II

65 11 5
                                    

Sonji, eliyle omzunun üstünü silkeledi.

-Amma da kendini beğenmiş!

-Onun sevgilisine asılan sendin!

Sonji gözlerini devirdi. Bunun üzerine Michi dudaklarını büzüp konuştu:

-O geldiğinde çok hızlı nefes aldığını ve kızardığını görmedik sanma!

Sayu içinden kendine küfretti.

-Ne olursa olsun, o gay, onun bir sevgilisi var. Asla onu elde etmeye çalışmam.

-Aşk insana çok şey yaptırı!!!

-Ona aşık filan olmadım ben!

Gürültülü zil çalar.

-Hadi derse girelim! Bakarsın Bay Seksi bizim sınıftadır!

-İğrençsiniz!

Sayu her şeye direniyordu. Ancak yabancı ona da çok hoş gelmişti. Onu istiyordu. Ancak sevgilisi olan biriyle flört etmek ona iğrenç ötesi geliyordu.

Boş boş bakarak, okul koridorlarından geçti ve sınıfına ulaştı. Adının Gerard olduğunu öğrendiği yabancı burada değildi, ancak sevgilisi; Ponçik Frank buradaydı.

Frank denilen çocuk, Öğrenci Değişimi Kurulu başkanı Dmitry'yle kavga ediyordu. Kendisinin; 'Prenses Gerard'la aynı sınıfta olmayacaksa, Jersey'e geri gideceği'yle ilgili tartışıyorlardı. Dmitry sonunda pes etti.

-Ancak onu buraya yerleştiririm, seni o sınıfa sokmam imkansız!

Frank omzunun üstünden arkasındaki Michi ve Sonji'ye baktı. Onlara baktığını görünce ikisi dil çıkarttı.

-Hiç ihtimal yok mu Dima?

Sayu, kapının yanındaki sırasına yerleştiğinde, Frank'in, Dmitry'ye nasılda hemen takma adıyla seslendiğini duyunca şaşırdı, buna pek kimse cesaret edemezdi, Dmitry ince de olsa uzun ve güçlü bir çocuktu.

-Üzgünüm Frank.

-Hm, neyse bu bile güzel. Teşekkürler Dima!

Ardından Dmitry'yi, sanki çok normalmiş gibi yanağından öptü ve sarıldı. Dmitry önce afalladı, ardından Frank'in kulağına eğildi,

-Biz burada böyle yapmayız Frank. Bunu yapmaya çalıştığın sonraki kişi ya seni döver ya da başını derde sokar.

Onlara çok yakın bulunan Sayu, Dmitry fısıldadığı halde dediğini duymuştu.

Frank suratını astı.

-Siz birbirinize çok yabancı davranıyorsunuz! Hepi topu bir cümle konuştuğun insanlara bile şekerim diyebildiğin Jersey'e gelirseniz ne olur acaba?

-Frank, lütfen.

-Tamam Dima.

Gülümsedi.

-Prensesimi buraya getir lütfen.

-Tamam Frank.

Dmitry sınıftan çıktı. Sayu, bu çocuğun sevgilisine aşık olduğu için kendine lanet etti.

Masasına bir şeyler karalamaya başladı. Nihayet Michi ve Sonji, Sayu'nun varlığını fark etti. Onun yanına geldiler ve her zamanki yapmacık harekteleriyle bir muhabbete daldılar.

Bu kısa oldu, sonraki bölüm kısa zamanda gelecek, öyle telafi ettiricem kendimi, eğer bu şeyi okuyan birileri varsa!

I'd Kill For YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin