חברים קרובים. דורון סיפר לו, ולב העביר אליי את המידע"

"אבל זה היה בטעות... התנשקנו בגלל שהייתי שיכורה" ענתה ליאור בתסכול.

עיניו של אורן נפתחו. הוא לא האמין למשמע אוזניו. ליאור ודורון התנשקו? הלא דורון גרם לליאור להשתכר בכוונה תחילה, הוא תכנן את זה מההתחלה.

רק לפני חצי שנה ליאור ישנה אצלו והוא לא עשה כלום.

אורן גם לא הבין במה דורון שונה ממנו. שניהם הנדסאים, אצל שניהם ליאור הייתה.

"מה זה מפריע לך?" שאלה ליאור בפליאה.

"לא ממש לא..." ענה אורן, כשפניו נפולות.

אורן היה עצבני, הוא מרגיש שוב שנפגע לו האגו. הם גם התנשקו וגם הסתירו הכל ממנו.

"הרי אנחנו לא נצא אף פעם" הוסיף אורן.

"אני יודעת שאנחנו לא נצא, אבל אני רוצה לדעת למה?" אמרה ליאור.

"לא רוצה להגיד..." השיב אורן. "למה את לא תצאי איתי?" שאל.

ליאור לקחה כמה שניות למחשבה, חייכה קלות לשרון ואמרה "אתה לא הטעם שלי פשוט. עכשיו תגיד לי למה אתה לא תצא איתי?"

אורן התמלא בזעם, בתסכול ולכן לא חשב לפני שאמר "אני לא אצא איתך כי את לא מספיק אינטיליגנטית בשבילי."

שרון לא הפסיקה לצחוק מהסיטואציה. ליאור נשארה ללא מילים.

אורן הרגיש שעשה טעות, אך שמח בליבו שלא נשאר חייב.

כולם הגיעו לבסיס ואורן התיישב ליד המשרד של הקצינים שלו. זה היה מקומו הקבוע בזמן האחרון. לשם הוא הגיע כדי לחשוב. שם הוא העביר את רוב יומו. סורק את כל הבסיס מסביבו ממקום זה. לפתע הוא מבחין בחיילת לא מוכרת יוצאת מאחד המשרדים, שערה החלק מגיע עד מותניה, וצבע שפתיה בוהק מהשמש.

כך זה היהWhere stories live. Discover now