O an onu görmemle küçük çaplı bir şoka girmiştim. Sabah üstümü çamur et sonra sahilde karşıma çık en sonundada markette beni bul. Bide yanıma doğru gel."Ağzını kapat istersen sinek kaçıcak şimdi"
İğzini kipit istirsin sinik kiçicik şimdi.Hiç cevap vermeden hala umudumu kaybetmemiş olarak o yağa uzanmaya çalıştım ama sadece çalıştım o kadar.
"Ne oldu minik boyun yetmiyor mu yoksa? Ah kıyamam keşke benden isteseydin ben verirdim sana" dedi.
"Sana ihtiyacım yok."
"O zaman kendin alabilirsin tabi boyun yeterse." dedi yarım ağız demeyim hunharca gülerken utanma ya rahat gül iyiki bi boyum yetmemiş uzattıda uzattı.
Ben yağı almaya çalışırken başımdan aşağı döküldü. Bir insan günde en fazla kaç defa rezil olabilir? Ben oldum ama sayamadım artık BU NE DİR?!
Arkamı döndüğümde Cenk denilen ayı resmen haykırdı. Ben rezil oluyorsam o neden olmasın diye düşünüp arta kalan yağın hepsini üstüne döktüm. Hazırsız yakalanınca tabi bi şok oldu. O anın etkisiyle ağzı açıldı.
"Ağzını kapa istersen sinek kaçıcak" derken gözlerini gözlerime dikti.
Yan raftaki sütü alıp üstüme tam dökücekken kaçmaya çalıştım fakat yağlar buna engel oldu. Allahım canımı alma diyecekken kendimi yeri öperken buldum. Marketteki herkes bize bakıyordu. Hepsinin suratında 'Hiç akıl var mı bunlarda' ifadesi vardı.
Cenk bana doğru gelirken o da yeri değil nerdeyse beni öptü. Allahım bu bu kadar ağır mıydı ya ezildim resmen."Üstümden kalkmayı düşünmüyor musun acaba hani ezildimde ondan diyorum"
Hiç vakit kaybetmeden lafı sokuşturdu."Ezilmesen kalkmamı istemeyeceksin yani?"
"Ezilmesemde kalkmanı isterim tabi hangi kız üstüne bir ayı düşsün ister?"
"Şuan senin yerinde olmak isteyen kızları görmek istersen eğer etrafımızdaki kızlara bakabilirsin inan bu hiç zor olmaz minik" Bakacaktımda kafamı kaldıramıyodum. Konuyu dağıtmak için
"Kalkar mısın üstümden? Eğer kalkmazsan birazdan yağlı güreşe başlıycazda." dedim. Hemen kalktı üstümden. Bende son bir ona kızgın boğa gibi bakarak
"İnşallah bir daha karşıma çıkmazsın." dedim. Bişey demesine fırsat vermeden marketten çıkıp eve doğru yürüdüm. Üstüme bak ya resmen intihar sebebi.
Tam eve yaklaşmışken arkamdan birisi seslendi. Tabi bu sesi tanıyordum ama bu kadarınıda beklemiyordum. Hemen arkamı döndüm."Gene mi sen?! Rezil ettiğin yetmedi şimdide sapıklığa felan mı başladın?! Beni evime kadar takip etmeye nasıl cesaret ediyosun?" dedim. İyice sinirlenmiştim.Yaptıkları yetmiyormuş gibi birde evime kadar takip ediyordu.
"İstersen yeni komşuna bi hoşgeldin de" dedi.
Yuh bu kadarı çok ama çok fazlaydı. Tamam herşeyi anlarımda bu ne demek oluyordu ya. Şimdi ben bununla komşu mu olmuştum? Pes. Diyecek bişey bulamamıştım. Dilim tutulmuştu. Hemen apartmanın kapısına yöneldim o sırada bana
"İstediğin kadar kaç benden kurtulamazsın minik." dedi. Hayır anlamıyordum herşeye tamam ama ne demek benden kurtulamazsın? Ne sanıyordu bu kendini? Amacı beni korkutmaksa çok bekler beyefendi.
Kapıyı çaldım annem beni görmesiyle bi şehadet getirdi tabi.
"Kız bu halin ne senin?! Markete mi gönderdik savaşa mı belli değil?! Hiç bişeyde almamış.
"Anne ya markette kafama yağ düştü ondan alamadım yoksa yani biliyosun beni. Ucunda ölüm bile olsa istediğin şeyleri alır gelirdim. Tanımıyo musun sen kızını?"
"Seni tanımasam inanırdım bu dediklerine ama neyse. Hemen banyoya git bitlenceksin şimdi." demesiyle hemen banyoya koştum. 1-2 saatde işimi hallettikten sonra oyalanmadan üstümü giyindim. Canım sıkılınca elime tarağımı alıp şarkı söylemeye başladım.
Gözüm karşı apartmandaki hayvana takılınca beni izlediğini farkettim. İnsanı evinde bari rahat bırak ya diye kendi kendime söylendim. Bir hışımla gidip perdeyi kapattım.Hayvan!