Öncelikle herkese merhaba okul nedeniyle hikayeme ara vermek zorunda kaldım bunun için tek tek hepinizden özür dilerim , ama tekrar sahalara geri döndüm umarım sevip beğenirsiniz ve lütfen o güzel yorum ve oylarınızdan beni mahrum etmeyin yüklediğim şarkıyla okumanızı tavsiye ederim.
''Bana bol bol ışık topla getir , düşmek önünü görmemektendir '' benim ışığım olun lütfen ..... YAPRAK
( RA: Güneş tanrısı tanrı Osiris ve setin babası yeryüzünde yaşamamıyor.
Osiris : tanrı horosun babası setin kardeşi iyilik tanrısı
İsis : Tanrı horosun annesi tanrı osirisin eşi geleceği görebiliyor
Horos : Gök yüzü tanrısı tanrı osiris ve isisin oğlu anka kuşuna dönüşebiliyor
Set: Kötülük tanrısı sahra çölünde yaşıyor Osirisin kardeşi
Qetesh : Aşk tanrısı herkesi kendine aşık etme yeteneğine sahip )
(AKSEL)
Tanrı horos kaslı kollarını açarak kölelerin kendisini giydirmesine izin verdi.Gözleri cam mavisiydi , saçları ensesine kadar uzanıyordu, bugün kral olacaktı babasından yeryüzünün en yüce kralı olacağı tacı devralacaktı.Altından işlemeli siyah kadife pelerininide üzerine koyduklarında tek tek iç geçirdi insandan kadın köleler ölüler dünyasında en yakışıklı tanrıydı horos , tanrılar 3 insan boyunda ve genişliğindeydiler . Horos gögsünde bir el hissettiğinde iç geçirmekten alamadı kendini , karşısındaydı evet onu kurtarmak için 33 şeytanı öldürüp ruhlarını hapsettiği bir bilezik hediye ettiği tanrıça aşk tanrısı QETESH zeytin karası gözlerle arzızca bir sırıtmayla tanrı horosu izliyordu.Üzerinde beyazdan tül bir elbise vardı sadece tüm vücut hatlarını belli ediyordu siyah saçları beline kadar uzanıyordu zarif bir adımla öne geldi , horosa ateşli ama kısa bir öpücük kondurdu.Qetesh canlılar dünyası , ölüler dünyası , insan , hayvan , tanrı herkesi kendine aşık etme yeteneğine sahipti , herkes onun bir bakışıyla kölesi haline geliyordu fakat kalbini gök yüzü tanrısı tanrı horosa kaptırmıştı.
Tanrı horos tören alanına çıktığında milyonlarca insan toplanmış nefeslerini tutarak kendisinin gelmesini bekliyordu.Önce babası osiris ve sevgili annesi isis zerafetle tahtlarına geçtiler , sonra önde aşk tanrısı , arkasında sırasıyla bilgelik tanrısı , deniz tanrısı , bereket tanrısı, yer yüzü tanrısı ,kader tanrıçası , doğa tanrıçası hediyeleriyle tanrı horosun önünde diz çöktüler.Tanrı horos saygıyla ayağa kalkıp babası osirisin önünde eğildi. Osiris (iyilik tanrısı) elindeki yakuttan taşlarla süslü tacı kaldırıp horosun kafasına takacakken sesizlik bir gürültüyle bölündü
Kalabalık ikiye ayrıldı içlerinden tanrı set bütün görkemi ve yakışıklılığıyla kardeşi osirisin yanına geldi.Tanrı set yanında bir orduyla birlikte gelmişti tüm halkın etrafını kötülük tanrısı setin canavarları sardı.Tanrı set elini yeğeni horosa kaldırarak bu törenin olmayacağını belirtti . Tanrı osiris tüm iyi kalpliliği ve özlemle kollarını açarak tarı sete sarıldı.Gülümseyerek kulagına 'HOŞGELDİN KARDEŞİM SENİ ÇOK ÖZLEDİM ' diye fısıldadı.
Tanrı set ' Ben seni hiç özlemedim ' diyerek kumdan kılıçını osirisin kalbine sapladı.Tüm tanrılar şaşkın bir şekilde olanları izlerken tanriça isis koşarak tanrı osirisin bedenini kucağına aldı.Tanrı horos öfkeyle altından anka kuşu haline dönerken tanrı sette ateşten bir kurt oldu.Doğa tanrıçası hızla gökkuşağından kanatlarını açarak tanrı osiris ve tanriça isisin üzerine kapandı.Tanrıların damarlarında kan yerine altın dolaşıyordu.Tanrı set tanrı horostan yaşça büyük olduğundan tüm yetenekleri daha iyi ve daha güçlüydü , bir hamlede tanrı horosu yere serdi ve tüm yeteneğinin kaynaği olan gök yüzü mavisi gözlerini çıkardı.Tanri horos gözlerinden akan altın yaşlarla yerde uzanmış halde sonunun gelmesini bekliyordu.Set kumdan kılıcını kaldırıp tam kalbine işaret aldı kılıcı güneşten parlarken aşk tanrısı Qetesh ''Dur!!! '' diye seslenerek tanrı setin önünde diz çöktü.Tanrı setin aşk tanrıçasını görmesi yetti gözünü Qeteshten almadı .Kardeşi osirisi 12 parçaya bölerek her parçasını ayrı bir yere dağıttı sadece bir parçasını bir tabuta hapsederek öldürdüğü tanrıça isis ve kör olarak kalan horosun olimpostaki kaldıkları mahsene hapsetti.Aşk tanrısı Qetesh içine akıttığı altında gözyşlarıyla tanrı setin oldu.Tanrı set kendi krallığını ilan etti kendisine karşi çıkan tüm tanrılarıda güçlerini elinden alarak öldürdü . Aradan yıllar geçmesine rağmen insanların tek dayanağı tanrı horosun gücüne kavuşup tanrı setten krallığı devralmasıydı.İnsanların elinden herşeyi alınmıştı tek yaptıkları şey tanrı setin babası ra için yaptığı güneşten bile görülebilecek büyüklükteki piramiti yapmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömür Boyu Gece
Lãng mạnBenim adım Gece...Adım gibi siyahım ben de.Hayatım da sadece bir kişiye aşık oldum,Hakan'a...Şu an beni iki alt sokağımda ki mahallesine davet etti.Ela gözlerimi daha da belirginleştirmek için,eyeliner çektim, düzgünce makyajımı yaptım.Her zaman ki...