Era o noua zi in care eu ma gandeam cu disperare la cele intamplate ieri. "Cum s-a reintors Adam in viata mea? De ce vrea sa imi faca una ca asta?",gandeam eu. In scurt timp venise mama la mine in camera si mi-a spus ca trebuie sa ma pregatesc pentru scoala. Eu am ascultat-o si am deschis dulapul unde totul era alan-dala. Dupa ce cotrobai eu vro 10 minute imi zic "Nu am cu ce sa ma imbrac". Pana la urma am luat blugii mei preferati scurti si taiati, o bluza destul de larga pe care scria "Fuck you!". Parul mi l-am lasat liber si mi-am pus o coronita cu flori. Ma-m dus in oglinda sa vad cum arat. "Vai da sexy sunt Doamne!" Imi dau repede genele cu rimel,iar pe buze imi aplic un ruj rosu aprins. Imi iau conversii mei preferati,gentuta si ies din casa.
Fac un pas si observ ca in fata casei mele sta un Porche rosu ca sangele. Era Adam. Deschise portiera masinii si imi face semn sa intru. Eu fiind incapatanata nu l-am ascultat si am mers cam doi pasi dar el a venit si m-a luat in brate si m-a pus in masina lui . El s-a grabit ca sa ajunga la volan si eu eram cam bosumflata. Cand el se asejase comod in scaunul lui eu m-am napustit asupra lui si l-am muscat de gat. El atunci a scos un geamat de placere si eu i-am dat drumul din stransoarea mea. Eu i-am spus sa pornim ca sa nu iasa mama sau tata si sa te vada aici. El m-a ascultat si a pornit motorul accelerand.
-Nu te-a durut?
-Orice lucru facut de tine e perfect! si se napusti asupra mea muscandu-ma de gat!
-Auu.. Ma doare!!! Da-te jos!
-Vezi cum e?
-Lasa ca o sa vezi ce iti fac eu!?
-Ce?
-Ai sa vezi!
-Ooo...
Timpul zburase atat de repede incat nici nu am observat cand am ajuns la liceu. Adam a iesit din masina anjungand inte-o clipita ca sa imi deschida portiera. Eu ies iar el imi da o persche de ochelari si imi face semn sa ii pun. Eu il ascult si la fel face si el. Ma ia de mana si pornim spre intrarea in liceu. Toti care erau afara se uitau cu o anumita uimire la noi. Eu trec pe langa un grup de tocilari care vorbeau ca sansele ca noi doi sa fim impreuna sunt mici si unii se holbau tinand gura intre deschisa.
-Nu ai mai vazut un cuplu de vedete sau cum!?ii intreb eu ironica.
-B..Ba...Ba da! spune el balbainduse cand Adam ii arunca o privire de parca ar fi vrut sa il omoare.
Intram in liceu si totul parea sa fie in regula pana cand in fata mea a aparut tarfa de Alice.
-Ce vrei?ii spun eu furioasa.
-Sa nu il mai atingi! El este a meu intelege o data asta! spuse ea.
-Tarfa dracu! Nimanui nu ii apartin in afara de o singura persoana si aceea este Ela!spune Adam furios.
Ea face cale intoarsa si pleaca. Din spate a venit Marck cel mai bun prieten al lui si il cheama pana afara spunand ca are ceva de discutat intre patru ochi.
-Bine iubitule eu te astept in spatele liceului sa vii repede!spun lasandu-i un sarut rapid pe buze.
Eu plec in spatele liceului dar aud niste pasi venind spre mine. Eu ma intorc si observ ca era un tip inalt,bine facut si foarte dur. El vine repede spre mine avand o carpa imbibata cu o substanta care ma face sa lesin pe loc cand mi-o pune pe fata cumprinzandu-mi gura si nasul. El arunca carpa pe jos si ma ia in brate stil mireasa si ma urca intr-o masina.*****************
Un sunet asurzitor ma trezeste din transa provocata de acea substanta nociva. Observ ca eram intr-o masina si eram intinsa pe bancheta din spate.
-Ce Dumnezeu caut eu aici?
-Ooo,vad ca s-a trezit printesa din padurea adormita!
-Cine esti si ce vrei de la mine?
-Pe tine te vreau papusa! Nu supor gandul sa te stiu atinsa de nenorocitul de Adam!El vrea doar sa profite de tine ai de frumusetea ta! De ce crezi ca la chemat Marck? Sa ii spuna ca are o noua tinta! Si cand ma refer la tinta,ma refer la o noua "prada"! Ce crezi ca face acum Adam?? E in patul unei curve care io trage pana nu mai poate!
-Nu pot sa cred! Dar tu de unde stii toate astea? il intreb eu izbucnind in lacrimi.
-Eu eram cel mai bun prieten a lui! Apropo pe mine ma cheama Harry! Am facut parte din "gasca" lui... Pana am vazut acum o luna care ii era urmatoarea tinta. Cine crezi ca era? Tu!
- Adam mincinos,escroc,bou ,handicapat,pedofil,curvar ce esti!
El a deschis usa lui si a venit in spate la mine unde ma luat in brate si mi-a mai povestit cate ceva despre curvarul de Adam.Imi venea sa mor in momentele alea. Eu i-am cerut sa ma duca acasa si el a acceptat. Timpul a trecut foarte repede si in jumatate de ora am ajuns in fata umilei mele locuinte. Eu am intrat in casa si ma-m dus direct in camera mea incepand sa plang. "Cum putea sa imi faca asa ceva? Eu eram urmatoarea "prada" a lui? Adica ca un fel ca vroia sa ma bage in patul lui si dupa se descotorosea de mine!".
Cu gandul la toate astea am adormit foarte repede.
Dar inainte sa adorm mi-am impus in gand ca trebuie sa ii dau o lectie baiatului acesta ca sa se invete minte cu cine are de aface. Pe Harry ca mi-a spus toate aceste o sa imi fie cel mai bun prieten iar Alice va plati pentru asta.
CITEȘTI
Iubire dusa la INFINIT
Romance☆Ela este o fata de 17 ani care descopera iubirea adevarata in adevaratul sau prieten pe care il considera frate. Adam este un baiat de 20 de ani care are in cap numai sex. Pana la urma Adam o v-a ranii pe Ela si apare Harry care este iubitul si v-a...