Demir duraktan inince Nisan direk telefonunu açtı.Bu çocuk iki günde kesin ve çizgileri olan hayatını yıkıp yerine belirsizlikler koymuştu.Sanki bir peri gelip değneğini değdirip uzaklaşmıştı hayatından.Vay be kim derdi ki Nisan bir gecede değişecek,aklı başından gidecek,test kitaplarının arasından başını kaldırıp kalbiyle hareket edecek.
Nisan zar zor aklını başına toplayıp özel derse gitti.Derslerini ihmal etmemeliydi,bir sene sonra üniversiteye giriş sınavı vardı.Kazanmalıydı.Dersten çıkıp otobüse bindiğinde yolculuklarda en sevdiği cam kenarına oturdu.Kulaklarını taktı.En sevdiği sanatçı olan Teoman'ın "Yağmur" şarkısını açtı.
"Aklımda bir yağmur çok uzaklarda çağırıyor, gelirsen severim diyor"
1 yeni mesaj!
Nisan'ın heyecandan elleri titredi.Hızla mesajı açtı.
"Selam külkedisi"
Bu ne demek oluyordu şimdi.Yoksa Demirin gözünde çirkin ördek yavrusu muydu hala?Kahretsin.
"Selam ukala"
"Eee külkedisi bu beceriksizlikle kitabımı bulabildiğini sanmıyorum.Hafta sonu bir kahveye ne dersin?Belki kitabımı bulabilirsin"
Nisanın elleri titriyordu.Ne demeliydi?
"Şey aslında benim haftasonu özel derslerim var"
"Vayy tarihimde bir ilktir Demir Sağlam ilk kez reddediliyor.Bütün gün ders çalışacak değilsin ya" yazdı Demir
" Beş gibi çıkıyorum cumartesi aslında sana uygunsa"
"Uygundur külkedisi.Nerde buluşalım?Alsancak uyar mı?"
"Bana uyar" yazdı Nisan.
"Tamam o zaman saat beşte Sevinç Pastanesinin orda bekleyeceğim.Görüşürüz"
"Tamam,görüşürüz"
Herşey ne kadar çabuk gelişiyordu.Nisan kalbinin çalındığında ölmüştü.Bir gecede hayatı hiçbir zaman eskisi gibi olmayacaktı biliyordu.Bu kahrolası kalbini ağzında attıran duyguya engel olamıyordu.Direnmeyi bırakmıştı ne olacaksa olacaktı.İki gün nasıl geçti bilmiyordu.Nazan Hanım ve Kerem Bey bu durumu şaşkınlıkla izleselerde bu yaşta böyle değişimleri normal karşılayorlardı.Saatlerce kızlarla whatsaptan dedikodu yapıldı,ne giyeceği konuşuldu.
Ve ilk buluşma günü sonunda geldi!
O sabah kuaförün ilk müşterisi Nisandı.Üzerine yüksek bel siyah bir etek,beyaz bir gömlek ve siyah deri ceketini giymişti.Kahverengi saçlarını dümdüz fönletti,becerebildiği ve Pınar'dan izlediği kadar doğal bir makyaj yapmıştı.Hayatında hiç bu kadar heyecanlanmamıştı.Nasıl olacaktı,ne konuşacaklardı Demir nasıl bir insandı aklında bir sürü soru vardı.
O gün özel derste zaman geçmek bilmiyordu.Derse odaklanıp heyecanını yenmeye çalıştı.Ders bitmişti.Demirle buluşmasına dakikalar kalmıştı.Heyecandan ölecekti.
Nisan otobüsten indiğinde çantasından aynasını çıkardı.Son bir kez kendine bakmak istedi.
"Ohh çok şükür saçlarım bozulmamış"
Işıklarda durdu karşıdan Demir'i gördü telefonuyla oynuyordu.Ne kadar zamandır ordaydı?Demirde heyecanlanmış olmalıydı.Şu kırmızı ışık ne zaman yeşile geçecekti yoksa sabırsızlıktan ölebilirdi.Nisan karşıya geçti ve Demir'e doğru yürümeye başladı.Telefonuna dalmış olan Demir Nisan'ı farketmedi.Nisan yanına yaklaştı.
"Selam ukala"diyerek gülümsedi.
"Selam prenses" dedi başını telefondan kaldırıp.
O an Nisan'ın kalbi duracaktı.Su yeşili gözlerinde derin sonsuzluk vardı.Gözlerindeki sonsuz yeşil tanecikleri o anda belleğine kazıdı Nisan."Kordon'da enfes kahve yapan bir yer biliyorum oraya gidelim mi? "dedi Demir.
Nisan'ın ağzından tatlı bir "Oluuur" çıktı.Demir ona ne dese olur derdi zaten.
Beraber sahilden yürümeye başladılar.
"Ders nasıl geçti güzellik? " dedi Demir.
"Güzeldi.Külkedisi profilimin hafızandan silinmesine sevindim bu arada" demeyi ihmal etmedi Nisan.
"Oturunca konuşuruz güzellik" dedi Demir.
Biraz daha yürüdüler ve Kordon da ilk defa farkettikleri bir cafeye oturdular.Daha önce çok kez gelse de hiç bu cafeye dikkat etmemişti Nisan.Cafe çok samimiydi,renkli koltuklar cam masalar vardı.Küçük ama insanın içini ısıtan bir tarafı vardı cafenin.Oturur oturmaz garson geldi ve menüleri bıraktı.
Demir" Birşey yer misin?Yoksa kahve mi içelim?" diye sordu.
"Yok ben bir şekersiz türk kahvesi içmek istiyorum"
"Peki güzellik bende sana uyum sağlayayım o zaman" dedi.
Garsona işaret edip siparişler verdi Demir.
"Benimle neden görüşmek istedin?" Diye sordu Nisan.Alelade ağzından çıkıvermişti bu sözler.Demir afallamıştı.Gerçi Nisan bile kendisine şaşırmıştı.Birde şu titreyen dizlerine çare bulabilseydi herşey daha güzel olacaktı."Böyle bir soru hiç beklemiyordum Nisan.Aslında dürüst olmam gerekirse seni ilk kez sizin sınıfın önünden geçerken gördüm o kadar masumdun ki,duru,saf senden etkilendim Nisan."
Nisan'ın kalbi sınırlarını zorluyordu.Bu cümleler karşısında şok olmuştu.Kalbi artık vücudunun bir parçası değilmiş gibiydi,vücudundan dışarı çıkıp özgürleşmek istiyordu.Kalbi o anda çıkıp Demir'e sarılmak istiyordu.Hiçbir şey söyleyemedi.Demir konuşmaya devam edecekken kahveler geldi.Aman tanrım!Kahvelerinde tam sırasıydı!Demir garson gittikten sonra devam etti.
"Seni gördükten sonra seninle konuşmak istedim.Öğrendiğim kadarıyla bu taraklarda bezin yokmuş,şey yani gönül işlerinde.Seninle tanışmalıydım.Bende o sabah Ayla Hoca'dan kütüphanenin anahtarını aldığını gördüm.Fırsat bu fırsat oğlum koş dedim.Sana karşı ukala davranmış olabilirim ama senin sıradan bir kız olmadığını düşündüm öyle yapmasaydım dikkatini çekemeyecektim.İşte bu sebeplerden ötürü şuan aynı masadayız güzellik" dedi.
Nisan şuan yeryüzünde değildi.Birileri onu gökyüzünde kurulmuş bir salıncakta sallıyordu.Çok şaşkındı.Şuan o masada olduğuna şaşkındı,Demirle olduğuna şaşkındı,Demir'in ağzından çıkan cümlelere şaşkındı.Ne söylüyeceğini bilmiyordu ama artık birşeyler söylemesi gerekiyordu.Çünkü Demir dikkatle Nisan'ın ağzından çıkacak cümleyi bekliyordu.
"Bende senden etkilendim.Yakışıklısın ve hala benim için ukalasın"dedi.
Demirin yüzünde serseri gülüşü yoktu.Dünya tatlısı bir gülüş vardı yüzünde.Nisan Demir'in suratına hayranlıkla baktı.Dişleri,dudakları..Bir erkeğin dudakları bu kadar güzel olabilir miydi? Gülüşünden öpmek istedi.Sonrasında birbirlerini tanımak için konustular.Neler severler,nelerden nefret ederler,gelecekten önlerindeki üniversite sınavından.Saate baktıklarında tam 5 saat geçmişti.Bardaklarca çay ,kahve içmişlerdi.Nisanın telefonu çaldı.Arayan annesi Nazan hanımdı.Gerçi arkadaşıyla görüşeceğini söylemişti.Nisan ailesine hiç yalan söylemez,onların kendisine olan güvenini kırmak istemezdi.Zaten yeterince modern ailesi vardı,Nisanda başarılı bir öğrenciydi ve ailesi bugüne kadar hiç onu kısıtlamamıştı.
"Efendim anne,Kordondayız yarım saate evde olurum,bende öptüm."
"Sanırım artık kalkmam lazım,sohbet çok keyifliydi,teşekkürler"dedi Nisan Demir'e.
"Asıl beni reddetmediğin ve geldiğin için teşekkür ederim,tekrarlayalım lütfen" dedi.
"Oluuur" dedi Nisan.
Cafeden çıkıp taksiye bindi.Demir Nisan gidinceye kadar taksiyi izledi.İlerki bölümlerde Nisanla Demir sevgili olabilecek mi?Karşılarına engel çıkabilcek mi?Demir gerçekten Nisan'ı mutlu edecek mi göreceğiz :) İyi okumalar😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN YAĞMURU
ChickLitBir aşk insanın hayatını nasıl değiştirir? Bir kadın,çokça erkek. Aşkın eliyle değiştirilmiş kader.. Acılarını insanlarla bastırmış bir kadın.. Teomanın söylediği gibi ''Hem yara bandım,hem yaram'' Hayatın kutlu olsun sevgilim. Bu hikayede kimi zama...