Pregatiri si lucruri stranii

129 5 0
                                    

In restul zilelor de vacanta nu am facut prea multe ,decat sa ii dau bufnitei mele un nume : Black .Adoram aceasta bufnita...Black..si numele de altfel :) .
  Se facuse 22 August.Am mai vorbit cu James si David..ei ma inteleg ... Dar totusi imi va fi dor si de prietenii de aici .
  -Marisa...am ceva sa-ti zic !spun eu devenind foarte serioasa.
  -Anny?Ce s-a intamplat?
  -Eu..nu o sa mai locuiesc aici din septembrie.
  -Ce ?
  -Eu..o sa locuiesc la o scoala particulară ..departe de locul asta.
  -Oh,nu !spuse Marisa,cea mai buna prietena a mea din lumea 'Incuiatilor' ,care o vedeam acum cu lacrimi in ochi .
  -Imi va fi asa de dor de tine ! Iti voi scrie cat de des pot !spun si o imbratisez strans.
  -Pastreaz-o !zice ea si imi da o bratara pe care scrie ,,Best''.
  -Unde e cealalta jumatate ?
  -La mine!zice ea si imi arata incheietura cu bratara pe care scrie : ,,Friends''
  -Forever !spunem amandoua in cor si izbucnim in plans.
  -Ce s-a intamplat,Rose ?spuse Derek...tipul de care-mi placea ..
  -Pleacă An!spune Marisa scurt .
  -Ce pacat.spuse el si se aseza langa mine .
     El imi zicea Rose...porecla mea ..care doar el o zice :) ..o urasc...ce sunt eu ?O floare ?...In fine..lui ii place sa ma strige asa,asa ca-l las.
  -Hey ,gasca?A murit cineva ?intreba Daniel ,un tip de treaba ,din cartierul meu.
  -Anny pleaca!spuse Sara venind cu scorpiile ei ,Eleanor si Marta ,zambind din toata putearea.
  - Taci,scorpio!spun eu si ma ridic.
- Haha!Ati auzit,fetelor?Printesa are fițe !Haha !
Prietenele Sarei radeau badjocoritor cand eu intrerut linistea spunand:
-Eu?Ma bucur ca plec de langa tine !spun si ma fug spre casa.
-Anny!Nu le baga in seama,spuse Marisa ,ajungandu-ma din urma.
-Scuze,doar ca nu le mai suport !spun eu indignata .
-E ok!
-O sa mai vi pe aici?
-Da,in vara !
-Super!spune ea zambind.
-Ne mai vedem,Marisa. Trebuie sa-mi pregatesc bagajele.
-Ok!Nu te mai retin.Pa !spuse Marisa si pleca.
   Deodata mă cuprinsese o stare de neliniste si tristete.Chiar vroiam sa-i spun Marisei totul!
-Ce faci aici,singura?spuse tata venind spre mine.
-Esti sigur ca nu pot sa-i zic Marisei adevarul despre mine ?spun eu cu capul aplecat.
-Din pacate...ok,gata cu lucrurile triste.Te las sa te pregatesti .
-Ok..
  Dupa ce plecase tata ,am mai stat putin gandindu-ma la tot ce s-a intamplat.
-Ok,An!Hai sa vedem ce punem in bagaje,imi spun eu insami si ma indrept spre valiza.
-Blacky...hmm..o sa incep mai bine cu tine!
Am lustruit colivia lui Black si m-am intors spre geamantanul meu.
-Ce zici ,Black ?Crezi ca acolo vor fi si petreceri ca sa-mi iau si alte haine inafara de aceste robe plictisitoare si fara gust ?o intreb eu pe Black ,care aceasta dadu din cap afirmativ.
  Imi placea sa vorbesc cu Black,era primul animal de care aveam grija si de care parintii nu erau impotriva .Chiar daca e absurd sa vorbesti cu o bufnita,mie imi face placere,mai ales cand si intelege.
  -O rochie roz pal slipitoare sau o rochie neagra stralucitoare ?o mai intreb eu inca o data pe Black ,iar ea imi dadea cu ciocul in directia celei negre ,asa ca prefera rochia neagra,cu floaricele albe si gri in jurul taliei si cu sclipici pe alocuri .
  -Ok!spun si o bag in valiza cu grija.
Dupa 10 minute,eram gata cu hainele.
  -Acum urmeaza pantofii!spun eu vesela si ma duc spre dulapul cu pantofi.
  Am ales de la opincute albe la pantofi cu toc negrii .
-Cred ca aproximativ 5 posetuțe nu strica,nu-i asa ,Blacky?
Imi dadu din cap negativ.
-Mai putine?intreb eu din nou.
Aceasta dadu din cap.
-3 ?
-Da!spune o voce din camera.
Ma sperii fiindca nu vad pe nimeni in afara de Black in camera mea.
-Cine e ?intreb eu incet.
-Eu!spuse vocea.
-Care eu?spun si imi iau telefonul in mana ca sa sun la politie,cand vad ca medalionul stralucea.
-Black!spuse din nou vocea.
Imi scap telefonul din mana si ma indrept spre colivie.
  -Cum se poate?
  -Ma intelegi ?!Poti vorbi cu animalele!
  -Nu! Este absurd!Probabil delirez.spun si imi ma ciupesc ,dar in zadar.
  -Nu te mai ciupi!
  -De ce te pot auzi debea acum?
  -Nu stiu,ai dobandit acest lucru .
  -Scuze,cred ca visez!spuns si cobor scarile sa o caut pe mama.
  -Mamă!Unde esti?spun si o caut peste tot prin casa.
  -Aici,scumpo!Ce s-a intamplat?
  -Am auzit-o pe Black vorbind !
  -Oh,draga!Probabil visai.
  -Nu,mamă!Era real!
  -Esti prea obosita,sweety..du-te si ia o gura de aer curat.
  -Bine..
Ma duc in gradina si ma uit la trandifiri cand aud ceva bazâit :
  -Bzz,Ce zici Jeff?Bzz,o intepam?Bzz,spuse o albina de pe un trandafir rosu.
  -Bzz,nu acum Kill.Bzz,mai vreau nectar,bzz,spuse cealalta albina de pe trandafirul alb.
  -Cum?Am auzit eu bine?Voi vorbiti?intreb eu si ma indepartez de trandafiri.
-Bzz,hai s-o stergem!Bzz,spusera albinele in cor si plecara .
-Ok,acum chiar ca am luat-o razna!imi spun eu si intru in casa .
   Ma duc la mine in camera si incerc sa adorm .
  Cand m-am trezit totul era normal,se pare ca a fost doar un vis,presupun!Nu mai auzeam voci sau alte nebunii ,deci ori visam ori eram prea obosita cu toate pregatirile astea pentru Hogwarts.
  Dar totusi,a fost ciudat!nu parea a fi fost un vis..!
Am impachetat restul lucrurilor in valiza ,fara sa ma gandesc la altceva in afara de cele petrecute azi.

Cei Patru MariUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum