Clipes de mai multe ori pentru a ma putea obisnuii cu lumina din camera. Inca nu am uitat ce mi s-a intamplat ieri si nici de razbunare nu am uitat. Ma uit la ceas si vad ca e ora 7:25 A.M. Ma dau repede jos din pat si ma indrept spre baie cu un prosop si un halat. Dau drumul la apa ca sa se umple cada si sa imi fac un dus rapid. Pana se umple cada eu ma spal pe dinti. Observ ca,cada s-a umplut si ma indrept spre ea. Imi las trupul firav sa fie cuprins de apa calda si ma spal cu gelul meu preferat de dus cu aroma de ciocolata. Ma sapunesc repede si ma clatesc pentru a fi gata cat mai repede. Ies din cada si imi sterg trupul cu prosopul moale de culoare verde-oliv. Imi iau halatul si ies din baie alergand spre dulap de unde imi scot blugii mei preferati care erau taiati in genunchi si o bluza pe care scria "Hello spring". Chiar daca era vara in toata regula mie imi placea foarte mult bluza si imi statea bestial cu ea. Imi iau geaca mea de piele neagra geanta in care erau cartile si caietele pentru liceu ma incalt cu niste pantofi cu toc mediu si plec. Astept sa vina autobuzul in statie dar observ o masina frumoasa si neagra se aproprie de statie. Soferul coboara gemul de la portiera si observ ca era Harry.
-Te duc undeva papusa!? intreaba el ridicand spranceana stanga.
-Sa vedem! Da! Vreau sa mergem cat mai repede la liceu! Si asa am intarziat!
-Ok papusa! si urc cat de repede pot in masina punandu-mi centura.
In 10 minute am ajuns la liceu si ma uit la telefon si observ ca era 8:50. Dau sa cobor din masina si observ ca Harry imi face semn sa astept. El coboara iute din masina si vine ca sa imi deschida portiera. Cobor din masina tinandu-l de mana si observ ca Adam vine furios spre noi si ii trage una lui Harry.
-Ce mama dracu faci?spun eu.
-Tu ce dracu faci? De ce te tinea de mana?
-Pentru ca suntem impreuna!spun eu si ii vad uimirea de pe fata.
-Cee? Tu esti a mea! Imi apartii!!
-Eu nu ii apartin decat lui Harry!el se ridica de jos si ma ia de mana plecand de acolo cat mai repede.
-Te doare? il intreb eu.
-Nu iubit-o! imi spune el sarcastic stiind ca doar vreau sa ma razbun pe Adam.
-Vezi ca intreci masura!
-Cat vom sta "impreuna"? ma intreaba el iar eu ii curat rana cu un servetel imbibat in apa rece pentru ca sa ii desinfectez rana.
-Nu stiu! Ma mai gandesc!
-Bine! si ma pupa pe obraz.
-Hai ca eu ma duc la ora! Pa!
-Pa printesa mea!
Eu ma intorc spre el si ii arat pumnul. Intru in clasa si ii cer scuze profesorului intrucat am intarziat. El imi spune sa trec la loc si asa am facut. Imi scot geografia pe banca si observ ca profesorul vrea sa scoata pe cineva la tabla. Domnisoara Born la tabla. Eram sigura ca ma scoate pe mine cum se putea sa nu scoate "dracusorul" clasei la tabla. Imi pune niste intrebari banale si imi pune 9. Ma trimite la loc si cand sa ne sluna titlul se sunase. El a iesit din clasa lasandu-ne o data in pace. Ies din clasa si ma asteapta Harry la usa cu un buchet mare de trandafiri. Erau in numar de 12 si aveau o culoare roz-palind. I-am luat si la pupat pe obraz in semn de multumire.
-De ce ti-ai cheltuit banii? spun eu.
-Pentru o fata frumoasa merita sa cheltui si mai mult de atat!
-Aww... ii spun eu si cred ca eram rosie la fata.
Harry era un baiat inalt (mai inalt decat mine cu 2 capuri),binefacut,avea parul blond si ochii albastri care mereu ma pierdeam in ei de fiecare data. A mai avut o sora dar a murit de la o varsta frageda in urma unei boli crunte cancer. Noi doua era foarte bune prietene. A fost in clasa cu mine si am plans foarte mult cand ea a plecat intr-un loc mai bun. Dumezeu ca o ierte!!!
Adam a vazut tot ce s-a intamplat intre noi si era distrus. Un punct l-am rezolvat o mai am pe Alice.
Parca Dumnezeu era cu mine si stia ce imi doaream. In acea clipa a trecut Alice si eu am luate de par ducand-o in suturi pana afara. Acolo i-am dat doi pumni in burta si dupa a urmat sa ii dau cu picioarele in ea. Am ridicato de par sus lana la nivelul meu si i-am dat un pumn in moca aia a ei de parasuta. A venit Harry in fuga si m-a lasat sa ma distrez putin. El a vazut ca vine Adam in fuga si l-a oprit spunandu-i sa nu se bage. El a refuzat si Harry s-a infuriat. A venit la mine si ma luat de langa acea tarfa care era plina de sange. Ma urcat in masina cu forta si a pornit motorul ducandu-ma pe o pajiste splendida. Acolo am stat pe iarba frageda si ne-am relaxat lret de cateva minute. Eu nu mai aveam stare si m-am ridicat in picioare dar ele fiind amortite am cazut pe Harry care a inceput sa rada cu lacrimi. Ochii lui s-au intersectat cu ai mei si mi-a lasat un scurt sarut pe obraz. Dupa eu am lasat capul pe pieptul lui care simtiam ca se incordeaza din ce in ce mai tare pentru a ma impresiona.
Eu ii spun ca vreau sa ma duca acasa ca mi-a trimis mama mesaj ca sa vin direct acasa ca are treaba cu mine. El accepta si pornim in scurt timp spre casa mea. Ajungem in aproximativ 20 de minute. El ma lasa in fata casei mele si imi spune ca daca am nevoie de ceva sa il sun ca vine in 5 minute la mine la usa.
Am ajuns in fata usii ea fiind deschisa. Eu m-am speriat deoarece mama nu lasa niciodata usa deschisa. Eu intru in casa si ma duc in bucatarie cautand-o pe mama. Ea nu era. Am strigat-o foarte mult pana am ramas fara glas. Din spatele meu sare un om puternic care imi pune o carpa imbibata in alcool si nu mai imi dau seama ce se intampla pentru ca lesin.
CITEȘTI
Iubire dusa la INFINIT
Romance☆Ela este o fata de 17 ani care descopera iubirea adevarata in adevaratul sau prieten pe care il considera frate. Adam este un baiat de 20 de ani care are in cap numai sex. Pana la urma Adam o v-a ranii pe Ela si apare Harry care este iubitul si v-a...