Louis:
Když jsem se probudil v nemocnici, všechno mě bolelo. Kromě lehce tepajících rankánch na ruce, které byli česrtvě zašité, mě bolela hlava a měl jsem nějaké divné pocity. Jako kdyby to nevycházelo ze mě, ale z mèho srdce.
Pootočil jsem hlavu a uviděl jsem uplakaného Harryho, který mne držel za ruku. Měl jsem chuť se mu za to vysmát, ale raději jsem ten pocit zadržel. Pořád mám před očima tu scénku.~
Když si nakonec nechám vše vysvětlit, je mi hrozně moc líto, jak jsem se zachoval. Jako úplný sobec. Jsem tak moc rád, že mě Harry stále miluje. A právě teď jsme na cestě domů. V nemocnici si mě tam přes noc nechali, ale jakmile mi doktor ráno řekl, že mohu domů, nečekal jsem ani minutu a hned se oblékl do věci, co mi Harry přivezl.
~
Když vejdu k nám domů, zadrhne se mi dech a chce se mi zase plakat. Všude po zemi jsou rozházené okvětní lístky růží, svíčky ve tvaru srdce to celé krásně provoněli a já se nezmůžu na nic víc, než že Harrymu skončím do náruče a hluboce ho políbím. Hladím ho po tváři a zamilovaně mu hledím do očí.
,,Harry lásko to je nádhera! Kdy jsi to vše stihl?" Stírám si slzy po tváři.
,,Když si byl v noci pryč, bylo mi strašně moc smutno a nemohl jsem spát" zasměje se moje kudrnatá láska.~
Dotáhl jsem Harryho k nám do ložnice, kde jsem ho ihned začal svlékat a u toho jsem ho líbal. Hluboce a smyslně. Když byl nahý, strčil jsem ho na postel a sám jsem se začal pomalu a mučivě vysvlékat a sledoval jsem svého nedočkavého a hlavně nadrženého přítele. Nahý jsem se nad něj pomalu přesunul a začal mu slíbávat bradavky a užíval jsem si jeho vzdechy jako odměnu pro mě. Neskutečně mě to popohánělo. Odtáhl jsem se a šibalsky se usmál.
~
Úplně vyčerpaný poklidně oddechuju na Harryho hrudníku.
,,To bylo dokonalé zlato" políbím ho a usmívám se.
,,To ano lásko. Hrozně moc tě miluju. Omlouvám se, že jsem na tebe v poslední době neměl čas, ale slibuju, že teď ti to vše vynahradím. Můžeme i klidně letět na dovolenou" dělá mi uklidňující kroužky na zádech. Usměju se a přikývnu.~
Nakonec jsme si večer pustili film a mazlili jsme se i s Honey v naší veliké posteli a užívali jsme si přítomnost jeden druhého.
_________________________________
Ahojky, vítám Vás po dlouhé době u nové části a doufám, že se líbila. Jen mám na Vás dotaz. Chtěli by jste, aby zde byl častěji smut části, nebo abych je raději vždy střihla. Napište mi prosím Váš názor do komentářů.Vote & koment potěší.
All the love,
Vaše K.
ČTEŠ
The Accident Changed My Life|| LS
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson. Mladý student vysoké školy. Malá omega. Harry Styles. Mladý dědic rodiné firmy. Mocná alfa. Louisovi je 21 let a je nadšený student. Jediné, co ho maličko odrazuje, jsou pohledy všech alf, které jsou mu věnovány. Tedy hlavně ten jed...