Şuan ki durumdan nasıl kurtulacağım hakkında bir fikrim dahi yoktu. Cenke aval aval bakmaya devam ediyordum.Ne vardı gerçeği söyleseydi? İşte hayvan illa bi gerilim yaratacak."Sevgilim artık herşeyi söyleyelim." deyip yanağımdan öptü. Şuan yanağım alev alıyordu. Ne demek herşeyi söyleyelim? Kim bilir gene ne yalanlar söyleyecekti.
Annem ve Meltem teyze birbirlerine bakıp gülerken hala yanağım yangın yeriydi. Utançtan yerin dibine girecektim neredeyse.Cenkle annemlerin yanına doğru giderken elimi hala bırakmamıştı. Benim şu hayvanın söylediği yalanları inkar etmem resmen hayal olmuştu.
Hep beraber eve girip salona doğru yol aldık. Siyah koltuğa otururken dilimi yutup sadece cenkin yalanlarına boyun eğecektim. Ama şimdilik tabiiki. 1 hafta sonra ayrıldık deyip eninde sonunda kurtulurdum."Biz 6 aydır birlikteyiz. Merveyi ilk gördüğümde kalbimin yerini hissettim. O anda benim olsun istedim. Sadece benimle gülsün benimle eğlensin sadece bana ağlasın istedim. Hep birlikte olalım her günüm onunla geçsin istedim. Çok fazla zaman geçmeden Merveninde beni sevdiğini gözlerinin içi güldüğü zaman anladım. O anda hayatımın anlamı oldu. Onsuz zamanım geçmesin diye de zaten buraya taşındım." Dedi gözlerimin içine bakarken. Dediği şeyler beni çok şaşırtmıştı. Tabi gerçek değildi ama kimseden duymamıştım böyle şeyler.
"Oğlum neden bunca zamana kadar neden söylemediniz bize?" dedi Meltem teyze.
Cenk gözlerini benden çekip annesine baktı. "Merve istemedi." dedi ve bakışları anında beni buldu.
"Bu kadar açıklama yeterlidir umarım. Biz biraz Merveyle dışarı çıkalım izninizle." dedi ve elimden tutup beni bi hışımla oturduğum yerden kaldırdı.
Annem ve Meltem teyze gülümseyip başıyla onayladıktan sonra cenkle beraber kapıya doğru ilerledik. Tabi ben sürüklendim.
"Yavaş ayı" dedim sinirle
"Çok ayıp sevgilim" dedi gülerken
"Nasılda anında kurguladın herşeyi. Bravo ya beni düşünmeden kafana göre hareket ediyosun. Şunu bil ki bende Merveysem bu söylediğin yalanı fazla uzatmayacağım. En kısa sürede senden ve bu yalandan kurtulacağım. Sende artık kafanda kurguladığın şeyleri bi kenara bırak." dedim ve elimi çektim elinden. Hayvan nasıl tutmuşsa izi geçmiş. Başka bir şey demeden hemen yanından ayrıldım. 5 dakika bile yanında bulunmak istemiyordum. Hayatıma girdiğinden beri yalanlarla boğuşuyorum.
Kapıyı açıp eve girdim. Ortalıkta kimseyi görmeyince odama doğru ilerledim. Üzerime ayıcıklı pijamalarımı geçirip kendimi uykuya teslim etmek üzere yatağa uzandım.
**
"Merve inanamıyorum sana. Hayatındaki heyecana bakar mısın? Ya yalandanda olsa sevgilin oldu sonunda. Bide sevgilin Cenk ya ben şok" dedi Deniz.
"Deniz bu kadar sevineceğini tahmin etmiyordum. Adı üstünde yalan bu sevgilim sayılmaz." diyerek aniden çıkıştım.
"Dikkat et yalan felan derken o yalan gerçek olmasın." dedi ve güldü.
"Deniz öyle bir şeyin olması mümkün değil. Olamaz yani çok fazla ümitlenme." dedim ve devam ettim "Ve Batuya yalan olduğunu söyleme sakın."
"Saçmalama tabikide söylemem." dedi ve gözünü cafenin kapısına dikti.
"Noldu gelmedi sevgilin" dedim ve güldüm.