15. kapitola- "Já musel..."

962 64 10
                                    

Prosím nezabijte mě za tuhle kapitolu... Ale myslím, že tak do půlky by se vám to mohlo líbit...

---

Ráno bylo krásné. Plné sluníčka, ale Harry se necítil dobře. Poznal, že Draca něco trápí, ale ten o tom nechtěl mluvit a to Harryho mrzelo. Myslel, že si říkají všechno. Harry niv nechápal. Draco byl roztržitý a celý den se od něj nehnul. Chodil s ním na všechny hodiny, i na ty které neměl. Harrymu se ta pozornost líbila, ale věděl, že to není jen tak. Když byli na obědě, Draco si sedl k nebelvírskému stolu a Harry využil té chvilky, aby si s ním mohl promluvit, protože vždy, když se o to pokusil běhěm dne, něco mu v tom zabránilo.

"Draco?" oslovil blonďatého chlapce sedícího po jeho pravici. Ten se na něj podíval a kývnutím ho vyzval k pokračování. "Co se děje?" zeptal se na rovinu.

"Nic. Buď v klidu." usmál se Draco.

"Nejsem v klidu. Celý den jsi jak na trní, všude chodíš se mnou a já vím, že to má důvod. I ten úsměv před chvílí, byl falešný... Poznám to. Myslel jsem, že si říkáme všechno." řekl Harry trošku naštvaně.

"Promiň. Měl jsem další sen a oni řekli, že mě čeká trest..." zamumlal Draco tiše. Harry dostal strach. Chytl Draca za ruku a táhl ho na pánské toalety.

"Mám o tebe strach..." zašeptal a Draco ho chytl za ruku.

"Neměj." zašeptal a Harry se natáhl a políbil jeho dokonalé rty. Draco ho hladil po zádech. Prohloubil polibek a sjel rukama k Harryho zadečku, který jemně stiskl. Doufal, že to Harrymu nebude vadit. Harry se překvapeně prohnul v zádech, ale nevadilo mu to. Po chvilce se od Draca odtáhl a společně se vrátili do jídelny. U stolu už byli i Ron s Hermionou. Ron Draca vražedně sledoval.

"Ehm... Hermiono?" oslovil ji Draco. "Chtěl bych se ti omluvit. Já jen nechtěl, aby se něco stalo Harrymu. Opravdu bych to nikdy neudělal ze své vůle. Docela jsem si tě oblíbil... Moc mě to mrzí." zamumlal Draco se slzami v očích. "Nechtěl jsem." řekl. Hermiona ho po chvilce váhání objala.

"Odpouštím ti, jen to byl šok." řekla a pustila Draca.

"Děkuju." řekl Draco a podíval se na Rona. "Děkuju i tobě Rone. Nevím, co by se stalo, kdybych to udělám, ale myslím, že s tím v jakém stavu jsem byl by se mi to ani nepovedlo, ale děkuju.." usmál se na Rona, který jen s pohledem zapíchnutým v talíři přikývl. Harry se na Draca usmál a společně odešli na kolej.

"Budeš prosím spát tady?" zeptal se Harry doufajíc, že se Ron zase někde zdrží jako včera a nechá jim chvilku soukromí.

"Hmm" souhlasil Draco a políbil Harryho na tvář. "Co bys chtěl dělat?" zeptal se a Harry se maličko začervenal.

"To co včera... Možná trošku víc? Nevím..." zamumlal a Draco překvapeně a fascinovaně sledoval, jak se stydí za svá slova, která ho tolik potěšila.

"Vážně?" zeptal se a Harry přikývl. Draco ho začal líbat. Položil ho na postel a sundal mu tričko tentokrát už se nebál, že ho Harry odstrčí. Sundal i své tričko a Harryho kalhoty. Harry si ho prohlížel jako obraz. Draco, na rozdíl od něj, měl dokonale vypracované bříško a hruď. Draco ho políbil a usmál se na něj. Nebyl si jistý, co udělat, aby to na Harryho nebylo moc. Opatrně rukou zajel pod Harryho boxerky a chytl do ruky jeho chloubu. Začal po ní pomalu přejíždět, zatímco ho stále líbal. Harry mu s každým pohybem jemně zasténal do úst. Přišlo mu to roztomilé. Harry byl dokonale nevinný a nezkušený... Draco prohloubil polibek a zároveň zrychlil pohyb ruky. Když cítil, že se Harry blíží k vrcholu odtáhl se a sledoval slastnou grimasu na jeho tváři během orgasmu. Harry si užíval každý jeho dotek. Přišlo mu to zvláštní, protože to ještě předtím od nikoho jiného nezažil, ale s Dracem to bylo dokonalé. Vášeň a touha proudily společně s adrenalinem jeho žilami a on se jim úplně poddal. A při vrcholu to bylo něco, co ještě nezažil. Jako by bylo všechno najednou tak nepodstatné, protože pro něj existovali jen oni dva. Jen on a Draco. Ten zbytek nebyl důležitý. Draco se celou dobu Harryho orgasmu díval do jeho očí. Těšilo ho, že právě on mu způsoboval tu rozkoš. Harry byl tak citlivý. Bylo to roztomilé. Když se Harry vzpamatoval podíval se Dracovi do očí.

Drarry [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat