Kapitola 5

1.6K 116 1
                                    

Louis's POV:

Líbal mě na krku a já si to užíval. Dělal to jemně. Příjemně. Pomalu mi a vytvářel flíčky, jako jsem dělal já jemu.

Usmíval jsem se a přemýšlel, nad tím, jaké mám štěstí. Nad tím, co bych dělal, ldyby to nebyl Harry, ale třeba někdo jiný.

Třeba nějaká ženská. Fuuj. Jsem sice omega, ale gay. Nesnesl bych, kdyby to byla holka.

Objímal mě kolem pasu a něco mi mumlal do krku, ale já ho bohužel nevnímal.

Moje mysl byla plná myšlenek dokonalé alfy. Dokonalé alfy, která mi dělala flíčky na krku.

,,Hazz" vzdychnul jsem, když mě políbil na moje citlivé místo.

Usmál se a přitáhl si mě do polibku. Líbali jsme se celkem dlouho. Harry mi strčil jazyk do pusy a já se zděsil.

Tyhle polibky jsme si nikdy nedávali. Jen normální, ale mně se líbili.

Odtáhl jsem se, když mi došel kyslík a začal si hrát s jeho vlasy. Jsou tak heboučké.

,,Baby?" Mrknul na mě a sedl si.

,,Yeah?" Taky jsem si sednul.

,,Jdeme na snídani. Pojď" vstal a šel se obleknout. Koukal jsem se na něj a stále seděl.

Oblíkal se a byl ke mně otočený zády. Sledoval jsem ho. Byl tak krásný.

Otočil se na mě už oblečený.

,,Louisi?"

,,Ano?" Podíval se mu do očí.

,,Oblíkat. Hned" zasmál se a natáhl ke mně ruce, aby mi pomohl vstát. Přijal jsem jeho pomoc a stoupl jsem si.

Došel jsem ke skříni a oblékl jsem se. Koukl jsem se na Harryho, který mi čučel na zadek.

Zasmál jsem se a došel jsem do kuchyně, kde jsem si vzal mrkev, a začal ji jíst.

Harry přišel ke mně a plácl mě po zadku.

Podíval jsem se na něho naštvaným pohledem a odešel do předsíně, kde jsem se obul a čekal až přijde ten blb.

Došel tam, obul se a otevřel dveře. Vyšel jsem ven a došel k bráně. Harry šel za mnou a zase mi koukal na zadek.

Jsem mega nasranej a když došel ke mně a chtěl mě políbit, uhnul jsem a odstrčil ho.

Otevřel jsem bránu a vyšel na ulici a čekal. Harry mě následoval a zavřel za mnou.

,,Baby copak se stalo?" Snažil se mě pohladit po tváři, ale já zase uhnul.

,,Ty se ještě ptáš?"

,,Um..jo?" Ten kretén.

,,Tak ty mi čumíš na zadek, chovas se jak nadržené prase a ptas se co mi je?!" Ječím na něj přes ulici.

,,Uklidni se. A podiévej se, s kým mluviš. S Alfou, tak se tak chovej" křičel taky.

,,Co na mě ječíš?!" Ječel jsem. Najednou se natáhl a dal mi facku. Velkou a silnou až mi to hlavu otočilo.

Chytl jsem se za tvář a spustili se mi slzy. Otočil jsem se na něj.

,,Loui promiň, já nechtěl" objal mě a hladil mě po té tváři.

,,Jak si mohl?" Plakal jsem mu do ramene.

,,Loui promiň. Ujeli mi nervy. Nemám rád, když na mě ječí malý omegy. Promiň. Moc promiň." Objímal mě a líbal na vlásky.

,,Tak zkurveně to bolí" plakal jsem stále dokola. Klepal jsem se a plakal.

,,Promiň Lásko" objímal mě a stále mi do ouška šeptal jak mě miluje.

,,Co když ti to nevěřím?" Podíval jsem se na něj se slzama v očích.

,,Co mi nevěříš?" Byl smutný.

,,Že mě miluješ" zašeptal jsem potichu.

,,Lasko, já to myslím vážně. Vážně Tě miluju" byl zoufalý.

,,Okay. Fajn" řekl jsem poměrně v klidu.

,,lásko" zakňučel.

,,Tak mě polib ty blázne" (Já si to nemohla odpustit)

Usmál se a spojil naše rty.

____________________________________________________________

Ahojda. Doufám, že se Vám kapitola líbila. Co říkáe, na to, že dal Harry Louimu facku? Odpustili by jste mu taky tak rychle? Nebo si myslíte, že to Louis přehnal s tím, jak na Hazzu ječel? Budu ráda, když mi do komentáře napíšete Váš názor.

Budu ráda za každý vote a komment.
All the love.

Vaše K.

The Accident Changed My Life|| LSKde žijí příběhy. Začni objevovat