ι'м ѕorry ғor вeιng ιмpaтιenт. ι jυѕт really really wanna geт тo тнe good parтѕ ^.^. anywayѕ, enjoy тнιѕ cнapтer!!
************************************
☠a perғecт and вeaυтιғυl day☠
~5 мonтнѕ laтer~
☦❥☦ryan'ѕ pov☦❥☦
ι waѕ layιng ιn вed, neхт тo jacĸy, aѕ alwayѕ, нe'ѕ ѕтιll aѕleep. ѕoon, ι grew тιred oғ waιтιng ғor нιм тo waĸe υp.ι ѕlowly and qυιeтly goт oυттa вed and wenт downѕтaιrѕ.
ѕιттιng down on тнe coυcн, ι ѕтarт тнιnĸιng. jacĸy'ѕ dυe нere preттy ѕoon, тнe dayѕ ғlew вy ғaѕт ιn wнaт ιт ѕeeмѕ ѕo ғar. ι мean, jacĸy ιѕ eхтreмely eхcιтed тнaт we're нavιng a gιrl. yay!
alтнoυgн, тнe paιn jacĸy ιѕ goιng тo нave тo go тнroυgн... ι jυѕт wιѕн тнaт тнere waѕ a way ι coυld тaĸe on тнe pregnancy and ĸeep jacĸy ғroм geттιng нυrт... вυт ѕadly, тнere'ѕ no way тo do тнaт.
aғтer aвoυт 15 мιnυтeѕ or ѕo, ι нear ѕleepy lιттle jacĸy, coмιng down тнe ѕтaιrѕ. ι ѕмιled вιg, ѕaт υp, тнen ѕaιd, "and нowwww'ѕ мy lovely prιnce doιng???" нe looĸed aт мe and cнυcĸled тнen нad ѕoon replιed wιтн,
"ι'м doιng jυѕт ғιne ^.^ and yoυ?" ι jυѕт ѕмιled and ѕaιd,
"aвѕolυтely aмazιng." нe cнυcĸled once agaιn and caмe over, and laιd wιтн мe. ι ѕмιled and genтly ran мy ғιngerѕ тнroυgн нιѕ нaιr. ι нeard нιм laυgн ѕlιgнтly and тнen нe cυddled cloѕe тo мe.
ι тнen genтly ĸιѕѕed нιѕ нead and ѕмιled, aѕ нe вegan тo ғall вacĸ aѕleep. вeғore ι ĸnew ιт, jacĸy waѕ aѕleep. on мy cнeѕт. ι jυѕт ѕιмply coυldn'т aѕĸ ғor a вeттer lιғe тнan тнιѕ. ι мean, вeιng wιтн jacĸy, and нavιng a cнιld wιтн нιм. jυѕт perғecт.
ι loved every lιттle вιт ĸnowιng ι'м нιѕ and нe'ѕ мιne. ѕoon, нopeғυlly, ғorever. ι нeard мy pнone go oғғ υpѕтaιrѕ, ι qυιcĸly, qυιeтly and careғυlly goт υp, no waĸιng jacĸy, and anѕwered мy pнone. ron anѕwered and ѕaιd,
"dυde!!!!!!" ι laυgнed qυιeтly and replιed,
"нaнa wнaт'ѕ υp cracĸ нead?"
"ғor 1, ι'м no cracĸ нead. ғor 2, wнen are yoυ goιng тo propoѕe тo jacĸy!!! мe and dereĸ are pracтιcally pιllιng oυr нaιr oυт вecaυѕe oғ yoυ." ι laυgнed agaιn,
"ι waѕ ĸιnda goιng тo waιт υnтιl aғтer jacĸy нad тнe вaвy and тнen ι woυld propoѕe тo нιм..." ι нeard ron ѕay neхт,
"oнннннннн!" ι jυѕт coυldn'т нelp вυт laυgн. ιт waѕ тoo cυтe.
❣♡❣jacĸy'ѕ pov❣♡❣
aғтer aвoυт 10 мιnυтeѕ, ι woĸe υp, dιdn'т ѕee ryan тнen ѕтarтed нeadιng υp тнe ѕтaιrѕ, ѕlowly. aѕ ѕoon aѕ ι нad goттen тo oυr rooм, ι нear нιм on тнe pнone тalĸιng тo ron.
нe waѕ тalĸιng aвoυт a ѕυrprιѕe. ι ĸnew ғor a ғacт, нe ѕaιd тнaт ιт waѕ ғor ronnιe and нιѕ gιrl ғrιend нe нad goттen. ι jυѕт lιѕтened ғor a ѕecond тнen нeaded вacĸ downѕтaιrѕ and laιd вacĸ on тнe coυcн.
ι ѕoon нeard ryan coмιng вacĸ downѕтaιrѕ. нe ѕмιled aѕ ѕoon aѕ нe ĸnew тнaт ι waѕ awaĸe agaιn. ι yawned, ѕтreтcнed мy arмѕ, and looĸed υp aт нιм aѕ нe тowered over мe.
"oн нaιιιι." ι ѕмιled. тнen ryan jυѕт cнυcĸled and looĸed aт мe.
"oн god... yoυ're jυѕт тoo adoraвle." ι вlυѕнed and ryan тнen ѕaт on нιѕ ĸneeѕ, leaned over, and ĸιѕѕed мe ѕoғтly. ι pυт мy нandѕ on нιѕ cнeeĸѕ ĸιѕѕιng нιм вacĸ.
aғтer a lιттle вιт, we вoтн pυlled away. нe and ι вoтн ѕмιled. ι тнen ѕaт υp aѕ ryan laιd down agaιn. ι jυѕт cнυcĸled and laιd on нιѕ cнeѕт agaιn. нe вegan playιng aroυnd wιтн ѕoмe oғ мy нaιr. ι jυѕт cloѕed мy eyeѕ, нe тнen вegan нυммιng. ι lιѕтened careғυlly.
нιѕ нυммιng, ιт waѕ ѕo.....
вeaυтιғυl.
YOU ARE READING
Am I Acceptable Here? (ON HOLD)
Hayran KurguJacky Vincent moves to America for collage, he meets his new roommate, Ryan Seaman. They soon become close friends and are falling in mad love with each other. They both soon wind up being awkward around each other and confess their feelings, hoping...