*POV Louis*
We hebben nog een tijdje gekletst, nouja hun hebben nog een tijdje gekletst, ik heb alleen maar naar Julia gekeken. Is het echt zo dat ze me niet meer herkent?, of heeft ze me gewoon nooit gekend, of doet ze gewoon alsof ze me niet kent.
Ik heb haar zo gemist, ik heb mezelf dagenlang opgesloten in mijn kamer en kwam alleen uit mijn kamer om te eten. Gewoon, alles alleen omdat ik haar zo erg mistte.
'Yo Louis, gaat het een beetje gast?' vraagt Liam bezorgt. 'Ja prima, Niall kan ik je even spreken?' vraag ik. Ze kijken me allemaal vreemd aan maar dat boeit me niet. 'Ja tuurlijk, zullen we even naar de gang dan?' 'Ja is goed, we zijn zo terug peepz.'
Niall is altijd al een grote broer voor me geweest. Hij steunt me echt overal in, en hij weet je altijd op te vrolijken. Dat is het fijne aan hem.
'Vertel, wat zit je dwars.' zegt hij wanneer we op de hand staan. 'Ik had jullie toch verteld over die Julia, mijn vroegere beste vriendin die me toen verlaten heeft?' vraag ik. 'Ugh, ja die bitch, al ik haar tegen kom hea...-' verder komt hij niet want ik kap hem af. 'Nou eigenlijk heb ik HAAR verlaten en zij niet MIJ.' zeg ik schamend.
'Hoe kon je dat nou doen Louis, nou hebben we iets verkeerds gedacht over iemand die helemaal niet zo gemeen is.' zeg hij. 'Sorry, het spijt me. Ik wilde mijn fout gewoon niet inzien.'
'Maar waarom vertel je me dit nou dan?' vraagt hij nieuwschierig. 'Nou.. Ik denk dat die Julia deze Julia Brooks is, die nu met Harry en Liam aan het kennismaken is in onze kleedkamer.'
'Maar hoe weet je dat dan?' vraagt hij. 'Ik herken haar lange bruine haren, haar leuke en aanstekelijke lach, aan haar stem..-' 'Wow wow wow, ff dimme Louis. Je heb haar gezicht toch nog niet gezien?'
'Yes i know, dat is ook het probleem.' zeg ik frustrerend. 'Rustig dude, het komt goed, vroeg of laat moet ze toch haar masker af doen.' zeg hij en hij geeft me een bemoedigend schouderklopje. Hij heef gelijk. Ik moet het gewoon even afwachten.
*POV Julia*
We zijn net terug van het kennismaken met de jongens. We hebben daar Mac gegeten. Ze zijn heel aardig maar ik ken ze nog niet zo goed. Maar ik denk dat dat wel goed komt want we moeten samen op tour.
'Het spijt me voor je dat het zo gelopen is Juul.' zegt Liv. 'Het geeft niet Liv, het is niet jou fout. Maar toch was ik liever met Shawn Mendes op tour gegaan dan met deze sukkels.' zeg ik mokkend.
'Nou, Niall, Harry en Liam zijn nog wel oké toch?'
'Jaa, ligt eraan. Misschien ga ik me wel heel erg aan hun irriteren of zijn het arrogante beroemdheden.''Dat zijn ze vast niet.' zegt Liv bemoedigend. 'Ik hoop het niet nee.' zeg ik zacht.
'Ga nou maar slapen, morgen word het druk dus kom kom.' zegt ze. 'OMG Liv, je lijkt nu net m'n moeder.' zeg ik schamend.
'Dat is meg jou in huis wel nodig ja!' zegt ze lachend. 'Nou bedankt Livie!' en ik loop naar boven om te slapen.
*Next Day*
We staan me z'n allen op het podium in de arena. We hebben 2 dansen gehad. Mijn 1e was Harry, dat verliep niet zo lekker. De 2e was Liam, dat ging helaas ook niet zo best.
Nu moet ik met Niall. We dansen op het liedje "work - Iggy Azalea".
'Are you ready?' fluisterde hij in mijn oor. 'I was born ready.' fluister ik terug.Na het nummer voel ik me goed. Dit is de beste dans tot nu toe. Tenminste dat vind ik. Maar nu moet ik met HEM dansen.
We dans en op "bad romance- Lady Gaga." Hmm toepasselijk, denk ik bij mezelf.
De dans gaat goed, alleen Louis is niet gefocust. Als de dans klaar is zeggen die mensen van weet niet hoe je ze noemt 'wij zijn zo terug me de koppels, rusten jullie maat vast uit.'
We kletsen nog wat. 'Ik dacht echt dat jullie slecht waren, maar jullie zijn eigenlijk best wel goed.' zeg ik oprecht en ik woel Noor Nialls haar.
Ik heb zo'n idee dat Louis allemaal leugens over mij heeft verteld tegen de jongens, of joust wel goede dingen. Ik weet niet een of hij uberhaupt iemand iets over mij verteld heeft, zal vast wel niet.
Na een tijdje komen die mensen terug, ja ik noem ze vanaf nu gewoon die mensen.
'Oké dames en heren, de koppels zijn als volgt:
- Harry Styles & Liv Jones
- Liam Payne & Maria Clark
- Louis Tomlinson & Laura Adams
- Niall Horan & Julia Brooks.'Ik geef Niall een grote knuffel.
'Oké dames, jullie mogen nu je maskers af doen.'Oké daar gaat hij dan. Ik doe mijn masker af en zie Louis met open ogen kijken
Hij rent naar me toen en wil me ren knuffel geven, maar ik wijs hen af.
'Why did you leave.' zeg ik zonder emotie. 'Because i tought it was beter for us.' zeg hij huilend.
'There is no "us" anymore.' En met dat gezegr te hebben, loop ik weg de rest verbaast achterlatend.
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Sorryy hij is laat, ik had het gister heel druk en voelde me niet lekker. Maar hier is hij dan, ik hoop dat jullie het wat vonden! En tips zijn altijd welkom.Love XMarije❤❤
Bewerkt op 6 augustus 2016.
JE LEEST
He Left Me • Louis Tomlinson
FanficJulia zat samen met Louis in de klas, ze waren beste vrienden en deden alles samen. Louis deed mee aan de X-Factor en vond steun al zijn steun bij Julia. Maar opeens moest Louis naar Londen voor ene band "One Direction" had Julia gehoord. Ze stond b...