Oy vermeyi ihmal etmeyin lütfen. Ve şunuda söylemek istiyorum ki kapak yapan varsa lütfen bana ulaşsın. İyi okumalar💕💁
Multide Merve var💁
*
Eve sessiz sedasız girmeyi başarabilmiştim. Üstümü değiştirip pijamalarımı giyip yatağa uzandım aklımdaki sorunun cevabını bulmaya çalışıyordum şuan. Bu hayvan evli miydi yoksa değil miydi? Evli olsaydı eğer beni eve almazdı ve en önemlisi yatağına yatırmazdı. Ama işte evli olma ihtimalide vardı. Alın yazımı karalayacağım artık bu ne böyle?**
Telefonun çalmasıyla gözümü zar zor açtım. Ama telefona kim uzanacak diye kalkma zahmetinde bulunmadım. Fakat öyle ısrarlı çalıyordu ki zor da olsa kalkıp açtım.
"Efendim annem"
"Kızım sana bi alışveriş listesi atıcam eksiksiz al lütfen olur mu bitanem"?
"Anne daha geçen gitmedim mi ben alışverişe?"
"O ayrı bu ayrı kızım akşam yeni komşumuz geliyor ya yemeğe" demesiyle ağzımı şokun etkisiyle yırtılacak şekilde açtım.
"T..amam ta..mam anne görüşürüz öptüm" dedim kekeleyerek.
Ben şimdi sıçmıştım asıl. Anneme babama diyecek ki "Ben dün kızınızı barlardan topladım. O da yetmedi arabamda uyuyakaldı. Evime aldım, üstelik yatağıma yatırdım bende yanına yattım sarmaşdolaş uyuduk beraber"
Bittim.
**
Annemin gönderdiği alışveriş listesindeki malzemeleri alırken markette öküzle yaşadığımız ilginç olay aklıma gelince kendi kendime bi gülümsedim.
'Kızım kendine gel ya akşam helvan kavrulacak fatihalar havada uçuşacak sen napıyosun? Topla kendini' dedi iç sesim valla haklıydı yelloz.Malzemeleri tamamlayınca kasada ödemesini yaptım. Eve doğru yol aldım. Bu sokakta kafamda pardon her yerimde yağlarla geçmiştim ya Allah affetsin.
Hızla yürüyüp eve vardım. Anahtarla kapıyı açtım oyalanmadan mutfağa yol aldım.
Poşetleri bırakıp hemen odama koştum. Üstüme rahat bir şeyler giyip saçımı topladım. Annemi arayıp yemek tarifini alıp yapmaya başladım. Pardon başlayamadım. Annemi milyon kez arayıp 'O nasıl yapılıyodu?' 'Ne koyacaktım ona?'
gibi sorularla boğdum. Uzun uğraşlar sonucunda sonunda bitti ama bende bittim.**
Misafirlerin gelmesine 1 saat varken bende hazırlanmaya başladım. Rimel eyeliner ve hafif ruj sürerek makyajımı tamamladım. Siyah dar pantolonumu giyip beyaz bol tşörtümü üstüme geçirdim. Saçımı düzleştirdikten sonra herşeyim tamamdı.
Ablamın odaya aniden dalmasıyla ödüm patlıyodu."Mervee nasıl olmuşum?" dedi heyecanla.
"Bu ne böyle? Gelinlik giyseydin. Kızım bu ne hal böyle sanki istemeye geliyorlar. Git düzgün bişeyler giy." dedim.
"Peki madem öyle yapıyım en iyisi" diyip odadan ayrıldı.
Bende saçımı bitirip odadan ayrıldım. Masayı son kez kontrol ettim. Herşey tamamdı.
Zaman yaklaşırken beni korku basıyordu. Babamla televizyon izlemeye koyuldum. O sırada zil çaldı. Şuan kalbim ağzımda atıyordu resmen. Annem kapıyı açtı.