Kalbimizin yerini ne zaman hissederiz? Sevdiğimizde mi? Evet, sevdiğimizde hissederiz. Sevdiğimiz zaman en ufak şeyde kalbimiz yerinden çıkacakmış gibi olur veya duracakmış gibi. Ben kalbimin yerini 17 senedir hissetmedim açık konuşmak gerekirse hissedemedim. Benim bir sevdiğim olmadı. Yapmacık sevgileri gördüğüm zaman olmadığına şükrettim.
Bunun en iyi örneğide çocukluk arkadaşım Deniz. Batuyla 2 aydır çıkıyorlar. Ve her hafta aşk acısı çekiyor. E haliyle bende bu olanlara şahit olduğum için sayelerinde aşktan soğudum.
"Merve kızım Deniz geldi heralde kapıyı aç bi" dedi annem. Kapıyı hiç açmak istemesemde açmak zorundaydım.
"Merve ya çok kötüyüm ben neler oldu bi bilsen varya" Hiç mi bıkmıyosunuz arkadaş yeter artık diye ister istemez gözümü devirdim.
"Yine noldu allah aşkına bi ayrılında kurtulayım be" dedim. Aslında üzülüyodum böyle olmalarına keşke mutlu olsalardı.
"Öyle deme Merve ya bu sefer baya ciddi hemde çok ciddi ne yapıcam bilmiyorum."
Lan banane diye bağırmak gelsede içimden ses etmedim."Geç içeri hadi anlat rahatlarsın bakarız bi yoluna ya"
"Batu galiba artık beni sevmiyor.Seni seviyorum dedim mavi tik yaptı kızım bu ne demek ya kesin başka birisi var kesin"
"Deniz bunun için mi ağlıyodun? belki işi çıkmıştır ondandır yani yoksa neden sevmesin seni"
"Ay merve sana ne diye anlatıyosam suç bende. Kızım ne kadar önemli bişey bu haberin yok heralde. Tabi sen hiç böyle bişey yaşamadığın için normal haberin olmaması"
"Doğru söylüyosun. Kızım yaşamadıysam nolmuş? Sen yaşadında noldu kapıma gelip gelip zırlıyosun senin için eve peçete alıyoruz yedekten sırf sen rahat ağla diye"
"İnşallah senin karşına böyle yakışıklı bi bey çıkarda mutlu olursun"
"Olmayacak duaya hatim indirme hemen. Neyse dua ettin o kadar boşa gitmesin amin."
"Hadi yatalım kızım ya yarın okulun ilk günü. Geç kalmayalım ilk günden uyuyalım hadi."
"Tamam hadi iyi geceler"
**
Sabah alarmın çalmasıyla gözümü açamadım o yüzden kalkma zahmetinde bulunmadım hiç. Tabi bu Deniz sayesinde pek mümkün olmadı."Kızım kalksana ya geç kalıcaz."
"Sen git ben gelirim duş alıcam hem ben"
"İyi o zaman ben gidiyorum sende geç kalma."
Yav hehe diyemeden fırladı gitti. Ay neyse uykumu tamamlayım bari.. Derken canım annem kapıyı kırarcasına çaldı.
"Kız kalksana camış gibi yatıyosun. Deniz gitti sen hala oh ne ala mualla. Kalk hazırlan geç kalıcaksın."
"Anne tamam ya"
Bu evde yatmak günah mıdır nedir anlamadım gitti. Hayır ben belki camış gibi yatmak istiyorum yayıla yayıla sizene yani dimi.
Neyse hemen duşa girdikten sonra üstümü giyindim. Zaten geç kalmıştım biraz daha geç kalsam bişey olmazdı. Saçımı başımı düzenledikten sonra insana dönmüştüm.
"Anne ben çıkıyorum öptüm hadi yanaklarından" deyip çıktım evden.Kulaklığımın dolaşmasına bir anlam veremeden çözmeye çalıştım. Nasıl dolaştıysa artık kördüğüm olmuştu. Okula gidene kadar anca çözerdim. Kulaklıkla uğraşırken bir şeye çarptığımı farkedince hemen dikkatimi çarptığım kişiye verdim.
"Önüne baksana"
"Ne? Ben mi önüme bakıcam? Pardonda sen bana çarptın."
"Burada seninle sen bana çarptın kavgası yapmaya vaktim yok. Özür dile gidiyim."
Şuna bak ya ayı hem suçlu hem güçlü. Yolun kenarındaki çamuru alıp hemen yüzüne ve üstüne bocaladım. Sen misin beni sinirlendiren? Hayır yani uğraşacak başka insan mı bulamadın dağ hanzosu.
"KENDİNE ÇOK GÜVENME MİNİK"
Ha?
Sinirlenme Merve. Merve sinirlenme sakin ol.