Era sambata seara. Eu ma pregateam sa ies cu Harry in oras la resaurantul meu preferat. Azi era o zi mare deoarece implineam doua luni de relatie. Chiar daca eram abia la inceput si ca trecuse abia doua luni de relatie eu speram sa se ajunga si la ani. Il iubeam foarte mult pe Harry si nu as fi renuntat niciodata la el. Il iubeam mai mult ca pe mine dar inainte sa il vad cu cea mai buna prietena a mea tragandusi.o chiar in casa mea la aniversarea mea de relatie cu el de doua luni. Nu puteam sa cred ce imi vad ochii... Am trantit usa lasandu-i sa-si continue treaba si am iesit cu ochii in lacrimi din casa... Am deschis usa de la portiera masinii lui si m-am urcat la volan fara sa imi dau seama ce se poate intampla.
Harry pov **
Alerg dupa iubita mea sperand sa nu faca vro prostie... Am ajuns foarte repede la parter vrand sa iau cheile de la masina dar am observat ca nu mai erau.
-Ela ce dracu e in capul tau? spun eu in soapta.
Ma duc in gradina si observ ca masina lipseste. Intru repede in casa chemandu-mi in ajutor prietenii mei. Urc la volanul masinii lui Andrei si pornesc motorul.
Ela pov**
Am mers cam un sfert de ora cu masina vrand sa ajung la locul unde ma simteam eu cel mai bine... Dar am vazut in oglinda masina lui Andrei care se aprpia cu repeziciune de mine. Eu accelerez,dar,nefacand cunostiinta inca cu viteza am derapat si am sarit cu masina fix de pe o stanca de vro 500 de metri in apa marii care se era agitata din cauza furtunii care tocmai avuse loc cu putin timp in urma.
Harry pov **
Masina in care era Ela si-a pierdut dintr.o data controlul si a sarit fix in mare. Bag viteza si ajung in cateva clipe la locul de unde a sarit masina.
-Elaaaaaaa! Ce dracu ai facut!? Voi ce stati ca ptostii si va uitati la mine? Sunati dracu la politie sau la salvare!! Ela se ineacaa!spun eu foarte agitat.
Ela pov**
Simt cum apa imi patrunde corpul iar eu nu fac nimic ca sa ma salvez... Pur si simpu stau si las valurile marii sa isi faca treaba.. Ma simt sfasiata,distrusa si mai bine mor decat sa stiu ca asta s-a intamplat... Tot ce vreau eu acum e sa mor in TACERE.
CITEȘTI
Iubire dusa la INFINIT
Romance☆Ela este o fata de 17 ani care descopera iubirea adevarata in adevaratul sau prieten pe care il considera frate. Adam este un baiat de 20 de ani care are in cap numai sex. Pana la urma Adam o v-a ranii pe Ela si apare Harry care este iubitul si v-a...