Chapter 27

2K 64 7
                                    

*POV Julia*

We zijn twee weken verder en we zijn in Frankrijk. Ik heb in deze twee weken geen contact gehad met Shawn en/of mijn moeder. Thomas heeft volgens mij nog wel contact met ze. Thomas zeurt ook niet van, wanneer ga je weer contact opnemen? Hij weet dat ik tijd nodig heb en respecteert dat. Tussen Niall en mij gaat het heel goed. En tussen Louis en mij ook.

Ik lig nu in bed na te denken over het leven. Ja, ik ben een levensgenieter! Hoe mooi! Nee geintje ik verveel me gewoon dood. Ik besluit uit bed te gaan en een grap uit te halen met Niall. Hij gebruikt altijd mijn föhn.....

Ik loop naar de keuken, we zijn onderweg in een bus dus het is niet ver lopen. Ik open al de kastjes op zoek naar een pak met bloem. Als ik het gevonden heb loop ik zo stilletjes mogelijk terug. 'Wat ben je aan het doen?' vraagt iemand achter me. Ik schrik en draai me om, daar staat Sofie. 'E-ehm niets hoor.' zeg ik zo onschuldig mogelijk. 'Jaja, zeg nou maar wat je met dat pak meel gaat doen.' zegt ze ongeduldig.

'Een grap uit halen met Niall, maar please vertel het aan niemand.' smeek ik haar. 'Op een voorwaarde.' zegt ze. 'Wat? Ik doe alles!' zucht ik. 'Je gaat je haar weer verven en ik mag kiezen welke kleur.' zegt ze trots. 'Nou, ik zie wel ik weet het niet zeker.' zeg ik. 'Tuurlijk. Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.' zegt ze. 'Ik ga weer slapen Doei!' fluisterd ze. 'Doeg.' zeg ik maar terug. Wtf ik heb niet eens gezegd dat ze mijn haarkleur mocht kiezen!

Pfieuw daar ben ik vanaf. Ik loop stilletjes naar de badkamer en open voorzichtig de kastjes om mijn föhn er uit te halen. Als ik hem heb gevonden doe ik de bloem erin en zorg ervoor dat je het niet goed meer ziet zitten. Als ik klaar ben leg ik hem op dezelfde plek terug en ruim ook de bloem op. Ik kijk op de klok en zie dat het 7:00. Ik ga niet meer slapen. Ik trek mijn wortelonesie aan en ga op d bank zitten. Ik start Netflix op en ga The Vampire Daries kijken.

♣♣♣♣

2 1/2 Later.

Louis komt binnengelopen. Hij merkt me niet op en loopt meteen door naar de keuken. Ik sta voorzichtig op en ga achter hem staan. Ik die mijn hand op zijn mond. 'Heei Louis.' fluister ik met een mannenstem. Louis probeert te gillen maar het lukt niet. Ik moet lachen en laat hem los. 'Sorry Lou, dit was gewoon te grappig.' lach ik. 'OMC Julia je liet me schrikken!' zucht Louis. 'Sorry Loutje.' zeg ik met een babystem. 'Is oké, ga je maar omkleden dan ga ik ontbijt maken.' zeggen hij. 'Is goed tot zo.' zeg ik.

Ik loop naar mijn koffer en haal er een setje kleding uit. Ik pak ook nog mijn witte allstars en doe alles aan. Ik doe mijn haar in een losse staart en doe alleen foundation en mascara op. Ik doe nog een paar armbandjes rond mijn polsen en enkels en dan ben ik klaar.

( kleding van Julia 👇)

Ik loop weer naar de "woonkamer" toe en zie dat Louis tosti's heeft gemaakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop weer naar de "woonkamer" toe en zie dat Louis tosti's heeft gemaakt. 'OMC zijn dat de beroemde Louis tosti's?' vraag ik enthousiast. 'Zekers.' zegt hij trots e geeft me een bord met 2 tosti's. 'Eetsmakelijk hun.' 'Thanks Lou.' zeg ik en geef hem een knuffel.

He Left Me • Louis Tomlinson Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu