Tot ce gandesc eu acum este ca vreau sa mor si ca nu mai vreau sa stiu nimic de persoanele care mau tradat si pe care le-am iubit din tot sufletul iar ele si-au batut joc. Mai bine mor decat sa am astfel de persoane langa mine. Persoanele in care aveam cea mai mare incredere mau tradat si su sters cu mine pe jos. Simt cum apa patrunde prin crapaturile masinii si cum imi astept moartea...
Harry pov**
Iubita mea este in masina si poate murii din clipa in clipa iar eu stau ca un idiot si ma uit cum ea moare. Imi dau repede tricoul jos de pe mine si pantogii si sar in apa ca sa imi salvez persoana cea mai importanta din viata mea. La atingearea apei tresar un pic dar nu conteaza asta acum.. Masina se scufunda incet,incet iar eu inot cu repeziciune spre ea. Deschid portirea si verific daca mai are puls. O iau din masina scufundata si inot cu ea la mal. Acolo prietenii mei ma asteptau cu prosoape si cu ambulanta. O asez pe nisipul cald al plajei si ma indepartez incet din ea ca un om de pe ambulanta sa ii ppata da primul ajutor. Ela nu mai vrea sa lupte pentru ea,pentru NOI. Am auzit un strigat de la acel om zicand ca o pierde si ca trebuie sa o duca cat mai repede la spital. In acel moment imi pun mainile in cap si incerc sa raman calm sperand ca la spital doctorii o vor salva.
DUPA 2 SAPTAMANI
ELA POV **
Aud niste zgomote care imi deranjeaza somnul si deschid incet ochii. La contactul cu lumina puternica din camera imi ridic mainile si mi le indrept spre ochi. Harry era langa patul de spital stand aproape adormit. Eu ma ridic in fund si incerc sa ma dau incet jos din pat pentru ca nu mai suportam sa stau in aceasi camera cu acel om. El ma vede si tipa dupa mine sa nu fac asta deoarece e mai bine sa ramana in pat si sa se faca bine si o sa plece el. Eu il cred si il las sa ma ia in brate si sa ma duca inapoi in pat din cauza ca ametisem instant. Ma aseaza cu grija si cu atentie in pat si el paraseste camera asa cum imi promise.
-Doamnee de ce nu mai luat la tine!? De ce!? Vrei s a vezi suferind printe acesti oameni necunoscuti!? spun eu si incep sa plang in hohote.
Aud un ciocanit in usa si imi sterg repede lacrimile si raspund simplu "Intra". Observ ca este Harry care intra si vede ca am plans. Vine cu repeziciune la mine si ma ia in brate eu acceptandu-i imbratisarea.
-De ce ai facut asta!? De ce ai sarutat-o pe fata aia!? ii spun eu dezamagita.
-Nu eu am sarutat-o pe ea si ea pe mine! Iar cadourile care erau pentru tine prostut-o!
Eu ma dau jos din patul spitalului si ii sar in brate fara sa tin cont ca am branula la mana si ca ma doare capul de mor. El ma ia in brate si ma pune in pat iar dupa ce ma da jos ma saruta scurt pe buze si ma lasa sa ma odihesc.
PESTE 2 SAPTAMANI
Ma duc repede spre usa ca sa ii deschid lui Harry ca sa mergem impreuna la scoala.
Era momentul perfect ca sa ii intorc favoarea lui Alice. I-am spus lui Harry planul meu diabolic si a fost de acord. A prins-o pe Alice si a dus-o pe un teren care nu era asa populat. Am ajuns si eu dupa un sfert de ora de cand a ajuns Harry si cu scroafa de Alice. Am luat-o de par si am tarat-o pana la un scaun ,am legat-o foarte bine si am inceput sa o torturez. In prima faza am scos o lama si am inceput sa o tai pe gat si am coborat incet,incet in jos. Dupa ce am terminat sa o tai am turnat benzina pe corpul ei de "papusa" si am aruncat un pai de chibrit si a luat foc.
-Ce rea esti baby! imi spune Harry cu o voce usor ironica dar si perversa in acelasi timp, lunadu-ma de talie si tanganda-ma spre el.
-Asa am fost mereu iubitule iar acum daca ma inseli stii cu ci e ai de-a face! ii spun eu ridicand o spranceana.
-Sunt asa norocos ca te am! imi spune el sarutandu-ma pe frunte si landu-ma stil mireasa si ducandu-ma la masina unde am plecat cat mai repede de acolo ca sa nu avem de-a face cu politia sau cu altcineva.
Am ajuns in oras la jumatate de ora de la acel camp si am intrat intr-o pizzerie unde am mancat si dupa am ajuns acasa la mine unde Harry a rams la mine si m-a tinut toata seara in brate.
CITEȘTI
Iubire dusa la INFINIT
Romance☆Ela este o fata de 17 ani care descopera iubirea adevarata in adevaratul sau prieten pe care il considera frate. Adam este un baiat de 20 de ani care are in cap numai sex. Pana la urma Adam o v-a ranii pe Ela si apare Harry care este iubitul si v-a...