Çirkin Betty'i izlediniz mi? Çirkin Betty gibi düşünün beni,lise çağlarında tanımlayamayacağı bir duyguyla hayatında rönesans yapmış bir genç kızım ben,Nisan.
Daha 17 yaşımdaydım onu görmeseydim hep 17 kalacaktım."Nisan kahvaltını yapmadan çıkma annem."
Sabahları kahvaltı yapmaktan nefret ettiğini hala anlamamıştı annesi Nazan Hanım.Sabahları sadece bir kahve içip okula gitmekten mutlu olan bir insandı.Annesi lafa tutmadan kaçması lazımdı.
"Ben çıktım anne görüşürüz."Hava mis gibiydi,aylardan mart olmasına rağmen fena değildi.Nisan her zamanki gibi saçlarını sıkıca toplayıp örmüştü.Okul eteği dizinin altında,corcik ayakkıbıları okulda tek giyen insandı.Bütün arkadaşları Nisan'a inek gözüyle bakardı.Fakat o bunu umursamazdı çünkü önemli olan başarılı olmaktı.Hem o aptal arkadaşları gibi erkek peşinde koşacak değildi ya.Peki o üst sınıflardaki Aslı gibi makyaj küpü olsaydı,aman tanrım.Düşünülmesi imkansızdı.
Günlerden salıydı,Nisan okul kütüphanesinde nöbetçiydi fizik dersini kaçıracağı için mutsuzdu.Kütüphanede fizik çalışabileceğini düşündüğü için mutlu olup sırıtmıştı.Türünün son örneğiydi Nisan.Allah aşkına kim fizik çalışmaktan mutlu olurdu ki?
Okula babası bırakmıştı Nisanı.Babası Kerem bey Nisanla gurur duyardı.Nisanda babasına resmen aşıktı.Tek güveneceği erkek babasıydı onun için.
Okula giriş zili çaldı.Çok sevdiği Ayla hocanın yanına gidip kütüphane anahtarını aldı ve kapıyı açtı."Offf çok havasız" diye sesli düşündü.
Perdeleri kenarı çekip camları açtı.İçeriye giren mis gibi havayı içine çekti.Telefonunu alıp en yakın,belkide tek arkadaşları olan Gizem ve Pınara whatsapptan yazdı.
"Kütüphanede nöbetçiyim,tenefüste yanıma uğrayın."
Kızlardan yanıt gelmedi.İnşallah Pınar telefonu seslide unutmamıştır diye düşündü.Çünkü Pınar bu hayatta kendi haricinde herşeyi unuturdu.Fizik çalısmaya başlamıstı,bir ara saatine baktı zilin çalmasına 20 dk. kalmıştı.
Kapı şiddetle açıldı.
İçeriye o girdi."Felsefe soru bankası var mı?"
.İlk defa görüyordu Nisan onu.Sanırsa kütüphaneye koşarak gelmişti alnında küçük ter damlacıkları vardı.Saçları sarıydı bir kaç tutamı önüne dökülmüştü.Omuzları geniş gömleğinin üst üç düğmesi açık kravatı yarıya inmişti..Evet bu kadar ayrıntıyla inceleyebilecek kadar bakakalmıştı Nisan.
"Sana felsefe kitabı varmı diye sormustum" dedi Demir.
"He he hemen bakıyorum"Kahretsin kekelemişti.
Demirin suratında alaycı bi sırıtma oluşmuştu.
Nisan bütün raflara bakmasına rağmen bir türlü felsefe kitabı bulamıyordu.Nerdeydi bu lanet olası kitap!
"Maalesef felsefe kitabı yok."
"Seni buraya süs diyemi koydular?" dedi yine yüzündeki alaycı gülümsemeyle ve çıktı.
"Ukala" dedi Nisan ne oluyordu ona böyle?Tüm erkeklere haddini bildirir,kimsenin ona böyle davranmasına müsaade etmezdi.Belkide hayatında ilk kez sustu.Şuan domates gibi olmalıyım diye düşündü,kulakları bile yanıyordu.Zil çaldı.Pınarla Gizem kütüphaneye girdiler.Masadaki fizik kitabını görünce Pınar "İneksin kızım" dedi
"Ben mutluyum böyle" derken gözlerini devirdi Nisan.
"Biz kantine gidiyoruz birşey istiyor musun?" dedi Gizem konuyu değiştirmeye çalışarak.
"Hayır"Kızlar gittikten sonra acaba yine gelir mi buraya diye düşündü.Ne oluyordu ona böyle.Etkilenmişmiydi o ukala çocuktan,asla Nisan dedi kendi kendine.Gözleri aklından gitmiyordu kendini telkin etmeye çalışsada.Yemyeşil su yeşili gözleri vardı.Gördüğü en yakışıklı erkekti ama çok ukalaydı ona ne kadar kaba davranmıştı.
Acaba ilk görüşte aşk dedikleri bu muydu?
Düşünmemek için kendine söz verip,eve gidip odasına kapandıktan sonra gözleri kendi kendine kapanıp uyuyakalıncaya kadar bütün gece Demiri,bir çift yeşil gözü,güneş gibi saçlarını düşündü Nisan.
Oydu, ilk aşktı.***Merhabalar,hikayemin birinci bölümü böyle ilerki bölümlerde Demirle Nisan daha sık konuşacak,nisan yağmurları yağacak,kalpler kırılacak ☺️Kendi hayatımı karakterlerin isimlerini değiştirerek ve kurgu yaparak yazıyorum.Her zaman söylerim aşk benim mabedim.Aşkla doğdum aşkla büyüdüm.Bu hikaye sayesinde lise yıllarımı hatırlar oldum☺️ 2.bölüm bir iki gün içinde yayımlanacak.
Aşkla kalın🙏🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN YAĞMURU
ChickLitBir aşk insanın hayatını nasıl değiştirir? Bir kadın,çokça erkek. Aşkın eliyle değiştirilmiş kader.. Acılarını insanlarla bastırmış bir kadın.. Teomanın söylediği gibi ''Hem yara bandım,hem yaram'' Hayatın kutlu olsun sevgilim. Bu hikayede kimi zama...