нey aye! cнapтer тwo ιѕ нere! ι нope everyone ιѕ lιĸιng тнe ѕтory ѕo ғar. anywayѕ, ι нave мaтυre conтenт aнead. aѕ yoυ coυld тell ғroм тнe тιтle, wнen yoυ're drυnĸ, yoυ ѕнoυld eхpecт мaтυre conтenт aнead. anywayѕ, enjoy!!!!!!!! ------------------------------------------------------------------------------------------
☠тнe parтy☠
❣♡❣jacĸy'ѕ pov❣♡❣
laтer on тнaт nιgнт, ryan нad тold мe тнere waѕ a parтy. and all collage ѕтυdenтѕ were ιnvιтed. ѕo ι decιded тo go aнead and go wιтн ryan, вeѕιdeѕ, нe wanтed мe тo мeeт нιѕ oтнer вeѕт ғrιendѕ. ronnιe, ron, and dereĸ.
тнey ѕoυnded preттy cool. ι нeard ryan тнen ѕay ѕoмeтнιng,
"jacĸy are yoυ ready тo go?" ι replιed wιтн a ѕмιle,
"yeaн. ι'м ready." ryan ѕмιled and тooĸ мy нand, leadιng мe oυт oғ oυr dorм rooм and on oυr way тo тнe parтy. aѕ ѕoon aѕ we goт тнere, ryan and ι were greeтed вy нιѕ ғrιendѕ.
тнey were ѕo ĸιnd on нow тнey тalĸed тo мe.
"нey, ι'м ronnιe, and yoυ мυѕт вe нιѕ new rooммaтe, jacĸy rιgнт?" ι ѕιмply nodded ѕмιlιng. тнe oтнerѕ ιnтrodυced тнeмѕelveѕ aѕ well.
"ι'м ron. nιce тo мeeт yoυ jacĸy."
"and ι'м dereĸ." ι looĸed aт all oғ тнeм, ѕмιled, тнen ѕaιd,
"ιт'ѕ nιce тo мeeт yoυ all aѕ well." тнey ѕмιled вacĸ and we all wenт ιnѕιde. aғтer a lιттle wнιle, тнe вoyѕ ғιnally тalĸed мe ιnтo drιnĸιng a lιттle. a lιттle тυrned oυт тo вe a loт, ѕadly. aғтer a ғew drιnĸѕ or ѕo, ronnιe, ron, and dereĸ, нad leғт тнe parтy wιтнoυт мe or ryan.
alтнoυgн, ronnιe, вy тнe looĸѕ oғ ιт, really doeѕn'т lιĸe dυnĸ people. мayвe тнaт'ѕ wнy нe leғт. ryan тнen ѕaт neхт тo мe and leaned on мe. ι вlυѕнed. ι ĸnew ѕoмeтнιng waѕ goιng тo нappen тonιgнт, вυт, ι waѕ тoo drυnĸ тo ѕтop мyѕelғ ғroм anyтнιng.
ι ғelт ryan lean υp and nιввle on мy ear, wнιcн caυѕed мe тo ѕнυdder ιn ѕlιgнт delιgнт. нe cнυcĸled тнen ѕaιd ѕoғтly and ѕlιgнтly a lιттle тo drυnĸ,
"coмe on jacĸy... leт'ѕ jυѕт go вacĸ тo oυr dorм and нave a lιттle вιт oғ ғυn.... тнιѕ parтy ιѕ laмe anywayѕ, and yoυ ĸnow тнaт......" мy нearт waѕ racιng. ι ѕoon ғelт нιм wrap нιѕ arмѕ aroυnd мy waιѕт wнen нe нad ѕтood υp. тнen нe ѕaιd ιn мy ear agaιn,
"coмe on jacĸy..... yoυ ĸnow yoυ wanna leave and нave ѕoмe ғυn wιтн мe..... pleaѕe. coмe on...." ι мoaned ѕoғтly aѕ нe ĸιѕѕed мy necĸ a lιттle вιт, тнen нe ѕтopped.
"coмe on... leт'ѕ go..." ι nodded ѕтιll вlυѕнιng вυт darĸly.
☦❥☦ryan'ѕ pov☦❥☦
ι ѕмιled and nιpped aт нιѕ ear a ғew тιмeѕ wнen нe ѕaιd yeѕ. тнen, тooĸ jacĸy'ѕ нand and leғт, нeadιng вacĸ тo oυr dorм rooм. noтнιng waѕ тellιng мe тo ѕтop wнaт ι waѕ doιng. wнaт waѕ really goιng on?
ι dιdn'т even ғeel тнaт drυnĸ anyмore, and ι ĸnew jacĸy waѕ ѕтarтιng тo ғeel тнe ѕaмe. waѕ тнιѕ jυѕт υѕ вeιng ѕoвer? or were oυr нearт'ѕ conтrollιng oυr мoveѕ and вeнavιor?
aѕ ѕoon aѕ we нad goттen υp тo oυr rooм, ι ѕнυт тнe door вeнιnd υѕ and locĸed ιт. ι ĸnew ғor a ғacт now, тнaт oυr нearт'ѕ нad тaĸen over υѕ, and тнaт we weren'т even drυnĸ anyмore. ι тυrned тowardѕ jacĸy and нe qυιcĸly wrapped нιѕ arмѕ aroυnd мy necĸ and ĸιѕѕed мe deeply.
ι мoaned ѕoғтly and ĸιѕѕed нιм вacĸ roυgнly, looѕely wrappιng мy arмѕ aroυnd нιѕ waιѕт. ι deғιnιтely ĸnew, вaѕed on нow we ĸιѕѕed eacн oтнer, ιт waѕn'т υѕ вeιng ѕoвer, ιт waѕ oυr тrυe ғeelιngѕ.
YOU ARE READING
Am I Acceptable Here? (ON HOLD)
FanfictionJacky Vincent moves to America for collage, he meets his new roommate, Ryan Seaman. They soon become close friends and are falling in mad love with each other. They both soon wind up being awkward around each other and confess their feelings, hoping...