Môj menší brat Kevin, už zase niečo vyviedol a tak je doma samé peklo.
„Okamžite pôjdeš do školy a ospravedlníš sa!" kričala na neho mama. „To teda nie, ona si začala!" zakričal naspäť Kevin. Vyzula som sa a išla za nimi do obývačky.
„Čo sa stalo?" spýtala som sa,„ je vás počuť až na ulicu!" „Iba to, že tvoj brat potkol kamarátku a tá narazila rukou na hranu skrinky," odpovedala mi nahnevane mama. „To nie je moja chyba, ona si začala!" opakoval Kevin dookola.
„Kevin už dosť! Ospravedlníš sa a hotovo!" uzavrela mama a odpochodovala z izby. Pomaly som si prisadla ku Kevinovi na gauč. A znova sa spýtala:„Čo sa vlastne stalo?"
(Ja viem, že sa môžte pýtať na čo sa znova pýtam, ale moja mama často preháňa).
Kevin vyzeral nahnevane a zároveň smutne. „Zase sme sa s Luciou začali hádať a nadávať si a potom sme do seba začali strkať. Ja som ju asi strčil trochu silnejšie, lebo zrazu narazila na hranu otvorenej skrinky a poriadne skríkla," dopovedal nakoniec. Zhrozene som sa na neho dívala. Inak keby niekoho zaujímalo, Lucia je Kevinova spolužiačka. Už od začiatku si nesadli a stále sa len hádajú. Viem, že je môj brat nešika, ale nikomu by neublížil. Dokonca ani muche. Raz sme mali doma pavúka a ja pavúky neznášam, tak som sa ho chystala zabiť. No môj brat zrazu pribehol a chránil ho vlastným telom. Potom sme ho vyhodili von oknom aj keď bol potom Kevin na nás urazený asi týždeň. Ja ho nechápem, ako môže ochraňovať také hnusné živočíchy?
Tuho som ho objala. Najprv mi objatie opätoval, ale potom sa začal vzpierať.
Ja ho mám tak rada, je úplne ako ja. Má zelené oči a blond vlasy rovnako ako ja. Akurát je menší a mladší.:-D
Potom sa pobral so sklesnutou hlavou do svojej izby. Bolo mi ho naozaj ľúto. Môže sa vám zdať, že si to zaslúži, ale poznám Luciu a viem, čoho je schopná.
Nakoniec som sa pobrala do izby aj ja. Zapla som si notebook a prihlásila sa na facebook. Našla som si tam pár neprečítaných správ. Keď som sa pozrela od koho sú, skoro som odpadla.Tak a máme tu druhú časť. Neviem či sa vám páči, ale podľa mňa sa práve dostávame do tej zaujímavejšej časti. Zatiaľ to bolo asi celkom oničom. Dúfam, že si to niekto aj prečíta a napíše mi čo si o tom myslí. Zatiaľ ďakujem:-D
P.S. Časti budem pridávať ako sa mi podarí. Nemám veľa času, ale sľubujem, že to bude čo najskôr.
Zuzu240
ESTÁS LEYENDO
Obyčajné dievča
RomanceTento príbeh je o 15-ročnom dievčati menom Emily, ktorá prežíva prvú lásku, problémy s kamarátmi, ale aj veľa nových zážitkov. Najviac sa teší na letné prázdniny, kde ju čaká neočakávané...