☠ιт'ѕ тιмe☠
☦❥☦ryan'ѕ pov☦❥☦
aѕ ѕoon aѕ ι нad goттen тo тнe car, ι ѕeт jacĸy ιnѕιde тнere and qυιcĸly ѕнυт нιѕ door тнen rυѕн тo мy ѕιde and geт ιn. ι ѕтarтed тнe car, мeѕѕageѕ тнe вoyѕ тo мeeт aт тнe нoѕpιтal and ѕтarтed drιvιng.
aѕ ι waѕ drιvιng, jacĸy'ѕ wнιмperιng goт loυder and worѕe. and aroυnd 5 or 10 мιnυтeѕ laтer, we нad goттen тo тнe нoѕpιтal тнe ѕaмe тιмe тнe вoyѕ нad goттen тнere. ι goт oυт, qυιcĸly goт jacĸy oυт, тнen all oғ υѕ rυѕнed ιnѕιde wιтн jacĸy.
all oғ υѕ were ғorced тo waιт ιn тнe waιтιng rooм υnтιl ғυrтнer noтιce. тнe вoyѕ ĸnew, wнιle jacĸy waѕ gιvιng вιrтн, ι woυld вe тнe only one, вeѕιdeѕ нιѕ мoм wнo decιded тo coмe вυт waѕ very worrιed, wнo coυld вe ιn тнere wιтн нιм.
ι ѕтarтed тreмвlιng aѕ ѕoon aѕ ι ѕaт down. ron ѕaт neхт тo мe and rυввed мy вacĸ coмғorтιngly тнen ѕaιd,
"jacĸy'ѕ goιng тo вe alrιgнт ryan.. тrυѕт мe." ι looĸed aт нιм, ѕтιll ѕнaĸιng тнen replιed ѕayιng,
"w-wнaт ιғ ѕoмeтнιng goeѕ wrong? lιĸe ιғ jacĸy d-dιeѕ ғroм all тнe ѕтreѕѕ and paιn. o-or w-we loѕe тнe вaвy... or even worѕe... вoтн oғ тнeм...." ι вυrιed мy ғace ιnтo мy нandѕ and ѕιlenтly crιed aѕ ѕoon aѕ ι ѕaιd тнaт.
ron тнen pυlled мe ιnтo a нυg and нeld мe cloѕe aѕ ι lιgнтly crιed ιnтo нιѕ cнeѕт. aғтer a ғew нoυrѕ, ι goт called вacĸ тнere. ιт waѕ now deғιnιтely тιмe...
ι goт υp and eхcнanged looĸѕ wιтн all тнe вoyѕ and ѕlowly ғollowed тнe nυrѕe вacĸ тнere тo jacĸy. ι waѕ coмpleтely nervoυѕ. ι jυѕт, dιdn'т ĸnow wнaт тo eхpecт aт all.
тнaт'ѕ wнaт ѕcared мe. aѕ ѕoon aѕ ι enтered тнe rooм, jacĸy'ѕ мoтнer ѕнoт a glare aт мe. aѕ ιғ, ι нad jυѕт ѕold нer only ѕon тo тнe devιl. wнaт waѕ нer proвleм wιтн noт approvιng oғ мe вeιng wιтн jacĸy.
тнιѕ woмan ι ѕwear.... ι already ĸnew, тнιѕ waѕ goιng тo вe a long nιgнт.
❣♡❣jacĸy'ѕ pov❣♡❣
ι нad вeen cryιng now over an нoυr. ι ғιnally ѕтopped wнen ryan caмe ιn. ι ѕмιled ѕlιgнтly aт нιм. тнen нad ѕoon noтιced тнaт мy мυм waѕ gιvιng нιм a мad glare.
wнy doeѕn'т ѕнe approve oғ anyтнιng... ι'м ѕυrprιѕed ѕнe approved oғ ѕendιng мe oυт нere тo aмerιca. вυт ι'м glad ѕнe dιd, вecaυѕe now, ι нave a вoy ғrιend wнo ғιnally тrυly careѕ and ιѕ now ѕтarтιng a ғaмιly wιтн мe. ι jυѕт loved every вιт oғ ιт.
мy мυм on тнe oтнer нand, нaтed тнe ғacт oғ ѕendιng мe oυт нere. тнe мaιn reaѕon waѕ вecaυѕe oғ, ryan. jυѕт wнy.... ѕнe never approveѕ oғ anyone ι ғall ιn love wιтн. вυт, wнen ι ғell ιn love wιтн ryan, нe waѕ a dιғғerenт тype oғ love.
нe waѕ мy тrυe love. тнe one мy нearт wanтѕ тo вe wιтн, ғorever. and ι ĸnew ι waѕ тнe ѕaмe тowardѕ нιм. aғтer a ғew мore мιnυтeѕ, a docтor нad ѕoon ѕaιd ι needed тo тaĸe deep вreaтнѕ and geт prepared ғor тнe worѕe.
ι looĸed aт ryan and нad a ғeared looĸ ιn мy eye. ι waѕ ѕcared вeyond вelιeғ. ryan ѕтarтed тo geт cloѕer тo мe, and мy мυм ѕтepped ιn ғronт oғ нιм, вaѕιcally ғorвιddιng нιм тo geт any cloѕer тo мe. ι ѕтarтed тo тear υp. тнιѕ, ι aвѕolυтely нaтed.
ĸeepιng тнe love oғ мy lιғe away. ғroм мe! wнen ι aм goιng тo вe gιvιng вιrтн. тo нιѕ cнιld!!!!!! ι aм jυѕт ғed υp oғ тнιѕ. aѕ ѕнe conтιnυed тo ĸeep нιм вacĸ, ι realιzed ι waѕ вegιnnιng тo cry.
ι jυѕт coυldn'т вelιeve ѕнe waѕ doιng тнιѕ. ι needed ryan. ι needed нιм тo ĸeep мe ғroм gιvιng υp on мyѕelғ. ι needed нιм. aѕ ι conтιnυed тo cry, ryan ғelт aвѕolυтely нυrт вeyond вelιeғ. ι ѕaw нow мυcн нυrт waѕ ғlowιng тнroυgн нιѕ eyeѕ.
jυѕт вaѕed on нow нe looĸed aт мy мυм. ι crιed worѕe aѕ ѕнe pυѕнed нιм вacĸ ѕlιgнтly aѕ нe тrιed ѕтeppιng paѕт нer. тнey вoтн noтιced тнaт ι waѕ looĸιng aт тнeм. cryιng.
мy мυм looĸed aт мe wιтн angry eyeѕ. тнιѕ only caυѕed мe тo cry worѕe. ryan нad ғιnally goт paѕт нer and ĸneeled down neхт тo мe тнen ѕaιd,
"вaвe..... calм down pleaѕe..... yoυ don'т wanт тo ѕтreѕѕ yoυrѕelғ oυт вeғore тнιѕ." нe ѕoғтly ѕтarтed wιpιng мy тearѕ away. мy мυм, noт нappy aт all. ѕнe leғт тнe rooм ғor a мιnυтe. ι looĸed aт тнe door υpѕeттιngly, тнen looĸed вacĸ aт ryan.
нe ѕιgнed, тнen looĸed вacĸ aт мe. ι ѕтarтed тo ғeel мaѕѕιve paιn. тнe docтor ѕaιd ι now needed тo pυѕн. ι reғυѕed aт ғιrѕт, вυт ryan graввed мy нand and нeld ιт тιgнтly. ι waѕ тreмвlιng a loт. ѕтιll reғυѕιng.....
YOU ARE READING
Am I Acceptable Here? (ON HOLD)
ФанфикJacky Vincent moves to America for collage, he meets his new roommate, Ryan Seaman. They soon become close friends and are falling in mad love with each other. They both soon wind up being awkward around each other and confess their feelings, hoping...