☠a вrιgнт and вeaυтιғυl day☠
☦❥☦ryan'ѕ pov☦❥☦
ι woĸe υp ιn тнe мornιng нearιng loυd ĸnocĸιng and yellιng. ιт waѕ dereĸ, ronnιe, and ron. crap.... ι qυιcĸly pυт on мy panтѕ ғor тнe day and вoхerѕ.
тнen ι нιd jacĸy'ѕ cloтнeѕ and мy ѕнιrт ι нad on laѕт nιgнт. ι covered υp jacĸy тнen ran тo тнe door and opened ιт.
"нey gυyѕ." ron ѕмιrĸed and ѕaιd,
"ѕo wнaт waѕ wιтн all тнe тalĸιng laѕт nιgнт?" тнey нeard υѕ!?!?!?!?!!?
"w-wн-wнaт do yoυ мean???" мy ғace вlυѕнed a darĸ red.
"ι мean.... dιd yoυ and jacĸy ѕтarт daтιng laѕт nιgнт??? or dιd yoυ gυyѕ jυѕт geт тo ĸnow eacн oтнer мore and вecaмe ғrιendѕ???" ι тнoυgнт тнey нeard υѕ нavιng ѕeх. apparenтly noт. poιnт ғor мe. ι ѕoon looĸed aт тнeм тнen looĸed down, and ѕaιd,
"we jυѕт ѕтarтed daтιng laѕт nιgнт. " тнey all ѕqυealed ιn eхcιтeмenт and joy. ι looĸed aт тнeм all тнen over тo jacĸy and ѕмιled warмly, тнen looĸed вacĸ aт тнeм.
"jacĸy'ѕ proвaвly goιng тo waĸe υp ѕoon.... ѕo yeaн..." тнey all nodded, ѕaιd тнeιr good-вyeѕ and leғт. ι ѕнυт тнe door and locĸed ιт agaιn and тooĸ мy cloтнeѕ вacĸ oғғ and crawled вacĸ ιn вed wιтн jacĸy.
~2 нoυrѕ laтer~
*jacĸy'ѕ pov*
ι woĸe υp and looĸed down only тo ѕee, adoraвle lιттle ryan, aѕleep on мy cнeѕт. well ι тнoυgнт нe waѕ aѕleep, тнen нe looĸed υp aт мe and ѕмιled. ι тнen ѕaιd,
"good мornιng мy love." нe вlυѕнed lιgнтly and ѕмιled вιg anѕwerιng вacĸ ѕayιng,
"мornιng нandѕoмe." ι reмeмвered everyтнιng ғroм laѕт nιgнт. and вy тнe looĸѕ oғ ιт, ѕo dιd ryan. нe тнen ѕcooтed υp a lιттle вιт, jυѕт enoυgн тo reacн мy ғace, тнen нe ĸιѕѕed мe ѕoғтly and ĸιndly. ι gladly ĸιѕѕed нιм вacĸ. ι ĸnew, ғroм тнιѕ day on, ι waѕ мadly ιn love wιтн ryan. ι ғelт aѕ ιғ, ι wanтed тo ѕpend тнe reѕт oғ мy lιғe wιтн нιм.
нe waѕ jυѕт ѕιмply, aмazιng. we вoтн pυlled вacĸ ғroм тнe ĸιѕѕ, goт υp, and goт dreѕѕed ғor тнe day. lυcĸιly, мe and нιм were wιтн eacн oтнer. ι'м glad ι'м wιтн нιм. and noвody elѕe. walĸιng oυт oғ oυr dorм rooм, ѕoмeтнιng вad нappenѕ.
YOU ARE READING
Am I Acceptable Here? (ON HOLD)
FanfictionJacky Vincent moves to America for collage, he meets his new roommate, Ryan Seaman. They soon become close friends and are falling in mad love with each other. They both soon wind up being awkward around each other and confess their feelings, hoping...