Bayram tatiline girdik diye boğucu lise hayatımdan biraz sıyrıdım ve yeni bir bölüm yazıp koydum...Neyse lafı uzatmadan iyi okumalar...:D
^^THEA^^
Roma’yı yok ettim. Marifetmiş gibi söylüyor gibiyim değil mi ama bu yaptıklarımın yalnızca bir bedeli…
Diğerini ben çekecektim ama benim için verilecek karar ödül mü yoksa ceza mı olacaktı?
***
Perseus ile ayrılalı daha 3 gün olmuştu.Bu çok sık olmaya başlamıştı ve gerçekten ikimizde yorgunduk.Yeterince üzülmüştük.Ama aşkımız hep üstün gelmişti.Birbirimizi sevdiğimizi söylediğimizden beri babam bana soğuk davranıyordu.Perseus’un söylediğine göre Zeus’ta ona soğuk nevaleymiş.
Huysuz ihtiyarlar ne olacak!
Aradan 3 yıl geçti ve birlikteliğimizin her yılında birkaç kez küsüp barışıyorduk.Çocuk gibi! nedenleri ya onun kaprisleriydi yada benimkiler yada Afrodit kızları…(!)
Biz ne zaman küssek babam o gün neredeyse dans edecek dereceye geliyor.
Ben bu ayrılıklar boyunca onun yüzünü görmeyeyim diyorum ama her görevde onu da yanıma koyuyorlar.Biz bir takımız vs ama onunla çıkmam çok bilmiş Herkülle bile çıkabilirim(!)
Herkül dedim değil mi anlayın o kadar acınası durumdayım …
Bazen düşünüyorum birileri bizi ayırmaya çalışıyor diye ama kimseye sorun çıkarmıyoruz ki olsun en fazla bu durumdan babam ile Zeus rahatsız olurdu.Onlar benim ailem niye mutluluğumu istemesinler ki?
Çok safım değil mi?
- Evet öylesin.
- Ha ? Ben iç sesimle mi muhabbet ediyorum?
- Evet ve durumun çok vahim.
- Kapa çeneni!
- …
Şimdi ki neden ise babasının onu evlendirmek istemesi ve uf bu çok büyük bir kavga yarattı.Ben onu su da boğdum o da bana şimşekler yolladı.Ama zararlı olan o oldu ve ayrıldık.Sonsuza kadar! Üzgündüm ne kadar kızgın olsam da hep bir parçam onu sevdi…
Ben Roma’ya gittim ve her şey orada başladı…
***
Ağlayarak babam Poseidon’un sarayına doğru yüzmüştüm.
Ve evet babamın sarayı su altında ve ben ağlayarak oraya yüzdüm.
Beni o hiç sevmediğim ama yakında üvey annem olacak deniz dibi tanrıçası bayan balık kuyruk karşıladı.Karnı da epey şişmişti.Babam onu hamile bırakacak kadar ‘zeki’ bir tanrı olduğundan benim üvey annem ve denizin kraliçesi olmaya mahkumdu ki bence normal şartlar altında buna balıklama atlardı.
Espri yapmadığıma eminim. Yakında bir tane daha balık kuyruk olacak ‘erkek’miş(!) Tabii babamın yerine göz dikecek!!
“Thea ne oldu sana canın neye sıkıldı?” diye sordu şefkatle.Onu takmayarak kocaman olan odama doğru suyun beni yönlendirmesini emrettim. Arkamdan bağırdığını işittim ama o kadar üzgün ve sinirliydim ki ellerimden çıkan yeşil kıvılcımla odamın duvarını yıktım. Tabi elimi sallayınca duvar yeniden eski haline geldi.