Adam a reaparut in viata mea

132 5 0
                                    

Intr-o zi in care totul parea a fi frumos, defapt s-a terminat cu lacrimi de fericire pentru Adam care din intamplare ne-am mai cunoscut in trecut dar a avut loc o cearta intre noi si nu ne-am mai vorbit cred ca de 2 ani.
Eu sunt Ela. O simpla fata de 17 ani. Sunt inalta,am parul saten spre blond,ochii albastri,aparent slaba si de o fire foarte curioasa.
Adam este un baiat care are 20 de ani. E inalt,are parul saten,ochii caprui spre negru si este de o fire foarte arogant si cateodata chiar ma sperie fiindca cand e sub influenta alcoolului devine salbatic.
Si sa incepem... Era o frumoasa zi de vara. Toate vietatile naturii sburdau fericiti in melancolia verii. Eu impreuna cu "dragii" mei colegi trebuia sa stam intr-o incapere destul de mica si pe langa ca trebuia sa ii suport pe "dragii" mei colegi,trebuia sa o suport si pe doamna de istorie care ne umplea capul cu niste oameni deja morti. Ma plictiseam teribil dar dintr-o data momentul mult asteptat sosii,pauza. De ce credeti ca am repetat "dragii" pentru ca nu imi suport colegii... Sunt de o idiotenie groaznica.
Ma duc afara si observ ca pe hol era Adam cu o parasuta de vro 16 ani care ii facea ochi dulci. Eu ma duc la prietenul lui cel mai bun Sam ,il salut si ii plasez un scurt sarut pe buze. El si-a dat seama ce incerc sa fac si m-a prins de talie incercand sa imitem un cuplu foarte fericit. Sam in momentele astea pe care nu prea le suportam imi spunea ca,Adam,nu m-a uitat si ca era innebunit dupa mine. Ca un mic fulger,Adam,a venit la noi si i-a dat un pumn lui Sam si m-a apucat de sold si m-a pus pe umarul lui ducandu-ma afara. Eu ma panicasem foarte mult si nu stiam ce sa fac. El imi ridica mainile deasupra capului si ma saruta pe gat,in scurt timp ajungand si la buze.In scurt timp eu am ramas fara aer si i-am zis sa ma lase sa respir. Mi-a respectat decizia dar in acest scurt timp mi-a soptit la ureche un scurt "Te iubesc" iar apoi a plecat fara sa pot sa ii spun nimic.
Sam venise in graba la mine spunandu-mi:
-Ce dracu tocmai s-a intamplat?
-Sam! Adam mi-a spus ca ma iubeste! Cum este posibil asa ceva!
-Este adevarat! Adica te-ai facut foarte buna de cand va-ti certat! Si el e de vro 2 luni a devenit nebun dupa tine!
-Cum se poate intampla asa ceva! M-a facut curva si in toate felurile si acum e "nebun" dupa mine?
- Ai inteles printes-o!
Dupa aceste cuvinte eu am inceput sa plang iar Sam ca un gentalmen ce e m-a luat in brate si a inceput sa ma gadile pentru a ma face fericita!
Tipul a trecut asa de repede incat nu am observat ca orele s-au terminat iar eu impreuna cu Sam,Gloria si Adrian am decis sa mergem la mall. Bineinteles ca era prea frumos ca sa fie cu adevarat si ghiciti de cine am dat in fata magazinului meu preferat de inghetata. Acolo el ma astelta cu un cornet cu aroma de inghetata preferata. Eu nu l-am refuzat si am plecat impreuna afara ,lasandu-i pe ceilalti sa mearga acasa.
-De ce imi faci una ca asta?ma intreaba el.
- Ce sa fac?
-Sa fii asa frumoasa si sa ma faci sa ma faci sa rosesc la fiecare privire a ta! Daca nu ai fii inca minora te-as ...
-Nu mai nimic!! il intrerup eu fara sa il las sa termine stiind deja ce vrea sa spuna.
- De ce?
- De aia.. eu lasand capul in jos si inrosindu-ma imediat in obraji.
- Nu imi spune! Esti inca virgina? spune el uimit.
-Da! E ceva rau sa fiu virgina sau cum? ridicand eu tonul.
-Te vreau! Vreau sa fii a mea! Sa imi apartii!
-Eu nu sunt un animal de companie ca sa iti apartin!
-Nu am zis asta!
-Vreau sa ma duci acasa.
-Bine!
Adam imi arata pe unde sa merg si eu il ascult. Acolo am dat de un Porche rosu ca sangele . El imi deschide portiera apoi s-a grabit sa urce la volan ca sa ma duca mai repede acasa.

Iubire dusa la INFINITUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum