THEA

697 12 3
                                    

1. UYANIŞ

Uyanışının herkes için tehlike yarattığını biliyordu.Sanki hislerini kaybetmiş gibiydi.Neden uyandığı hakkında en ufak bir fikri yoktu.Belki onu babası uyandırmıştı.Eğer uyandırsaydı yanında olurdu.Ya babası değilse ya bir düşmanıysa Thea'nın kafasının içinde bu sorular dönüp duruyordu.Gözleri aniden açıldı ama umduğu yerde değildi. "Neredeyim ben?"dedi.Şaşkınlığını üzerinden atamamıştı. "Burası Olimpos değil neredeyim ben!"diye tekrarladı.Şaşkınlık artık üstün gelmiyordu.Artık etrafa bakınabilir nerede olduğunu anlayabilirdi.O etrafına bakarken üzerine de göz gezdirdi. "Aman tanrılarım bu üzerimdekilerde ne!"diye çığlık attı.Onu uyuttukları zamanki giysilerinden farklıydı.Önceden hiç görmediği bir kıyafet.Ayrıca bedenini muhafaza ettikleri yerde değildi. Müze gibi bir yerdi. Bir sürü heykel vardı.Heykellerde tanıdıktı.Yunan mitleriyle dolu bir yerdi.Ayağa kalktı.Babasının taşlaşmış yüzüne dokundu.Bu olamazdı aradan kaç bin yıl geçmişti.Neden babası konuşmuyordu? Gece vaktiydi.Etrafta sadece loş bir ışık vardı. Birden bütün ışıklar açıldı. Thea arkasını dondü ve onu gördü. "Sen!"Öfkeliydi çünkü artık sevmediği birini görmüştü. "Ah Thea neden böyle öfkelisin sakinleş biraz sonrada oturup konuşuruz."dedi Perseus.

Zeus oğlu Perseus ne işin var burada hem sen 3000 sene önce ölmüş olmalıydın yoksa-"

"Sorularını sona sakla.Hanımefendi seni bizzat istiyor.5000 sene önce yapamadığı işi şimdi onun piyonu olarak halletmeni istiyor."

Bir an Perseus'un yüzü allak bullak oldu.Sanki transa geçmiş gibiydi.

Sonra konuşmasına devam etti."Ya bize katılırsın ya da benimle savaşarak ölürsün seçim senin."

Thea"Yanlış kişiyi tehdit ediyorsun Zeus oğlu sakın benden!"

Thea sinirlenmeye başlamıştı.İçine büyük bir güç doldu ve hücuma geçti.

*YAYINLADIĞIM İLK HİKAYEM PJO İLE ALAKASI YOKTUR LÜTFEN OKUYUN VE YORUM YAPIN VOTELAYIN:D ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.*

THEA [DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin