14. 'Moordenaar'

303 21 1
                                    

Sorry voor het lange wachten....💕

Na 3 kwartier zie ik dan eindelijk Dries zijn auto weer de pakeerplaats van het bureau op rijden. Nog steeds heb ik geen idee wat daar gebeurd is. Het is wel in Saskia haar huis! En ik ben de enige die haar gezien heeft. En de enige die haar heeft achtergelaten.....

Ook meneer Berg komt zijn kantoor uit als mijn collega met Lieve naar binnen loopt. 'Wat is de stand van zaken?' Hoor ik Hein zeggen als we allemaal binnen zijn. 'De moeder van Saskia, Laura Jansen is vermoord in haar eigen huis. Van de dader is nog geen spoor.' Ik schrik, wat moet ik tegen haar zeggen als we haar terug vinden.... 'En haar vader?' Vraag ik. 'Spoorloos.' Verzucht Lieve. 'Van Weelden en Janssons mijn kantoor. Wegereef, u gaat op zoek naar die vader.'

Ik haat het dat ik er zo buiten word gehouden. Ik typ zijn naam in: Julien Jansen. Ik schrik als ik er naar kijk. Waarom hebben we die ouders niet eerder nagezocht?! Ik weet het zeker! Hij moet haar hebben en zijn vrouw moest dood omdat ze teveel wist!
-aanhouding wegens verboden wapenbezit.
-aanhouding wegens sexueel misbruik op een minderjarige.
-aanhouding wegens opgedoekte wietplantage
-aanhouding wegens poging tot moord op een van de Franse collega's
-Ontsnapt uit de Franse gevangenis.

Er loopt hier verdomme een voorvluchtige Franse moordenaar rond! Zonder na te denken loop ik het kantoor van Berg binnen. 'Esther wat?!'
'De vader van Saskia, Julien Jansen is een voortvluchtige Franse moordenaar. Hij heeft meerdere kinderen misbruikt, had een wiet plantage en aangehouden voor verboden wapenbezit. Hij heeft bijna een van onze Franse collega's vermoord en is daarom ontsnapt uit de gevangenis en naar hier gevlucht.'

We hebben de 1K bereikt! Thank you!! ❤️

Achtergelaten - Flikken RotterdamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu