Au trecut lunile mai repede decat ma asteptam. Micutul Justin a inceput saa creasca in burtica mea iar eu sa ma ingras foarte tare. Ma bucur foarte mult ca mai am o saptamana si o sa.l pot tine in brate pe micutul ce o sa ne schimbe viata mie si lui Harry. Ma tot gandesc la foarte multe lucruri depre viitor si ma uit pe o revista de moda, cand incep ca simt niste contracgii foarte puternice.
-Harry! strig eu cu disperare.
-Da Ela, ce este!? spune uitandu.se la mine cum respiram din ce in ce mai accelerat.
-Mi s.a rupt apa! Cheama salvarea! abia pot sa rostesc aceste cuvinte de durerea provocata de nasterea neanuntata.
Harry suna ambulanta si aceasta se afla in fata casei noastre in mai putin de 10 minute. Medicii au intrat foarte repede in casa unde au vazut ca nu mai pot sa rezist pana la spital asa ca o sa trebuiasca sa il nasc pe micutul meu chiar la mine in casa. Medicii ii spun lui Harry si Andreei sa aduca multe proasoape si apa calda. Vlad pleca din incapere pentru ca asa ii cere Harry si Andreea.
-Ok, cand eu zic sa impingi, impingi! tipa doctorul la mine iar eu dau din cap in sens ca am inteles!
-Haide Ela, fii puternica draga mea! zice Harry sarundandu.mi fruntea protector si luandu.mi mana in a lui.
In cam 20 de minute de chin micutul Justin iese si face cunostiinta cu lumea de afara.
-Stati ca nu am terminat! Mai aveti un bebe! spune medicul iar eu si Harry ramanem socati!
In decurs de 5 minute s-a nascut si al doilea copil al nostru care era fata. In timp ce medicii incercau sa ma puna pe targa ca sa ma duca la spital impreuna cu micutele mele suflete Harry a venit la mine si mi.a spus ca pe fetita noastra vrea sa o cheme Caroline. Eu am aprobat fiind incantata de numele fetitei noastre si inca fiind surprinsa ca medicii nu au observat ca am si al doilea suflet in mine.
CITEȘTI
Iubire dusa la INFINIT
Romance☆Ela este o fata de 17 ani care descopera iubirea adevarata in adevaratul sau prieten pe care il considera frate. Adam este un baiat de 20 de ani care are in cap numai sex. Pana la urma Adam o v-a ranii pe Ela si apare Harry care este iubitul si v-a...