Denizin hazırlan demesiyle birlikte kafamda ne giyeceğime dair düşünceler oluşmuştu. Sonuçta ilk defa bara gidiyordum ve kimseye yem olmak istemiyordum.
Dekoltesi olmamasına özen göstererek diz kapağımın üzerinde biten mor bir elbise giydim ve maşayı fişe takarak saçıma hafif dalgalarla tamamladım. Abartmadan göz makyajımı yaptım ve hazırdım. Denizin 'aşağı in geldim' mesajıyla fazla ses çıkartmayarak aşağı indim."Kızım çok güzel olmuşsun be" dedi.
"Sende öyle olmuşsun. Hadi oyalanmadan gidelimde gelelim hemen" dedim aceleci bi tavırla.
"Kızım sanki eğlenmeye felan gidiyoruz. Batuyu basalım geliriz geri pek meraklı değilim zaten bende" dedi
Yoldan geçen taksiyi çevirdik ve barın yerini söyledik. Taksi bara doğru giderken iç sesim kötü şeyler olacağını söylüyordu. Zaten barda iyi ne olabilirdi ki?
**
"Merve işte Batu orda" demesine kulak asmayınca kolumdan çekip beni Batunun olduğu tarafa sürükledi.
Batu bizi farkedince renkten renge girdi. Kızmış gibi görünüyordu ve şaşırmış.
"Deniz? Sizin burada ne işiniz var?"
"Seni merak ettim sadece hem sen gelirsen bende gelirim dimi aşkım" dedi Deniz ardından da
"Bakar mısın? Bize 2 votka" dedi. Dediği şeye gözlerimi pörtleterek baktığımda başını ne var anlamında salladı. Allahım sen akıl ver dercesine yukarı baktım. Tabikide içmeyecektim.
**
Deniz ve Batunun vıcık vıcık aşk sözlerine bin kere göz devirmiştim. Buradan olmaktan baya sıkılmıştım. Denize her gitmek için kaş göz işareti yaptığımda bişey demiyordu. Canımı sıkmaya başlamıştı."Aşkım hadi dans edelim" dedi Deniz tabi Batu hemen ayağa kalkarak dans etmeye pardon coşmaya başladılar.
Bende tek başıma kalmış olmamdan faydalanarak bu kalabalığın arasından -zor da olsa- dışarı çıktım. Hava almaya ihtiyacım vardı. Biraz dururken kafamı çevirmemle öküzü görmem bir oldu. Küçük çaplı bi şok geçirirken hemen içeri daldım. Kalabalığın arasında dans etmeye başladım. Gözlerim denizi bulduğunda hemen yanlarına koştum yüzümü kapatarak yanlarına gittim. Eğer o öküz beni görürse yarın ki yemekte beni babama söylemesi an meselesiydi. Ah keşke iç sesimi dinleseydim.
"Merve bizde seni arıyorduk sende tanış Batunun abisinin arkadaşıyla" dedi Deniz.
Gösterdiği yere bakarken bu kadarının olamayacağını umut ederek gözlerimi 4-5 defa kapatıp açtım.
Malesef ki gerçekti.
Her zaman olduğu gibi hiç bir şeyi belli etmeyerek elimi uzattım.
"Merhaba ben Merve memnun oldum " dedim.
Olanı anladığını sanarak masum bakışlarla ona baktım ve elimi sıkması için işaret ettim.
"Cenk bende memnun oldum" dedi ve elimi sıktı. Anlamıştı.
**
Sohbete hiç dahil olmayarak tekrar etrafı izlemeye koyuldum. Yanaklarım alev alıyordu şuan. Cenk benden bir an olsun bakışlarını çekmemişti ve ben bunu hissediyordum.Denizi dürtükleyerek gidelim manasında işaret yaptım.
"Batu biz gidelim artık"
"Tamam hayatım"
"Bu saatte taksi çağırmayın ben bırakırım hepinizi" dedi Cenk.
İşte şimdi bitmiştim. Napıcaktım?
**
Batuyla Deniz arka koltuğa yerleşmişlerdi. Bende el mecbur ön koltuğa oturdum.
Bu durumdan rahatsız olmuştum baya. Benim ne yapıp edip bu adamla yalnız kalmamam lazımdı. Bişeyler bulmam lazımdı. Ama ne?Yolu izlerken uyuyakalmış gibi yaptım. Sonuçta saat gecenin 3'ü olmuştu.
"İyi geceler herkese" dedi Batu. Ve denizle vedalaştıktan sonra sıra Denize gelmişti.
O da Cenke teşekkür edip iyi geceler dedikten sonra sıra bana gelmişti.Araba durunca eve geldiğimizi anladım. Şimdi ne yapacaktı diye düşünürken kapıyı açıp arabadan indi. Benim kapımı açıp beni kucağına almasıyla şok oldum. Şimdi bu beni evime götürse babamda zaten içeri buyur edecekti 'geç oğlum kızı odasına bırak sende evine git' diyecekti.
Beni omuzuna alınca kendime geldim karşımda resmen kıçıyla bakışıyoduk. Cebinden anahtarı çıkardı ve kapıyı açtı. Kendi evine getirmişti. Allahım sen bana yardım et. En iyisi role devam etmekti. Beni tekrar kucağına aldı ve yukarı çıktı. Bende rol inandırıcı olsun diye kolumu boynuna doladım. Bana baktığını hissettim. Uyuyorum gene bakıyo bu ya uyurken bile rahat vermiyo.
Sırtım yumuşak yatakla birleşince gözümü tam pörtletecekken rol yaptığım aklıma dank edince diğer tarafa döndüm. Ayakkabımı çıkardı ve üstümü örttü. Bir an elbisemi çıkartacak felan sandım korktum. Yere bir şeyler düşünce üstünü değiştirdiğini anladım. İnsan bi utanır. Ya ben uyansam da görsem o an onu hiç utanma felan yok. Yatağın diğer tarafında bi ağırlık hissedince yanıma yattığını anladım. İlk defa bi erkekle uyuyordum. Değişik hissetmiştim. Bu düşüncelerle beynimi yorarken uykuya dalmıştım.
**
Sabah gözüm güneş ışıklarıyla çarpıştığında yanımda yatan kişiye baktığımda olanları şuan idrak edebilmiştim. Şuan sarılmış bi şekilde resmen işkence ediyomuş gibiydim. Kollarım boynunda bacağım öküzün üstünde. Hala uyanmamış olduğunu görünce hemen kalktım yataktan. Kalktığım an yerinde kıpırdandı. Galiba rahatlamıştı yanından kalkınca. Saate baktığımda saatin sabah 7 olduğunu farketmiştim. Babam ve annem 8 de uyandıkları için eve gitsem iyi olurdu. Ama uykusuzluktan ölüyordum. Yatağa masum bakışlar atarak kapıya yöneldim. Öküz uyanmadan gitmeliydim.