פרק 4

6 0 0
                                    

אורן ישב בביתו ומחשבות רבות החלו למלא את ראשו. הישיבה עם ליאור ברכבת גרמה לו להזכר בחברה הקודמת שלו. אורן מאוד אהב אותה, עד היום הוא מרגיש אליה משהו. לאקסית שלו שיער שחור חלק ממש כמו לליאור.

גם לאחר שנפרדו שמרו שניהם על יחסים טובים. היחסים הטובים בינו לבין חברתו הקודמת, גרמו לאורן לא פעם לבלבול אדיר ואף לחוסר בטחון, בכל מצב שיש לו עם בחורה אחרת.

לפתע צליל של הודעה קטע את מחשבותיו.

ההודעה הגיעה מאחראית הטיולים בבסיס. שם היא כתבה שביום ראשון הקרוב ייערך טיול לפני הנסיעה לבסיס. הטיול בעיר של אורן.

אורן לא ידע את נפשו מרוב שמחה, סוף סוף מגיע יום ראשון שהוא יכול לקום מאוחר. שמח ונרגש החליט להודיע על דבר ההודעה לליאור.

"ליאור..."

"כן אורן?"

"יש טיול ביום ראשון... לא תאמיני איפה הטיול?"

"איפה?" שאלה ליאור.

"אצלי בעיר" השיב אורן. "מרוב התרגשות אני הולך בבית מצד לצד, עוד רגע הרצפה נופלת" הוא אמר. "אני יכול לקום מאוחר ביום ראשון, לישון הרבה, אין מאושר ממני."

"אז אני באה לישון אצלך בשבת" הפתיעה ליאור.

אורן לא חשב יותר מדי על מה שאמרה וענה לה "טוב... תדעי רק שיש משחק כדורגל בשבת, אז תוכלי לבוא אליי רק אחריו, אני לא מוותר על משחק כדורגל בשביל אף אחד."

"בסדר" ליאור השיבה "אני רוצה שנצא גם, כי לא יצאתי השבוע, כאב לי הראש אתה זוכר."

"אין בעיה, נצא לאיזה בית קפה או מסעדה, זה לא באמת חשוב."

"טוב אני צריכה רק לברר עם ההורים, לא יודעת אם אמא תאשר לי."

"בסדר, אם היא לא תאשר אז לא נורא" סיים אורן את השיחה.

מחשבותיו של אורן היו קשורות לטיול של יום ראשון, ולרגע הוא לא ייחס חשיבות למה שאמרה ליאור.

בבוקר של שבת שלח אורן הודעה לליאור.

"ליאור , תגידי אמא שלך מרשה לך להגיע אליי?"

"האמת שלא אמרתי לה" ענתה ליאור.

"שיקרתי לה, אמרתי לה שאני הולכת לישון אצל חברה" המשיכה.

"בסדר גמור" ענה אורן. "אני אאסוף אותך מהתחנה המרכזית בשעה 21:30, מיד בסיום המשחק."

"אמרתי לאוראל שגם יגיע, נצא איתו , אבל קודם אני חייבת להחליף אצלך בגדים ולהתאפר."

אוראל היה חייל מבסיס אחר. הוא שירת בעבר יחד עם אורן וליאור, והתחבר לכל אחד מהם בזמן אחר. הוא מעין חבר משותף. עוד דבר שמעניין באוראל זה הקשר המיוחד שהיה לו עם שרון, הם סיפרו אחד לשני הכל, היו חברים מאוד טובים. יש שמועות שבין אוראל לשרון הייתה מערכת יחסים קטנה, אבל אין אחד שיכול לאמת זאת.

כך זה היהWhere stories live. Discover now