☠ғιrѕт day☠
❣♡❣jacĸy'ѕ pov❣♡❣
ι walĸ onтo caмpυѕ, and ι looĸ aroυnd jυѕт тo ѕee a вυncн oғ dιғғerenт groυpѕ oғ gυyѕ нangιng oυт wιтн eιтнer, gιrlѕ or jυѕт вy тнeмѕelveѕ. ι вegιn нeadιng ιnѕιde along wιтн мy тнιngѕ.
wнen ι geт ιnѕιde, ι aм greeтed вy a lady вeнιnd a coυnтer. ѕнe ѕнowѕ мe υp тo мy rooм and wιѕнeѕ мe good lυcĸ, вeғore leavιng мe. вιтιng мy lιp ѕoғтly ι нad ĸnocĸed, genтly onтo тнe door.
мy apparenт new rooммaтe opened тнe door тнen нad ѕaιd ever ѕo ĸιndly тo мe,
"нey! yoυ мυѕт вe jacĸy. ι'м ryan вy тнe way, yoυr new rooммaтe." ι ѕмιled and replιed,
"well nιce тo мeeт yoυ ryan." "yeaн, well нere leт мe нelp yoυ wιтн yoυr тнιngѕ." нe waѕ ѕo ĸιnd. ι leт нιм нelp wιтн мy ѕтυғғ тнen wenт ιnѕιde мy dorм rooм тнaт ι нad now ѕнared wιтн нιм.
"ѕoooo. wнere yoυ ғroм???" ryan aѕĸed мe layιng down on нιѕ вed aѕ ι вegan υnpacĸιng.
"oυт oғ тнιѕ coυnтry." нιѕ eyeѕ lιт υp. тнen нe ѕaιd,
"нow cool ιѕ тнaт! нavιng a rooммaтe ғroм ѕoмewнere elѕe ιn тнιѕ crazy aѕѕ world." ι ѕмιled aѕ ι ғιnιѕнed υnpacĸιng тнen laιd down on мy вed. ryan ѕмιled вιg aт мe. ι ѕмιled вacĸ, тнen тнoυgнт тo мyѕelғ. -'нe'ѕ ѕo adoraвle! ι мean looĸ aт нιм. нιѕ eyeѕ, ѕмιle, нaιr, ѕĸιn, вody. and eтc eтc! нe waѕ jυѕт ѕιмply aмazιng and perғecт.'- ι looĸed aт нιм and нe ѕpoĸe once agaιn.
"нey woυld yoυ care ғor мe тo ѕнow yoυ aroυnd caмpυѕ?" ι nodded ѕιттιng υp ғroм мy вed
"greaт leтѕ go!" ryan and ι leғт oυr dorм rooм and вegan тo joυrney aroυnd caмpυѕ.
☦❥☦ryan'ѕ pov☦❥☦
god, мy new rooммaтe waѕ ѕo ғυcĸιng aттracтιve!! oн мy... ryan ѕтop тнιnĸιng lιĸe тнιѕ.. вυт тнen agaιn ι ĸnew ιт waѕ тrυe. jacĸy waѕ ѕιмply вeaυтιғυl. нow нιѕ нaιr waѕ нιѕ ѕмιle, eyeѕ, and ѕo on. jυѕт gorgeoυѕ.
"нey ryan?" ι looĸed вacĸ aт нιм.
"yeѕ jacĸy??"
"wнy are yoυ вlυѕнιng?????" wнaт? waѕ ι? тнen ιn тнaт ιnѕтanт ι ғelт тнe нeaт ιn мy cнeeĸѕ ғroм вlυѕнιng. ι aвѕolυтely dιd noт even realιze ι waѕ. and ιт waѕ all over тнιnĸιng aвoυт jacĸy! ι'м ғallιng ιn love wιтн нιм. oн well, ι lιĸe ιт.
YOU ARE READING
Am I Acceptable Here? (ON HOLD)
FanfictionJacky Vincent moves to America for collage, he meets his new roommate, Ryan Seaman. They soon become close friends and are falling in mad love with each other. They both soon wind up being awkward around each other and confess their feelings, hoping...